יום ראשון, 31 במאי 2015

התחלות וירטואליות חדשות

יש לי פייסבוק (או כדברי גיסתי בווטאסאפ: "שכה אחיה!!! יש לך פייסוש??").

כן, גם אני נכנעתי ליאוש ולרשע ונכנסתי למקום האיום הזה. פעם אחת יותר מדי שמעתי את המשפט- יש בפייסבוק קבוצות של ישראלים בשיקאגו\פוסטדוקים בחול\עקרות בית נואשות והבנתי שאין לי ברירה, בימים אלו אם אני רוצה ליצור קשרים במקום חדש אני צריכה פייסוש. ואפילו יש לי כבר 20 חברים. כן, אני יודעת שזה כלום, אבל זה יותר ממה שיש לי בעולם האמיתי ;).

אז מה יש לנו שם? באופן מפתיע לא מעט מהחברים שלי לא אוהבים את כחלון. אחרי הבחירות הקודמות זה היה אופנתי לא לאהוב את יהיר לפיד, היום זה משה אני חברתי כחלון. אמא שלי שפעם טענה שהיא בפייסבוק רק כדי לראות תמונות של אח שלי כשהוא היה בחול (האח השני לא אישר אותה כחברה) מסתבר שהיא מאוד פעילה בשיתוף של שטויות. עכשיו אני מבינה למה בזמן האחרון אני מקבלת ממנה הרבה פחות מייל שרשרת, היא פשוט משתפת שם במקום במייל. ויש גם עמוד חביב ואוהב אדם שנקרא כשאמא ואבא בני דודים. למי שלא מכיר (מזלו) מדובר על עמוד שדואג להפיץ אהבה בעולם ולאחד אנשים בדבר אחד שכולם אוהבים- לצחוק על כמה שאחרים טפשים. ואנשים לא מבינים למה אני חושבת שפייס זה מקום של רוע.

יש גם איזה מישהו שלמד איתי לתואר וסתם עניין אותי לראות מה קורה איתו היום אז הוספתי אותו ואני כבר מתחרטת. תשמעו, הבנאדם יודע לחיות. כל יום פוסט חדש מטרק מגניב או מסע רפסודות בדרום אמריקה.

האחד והיחיד, אהוב ליבי, החליט שזה נורא מצחיק שנשברתי וכל הסוף שבוע הוא חופר לי וצוחק עלי אז כתגובה החלטתי לגרום לו להצטער על זה שפתחתי פייסבוק- למה לא עדכנת סטטוס משפחתי? אתה לא רוצה שידעו שאתה נשוי? למה לא שמת תמונות מהחתונה שלנו? למה לא עשית לי לייק? (כי לא פרסמת כלום) למה לא עשית לי לייק לתמונת פרופיל? למה אח שלך ואשתו מופיעים יחד בתמונות פרופיל שלהם ואני לא מופיעה בתמונת פרופיל שלך?

ואם כבר התחלה חדשה, החלטתי לעבור לפה. יש לי בלוג שם. אבל דברים לא טובים התחילו לקרות שם ונראה לי שזה זמן טוב לעבור. מישהי שאני מחבבת הגיע לפה וזה נראה לי כמו מקום נחמד להיות פה. אז ננסה ונראה. מקווה שתישארו, תרגישו בנוח, תכינו לעצמכם קפה, לפעמים אני מכינה עוגיות.

5 תגובות:

  1. הגעתי לכאן
    צריך לבדוק רק איך לעשות מנוי

    השבמחק
  2. הי ג'אסט, גם אני כאן. טרם כתבתי כאן אבל אני עוקבת כבר אחר מספר בלוגרים שעברו לכאן. ברוכה הבאה.
    בהצלחה בפייסבוק, אני הצלחתי כל השנים (כמעט מאז שהוא התחיל) להיות שם אבל לא להיות יותר מדי. וזה טוב שאת כבר יוצאת קשרים עם אנשים במקום החדש....
    אז עשיתי מנוי על הבלוג הזה, תתחדשי. אני עדיין שם אבל נראה מה יילד יום...

    השבמחק
  3. ברוכים הבאים, תרגיש בבית :)
    אני גם עוד צריכה ללמוד איך דברים עובדים פה

    השבמחק
  4. שלום שלום :) איזה כיף לפגוש אנשים מוכרים. לפי התמונה ורשימת העוקבים שלך אני רואה שכבר התמקמת, אולי בסוף אפילו תעברי לפה גם את :)

    השבמחק
  5. פתחתי את הבלוג הזה בשנה שעברה כשישרא היתה בסכנת סגירה...אבל טרם כתבתי כאן משהו. פתחתי גם ב-bloger.co.il ושם אפילו פרסמתי כמה מהפוסטים שפרסמתי בישרא...אבל הפסקתי. נראה מה יהיה...

    השבמחק