יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

כשדברים מתקלקלים הם מתקלקלים ביחד

המחשב שלי סופר את קיצו לאחור. הסוללה כנראה גמורה, לא מצליחה להטען למרות שהוא מחובר כל הזמן. הזמנתי אחת חדשה אבל אני לא בטוחה שיש טעם. אולי בגלל שהסוללה כל הזמן על סף ריק המחשב לא מקבל מתח תקין ואולי זה לא קשור אבל המחשב כל הזמן קורס והיום הוא הפעיל לעצמו התקנה ותיקון. לא יודעת עד כמה זה עוזר. 


בסוף ההתקנה הוא החליט שכנראה באמת חורף עכשיו והזיז את השעון עוד שעה אחורה. רק כדי להיות בטוחה שאני יודעת מה השעה באמת לקחתי את השעון יד שלי ושמתי לידי. כעבור חצי שעה הסתכלתי על השעון יד וראיתי שהוא נעצר בדיוק באותו רגע שבו הנחתי אותו ליד המחשב. ידעתי, המחשב הזה גם משפיע לרעה על כל הסובבים. ליתר בטחון את הטלפון אני מחזיקה רחוק. אם המחשב ילך רק הוא ישאר לי. 


 


איזה מוזר זה הגשם הזה. היום בבוקר היה מגעיל, הלכתי ברגל מהאוטובוס למשרד במקום לקחת הסעה ובאמצע הדרך התחרטתי כי לא הצלחתי לנשום מרוב אבק. אחרי זה התחילו רעשים, לא הצלחתי להחליט אם זה רעמים או סתם פיצוצים מהמפעל השכן. ואז התחיל גשם. גשם חזק,  כזה שאמור להוריד את כל האבק. אבל הוא לא. כי בצהרים שוב היה מאובק וגם היה ממש חם ויבש. עכשיו שוב גשם. אולי הפעם הוא ינקה באמת.


 


מישהו בעבודה שאל אותי למה אני כל כך מאושרת בזמן האחרון. הראיתי לו את הטבעת ואמרתי לו תסתכל איזה יופי היא מנצנצת, הנצנוץ הזה משמח אותי סבבי.


אומרים שזה לא באמת משנה משהו. שזה סתם טקס, אין פה באמת שום הבטחה. אבל זה לא נכון. יש פה הבטחה. לא שתמיד נהיה יחד. יש פה הבטחה ששנינו רוצים להיות תמיד יחד ושנינו מוכנים להצהיר על הרצון הזה בפני כולם. אפשר להגיד עד מחר אני רוצה להיות איתך תמיד בלי להתכוון לזה, אבל להוכיח לכל העולם את הרצון הזה, יש לזה משמעות. ברמת הכוונה יש לזה המון משמעות. וכוונה זה ההתתחלה של מעשים. 


 

12 תגובות:

  1. מזל טוב!
    חתונה זה לגמרי סימבולי (טוב, לא לגמרי, זו גם פעולה פיזית ממשית) אבל יש לה המון משמעות מעבר וגם יש משהו בטקס שמאחד את כל האנשים שחשובים לו ולך במסיבה אחת גדולה שמאוד משמח ומרגש.

    וכן, הכל מתקלקל יחד. זו אמת אבסולוטית. אצלנו זה המקרר, המיקרו, הטלוויזיה והמנורה בסלון. ובקשר לסוללה של המחשב - ברגע שהיא מפסיקה להטען זו ההתחלה של הסוף, את יכולה למשוך עוד שנה ואפילו יותר איתו, אבל.. למה? 

    השבמחק
  2. תודה :)
    הכסף שעולה חתונה זה בכלל לא סימבולי. אבל זה שווה את זה, ההתרגשות הזו וההרגשה הטובה שזה נותן. זה כיף

    הסיבה למשוך עם המחשב היא שכשהוא ימות אני לא אקנה חדש כי אין לי באמת צורך במחשב, אני בטח אקנה טאבלט וזה יהיה פחות נוח. אז בינתיים אני מנסה למשוך

    השבמחק
  3. מן המפורסמות היא שצרות באות בצרורות

    השבמחק
  4. טוב אז ראשית לדברים הטכניים: את יכולה להחליף את הסוללה בהחלט, וכשתעשי זאת תקפידי כל הזמן לעבוד כשהמחשב לא מחובר לחשמל כדי שהיא תתרוקן כל הזמן ורק אז תחברי לטעינה. סוללות נגמרות מהר יותר כאשר המחשב כל הזמן מחובר לחשמל. זה דופק אותן לגמרי. 
    ותחשבי שוב על רעיון המחשב לעומת טאבלט. אני ממש (אבל ממש) לא מסתדרת עם כתיבה של פוסטים או מיילים או מסמכים מהטאבלט של T (הכינוי החדש של בעלי). זה טוב להמון דברים אבל לא לזה....

