יום שישי, 24 באפריל 2015

שיעמם לי

אז מצאתי ערוץ מעניין ביוטיוב וטחנתי עליו.


ואז האחד נסע לחול (שוב!) ושיעמם לי אז ניסיתי ליישם את מה שראיתי.


התוצאות לשיפוטכם:












תמיד רציתי להיות טיפוס ייצירתי. עם הפרקטיקה אף פעם לא הייתה לי בעיה, אני די טובה בלראות אחרים ולחקות. לראיה הוורד, שיש הסבר מפורט ביוטיוב איך ליצור אותו. אם אני יודעת מה אני רוצה אני גם יכולה לממש, למשל הסיגלית שראיתי ציור על בקבוק של שמפו ואספתי את כל הידע שצברתי בצפיה כדי לחשוב בעצמי איך ליצור אותו. 

הבעיה שלי היא ברעיונות. החל ממה ליצור, איזה צורות, מה אני רוצה שיצא בסוף, וכלה במה אני אעשה עם זה. למשל הפרחים, אז יצרתי גליל של פרחים מפימו, עכשיו אני יכולה לשים אותם על מה שאני רוצה. אבל על מה אני רוצה לשים אותם? חרוזים? ומה אני אעשה איתם? אתן מתנה? מה אני בת 10? 

ואז יש את הבעיה של הסבלנות. אין לי סבלנות לדיוק, לגימור. קצת נובע מהבעיה הראשונה, אם גם ככה אין לי מה לעשות עם התוצרת, מה זה משנה אם היא תראה מחופפת? את המטרה שסימנתי לעצמי - ורד- הצלחתי להשיג. מה זה משנה עכשיו אם הוא ימרח. 

אז עכשיו יש לי שתי מסגרות מפימו עם פרחים ועוד כמה סיכות ראש יפות אבל לא מוצלחות במיוחד שאני יכולה לתת במתנה לחברה שתתלה לקישוט על הלוח. והעברתי כמה שעות מהחיים שלי. היה כיף לראות את התוצאה אבל רגע אחרי זה חזרה תחושת הסתם. 

טוב נו, יש את אנשי הרעיון, אני מתאימה למימוש. 

6 תגובות:

  1. אוקיי - זה ממש מגניב!
    אפשר הפניה לסרטון??

    השבמחק
  2. <a target=_blank href="בבקשהhttps://www.youtube.com/watch?v=SrDdu9rfRDo&index=12&list=WL">בבקשה</a> מקווה שיעבוד

    השבמחק
  3. זה נראה ממש יפה!
    הייתי מנסה אם לא הייתי גרועעעעע באומנות וכל היוצא בזה :)

    השבמחק
  4. תודה :)
    בקטע הזה לא צריך להיות טוב באומנות, צריך סבלנות ולעקוב אחרי ההוראות. 

    השבמחק
  5. תודות!
    יש לי חיבה ליצירה מסוג זה, כנראה חסך פלסטלינה בילדות

    השבמחק
  6. אני מחכה לראות תוצאות :)

    השבמחק