יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

ועוד שבוע מתחיל

היום בבוקר קמתי עם כאבי מחזור נוראיים, כאלה שאני לא יכולה ללכת ישר. מאז שהפסקתי עם הגלולות לא היו לי כאלה כאבים. חזרתי למיטה והתקפלתי מכאבים ועל הדרך הודעתי שאני לא מגיעה. לקראת הצהרים כבר הרגשתי יותר טוב אבל הודעתי וגם התעצבנתי על מנהל המעבדה שהתקשר, כשלא עניתי לו כתב לי סמס תתקשרי אלי דחוף ואז כשכבר היה לי כוח להתקשר אמר רק רציתי לשאול אם את באה לפגישת בוקר. אז לא. לקחתי לי יום עצלנות, גם כפיצוי על סופשבוע מבאס. בדיעבד זה לא היה כל כך הכרחי וגם לא עשיתי כלום חוץ ממרתון פרקים של איש חשוב מאוד (דווקא סדרה סבבה) אבל כבר לא היה לי כוח לשנות את דעתי.


השבוע נתתי לאחד לשכנע אותי לעשות משהו שאני ממש לא אוהבת לעשות- ללכת לרמי לוי בחמישי בערב. בכל יום המקום הגדול הזה עושה לי פוביה, בחמישי בערב כשעמוס שם אז אני בכלל יכולה להשתגע. למזלו הPMS עייף אותי ולא היה לי כוח לקטר אז סתם עמדתי עם העגלה בזמן שהוא העמיס ואחר כך עמדתי עם העגלה בתור לגבינות בזמן שאיזה טמבל התחיל לריב עם העובדת כי הוא רצה שהיא תגרד לו מוצרלה על המקום ולא האמין לה שמה שיש בקופסה היא גירדה לפני רבע שעה. ואחר כך עמדתי עם העגלה בתור לקופה שאמנם היו לפני רק שתי עגלות, אבל בזמן הזה האחד הספיק לעשות עוד סיבוב איסוף. כל אחד שם עם עגלה שמספיקה לחודש, או לשבוע למשפחה של 10, אני הרגשתי לא נעים מהעגלה החצי ריקה שלי (שמילאה לי חצי אוטו, הכל יחסי). טוב נו, אמנם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקנות בשופרסל המאוד יקר שליד הבית אבל זה סתם גורם להרגשה לא נעימה שמישהו עושק אותנו. 


ועוד משהו חשוב- סוף סוף גשם. אמנם אני עדיין לא השתכנעתי סופית, עוד לא החלפתי את הבגדים בארון, אבל הסימנים טובים. אני אוהבת גשם.


 


שיהיה נובמבר גשום וקריר ותרגישו טוב 


 

14 תגובות:

  1. התחזית - גשם ממחר עד יום חמישי
    מתאים לך?
    הגעתי למסקנה שאת הקניות השבועיות עדיף לעשות בשישי בבוקר עם פתיחת המקום, לבוא עם רשימה ולקנות רק מה שכתוב בה וכך לא יהיה תור בקופות והכל מסתיים תוך חצי שעה מקסימום

    השבמחק
  2. גשם עד חמישי נשמע טוב. קניתי
    אני לא מתקרבת לשום מקום שקשור לקניות בשישי בבוקר. מצד שני יכול להיות שההגדרה שלך לשישי בוקר שונה משלי

    השבמחק
  3. בוקר טוב
    שישי בבוקר זאת שעת פתיחת המקום בו מבצעים את הקניה השבועית

    השבמחק
  4. באסה לגבי כאבי המחזור והמחזור עצמו...למרות שהתלבטת...אז כמו שחשבתי, אולי גם הגוף מתלבט איתך...
    רמי לוי בחמישי ערב..  למה?!?! רביעי או שלישי לא טוב? פחות עמוס, נראה לי. 
    להצעתו של רון אסתייג ואומר שבבוקר כשפותחים עדיין אין להם את כל המוצרים על המדפים...זה קטע אצלם. אבל מצד שני לאחרונה הם שמו אורזים בקופות (אצלנו בסניף לפחות) כך שהחלק הזה הולך יותר מהר..  בכל מקרה שווה את הטרחה כדי לחסוך! שופרסל סתם יקרים!

    השבמחק
  5. כשאני הפסקתי גלולות (כי החלפתי לסוג אחר ובין לבין עשיתי הפסקה)
    המחזור הראשון היה סבבה, אבל ארוך
    והשני גמר אותי מכאבים
    חשבתי שאני מתה

    מלא זמן לא עשיתי קניות רציניות בסופר...

    השבמחק
  6. כמו שאמרתי, ההגדרה שלך לשישי בבוקר שונה משלי
    ודרך אגב, איפה הגשם? מפה זה נראה שהוא נגמר

    השבמחק
  7. איזה התלבטות, אנחנו שנינו רוצים. זה הגוף שמניאק. 
    והסיבה שחמישי בערב זה שאז כבר אי אפשר לדחות למחר. כל עוד זה אמצע השבוע אפשר לשרוד בלי אוכל בבית אבל בסופשבוע זה כבר בעיה. 

    השבמחק
  8. אני שונאת לעשות קניות רציניות. אם זה היה תלוי בי המקרר שלנו היה ריק באופן קבוע. 

    השבמחק
  9. סליחה מתוקה שלי, את דיברת על ההתלבטות בגלל הפוסט, האופציה של ללדת בחו"ל....לזה התכוונתי. שום דבר אחר. 
    וכשאמרתי שניכם התכוונתי לך ולגוף שלך. לא לאחד..... 

    בכל מקרה ברור לי למה חמישי בערב, אבל מה הבעייה לעשות סוויץ’ בראש? תחליטו שעושים קניות ברביעי....נסו כמה פעמים ותראו שזו לא בעייה להתרגל 

    השבמחק
  10. לא יודע מה רואים אצלכם
    אני אמרתי לגבי הגשם את מה שדני רופ חזה בתחזית מזג האויר וכידוע שאין אחריות על נכונות התחזית....

    השבמחק
  11. איזה כיף גשם.
    אני גם חשבתי על ללכת למקום אחר, בסוף יוצא שדלק וזמן משלימים את הפער אל מול המקום הקרוב והיקר יותר....

    השבמחק
  12. צריכה להיות אחריות על תחזית. אי אפשר שכל אחד יגיד שמחר יהיה גשם ואף אחד לא יקח על זה אחריות. אני רוצה לדבר עם המנהל

    השבמחק
  13. מיד אחרי שנחליט לא להשאיר כלים בכיור עד סוף השבוע :)

    השבמחק
  14. האמת שהסופר הכי זול נמצא ממש על הדרך מהעבודה שלי אבל אני לא עושה קניות לבד כי אני גם ככה שונאת את זה. על עצלנות משלמים
     

    השבמחק