    לגבי טכס הנישואים את לגמרי צודקת. יש כאן הבטחה של שניכם למחויבות ואהבה והשקעה בקשר לטווח ארוך. אין תעודת אחריות, אבל הטכס הזה מסמל את הכוונות של שניכם. והכי כיף - שאת מאושרת כל הזמן. מאחלת שזה לא ייפסק לעולם 

    השבמחק
  5. השאלה היא האם לכתוב בלוג מצדיק רכישת מחשב. מאז שסיימתי את התואר אני לא משתמש במחשב חוץ מלגלישה.  

    תודה על האיחולים. אני לא מאושרת כל הזמן,לפעמים אני קצת מתעצבנת על למה דברים מסובכים. אבל באמת רוב הזמן אני מאושרת כי יש למה לצפות. 

    השבמחק
  6. עוד המלצה בהמשך לטיפים שקיבלת פה.
    כל עוד את ממקמת את המחשב במקום די קבוע (נגיד שולחן בדירה), אין צורך בסוללה.
    את יכולה פשוט לנתק אותה ולחבר את המחשב ישירות לחשמל.
    תשתמשי בסוללה רק כשאת יודעת שתשתמשי במחשב בדרכים.

    גשם? רק בירושלים יבש. העננים מלחיצים אבל אין גשם.. 
    אהבתי את איך שאת מסתכלת על החתונה, עם עניין ההבטחה.
    מקסימה 
    סופ"ש נעים

    השבמחק
  7. האמת, כשסוללה נגמרת זה אומר רק שעבר זמנה
    בעבודה שלי אנחנו מחליפים כל כמה זמן סוללות לניידים, לכל מי שמלונן על תופעות כמו שאת ציינת.
    זה לא אומר שומדבר על המחשב, הסוללה זה רק חשמל (טכנית את יכולה להוציא אותה ולעבוד עם המחשב מחובר ישירות לחשמל)

    בכלל לקנות מחשב נייד למי שלא צריך להתנייד זה בזבוז של כסף
    מחשב נייח הוא הרבה יותר זול הרבה יותר עמיד ומצריך הרבה פחות תחזוקה (וחלקי החילוף שלו יותר זולים וזמינים).

    סוללה, של מחשבים ניידים טאבלטים סלולריים, רצוי לפרוק אחת לכמה זמן, זה עוזר להאריך להן את החיים
    רוב האנשים לא עושים את זה

    אישית אני לא מאמינה במוסד הנישואין
    המון אנשים עושים המון כסף על הרעיון הזה שלא מבטיח ו/או לך כלום בשורה התחתונה

    גשם.... ירד פה שעתיים + גשם שוטף וחזק ששטף את כל האבק המעצבן שהיה פה במשך היום

    השבמחק
  8. טוב, את החשבון הזה באמת רק את יכולה לעשות. נראה לי שכן כדאי שיהיה לפחות מחשב אחד בבית.....אבל זו רק אני....
    ובהחלט יש לכם מספיק הוצאות על הראש בזמן הקרוב.
    לגבי האושר - אי אפשר להיות מאושרים כל הזמן. המטרה לדעתי היא להביא לכך שהתנודות בין העליות לירידות תקטנה....
    הכי חשוב לא להגיע למצב של ציפיה כל כך גדולה....שבסוף גם אם לא תהיה אכזבה (ובדרך כלל דברים הם לא כמו שמצפים שיהיו) לפחות לא תהיה נפילה גדולה אחרי...

    השבמחק
  9. מאז שאני לא סטונדטית אין לי שום סיבה לקחת את המחשב לדרכים. אני אנסה את עניין החיבור הישיר. 

    זה לא נורא שלא היה לכם גשם, זה שהיה פה היה די מעפן ולא ניקה כלום. 

    סופ"ש מוצלח

    השבמחק
  10. ברור שעבר זמנה של הסוללה, השאלה היא אם העובדה שהמחשב קורס כל כמה שעות קשורה או שעבר גם זמנו של המחשב כולו. 

    כמו שאמרתי, אני יודעת שזה לא מבטיח כלום חוץ מכוונה אבל בלי כוונות בטוח שלא יהיה כלום. 

    אצלנו היה גשם קצר שלא שטף כלום וסתם עשה רעש. 

    השבמחק
  11. זה שהמחשב קורס קשור למערכת ההפעלה
    לא לחומרה של המחשב (אלא אם כן קיבלת הודעה ספציפית על בעיית חומרה, שאני בספק אם קיבלת - כי זה המסך הכחול המפורסם).
    תתקיני אותו מחדש (עם 7 זה קל פשוט צריך ללחוץ Next עד שנגמר) והוא יהיה בסדר גמור.

    פה היה גשם וגם ברד
    עכשיו ממש חורפי בחוץ, רטוב וקר

    השבמחק