יום שישי, 25 באוקטובר 2013

נשים לפני חתונה קונות כל דבר שמוכרים להן?

(שוב דיבורי חתונה, אני פשוט לא יכולה להפסיק). נרשמתי באתר זאפ מתחתנים וקיבלתי שובר למגזין אולהלה שזה מחליף את מגזין מתחתנים שהבנתי שפעם היה יעיל. אם נותנים לי אני אקח, אולי אני אמצא שם משהו יעיל, גם הינו צריכים להגיע לגרנד לקחת מכונת לחם שהזמנו אחרי שהחלפנו בלנדר מוט שהוא קיבל ליום הולדת ושכבר יש לנו אחד שקיבלנו לדירה החדשה. אז בדרך עברנו בצומת ספרים ולקחתי לי מגזין.


בדרך הוא אומר לי- וואו הדבר הזה עולה 98 שקלים כשהוא לא במחיר השקה. -אז איזה יופי שלא שילמתי על זה כלום. -אה, קיבלת את זה חינם? -אתה באמת חושב שהייתי מוציאה חמישים שקלים על מגזין חתונות? -זה באמת נראה לי מוזר אבל לא רציתי להגיד כלום.


בבית עיינתי במגזין ותגובתי היא- אני רוצה חזרה את החמש דקות מהחיים שלי שביזבזתי על עמידה בתור בחנות. לעומת הדבר הזה עיתון לאישה נראה כמו מגזין כתבות עומק. יש פה תמונות של שמלות כלה לא הגיוניות ותכשיטים במחיר לא הגיוני ובאמצע קטעים קצרים בסגנון 50 דברים שלא ידעתם על מיקי בוגנים. למי אכפת ממיקי בוגנים? מה זה השטויות האלה? חבל על העץ שמת בשביל שהדבר המיותר הזה יצא לאור.


כנראה שנשים לפני חתונה באמת מאבדות את שפיות דעתן אם מישהי מוכנה לשלם על הדבר הזה.


 

14 תגובות:

  1. כנראה שחלק ניכר מהנשים בעולם מאבדות את שפיות דעתן כשמדובר בחתונה שלהן
    אחרת איך תסבירי שזוג מוציא כל כך הרבה כסף על ערב אחד (אמנם משמעותי בחייהם) שמרובו לא תמיד הם זוכרים הרבה?

    השבמחק
  2. אכן. מאבדות את שפיות דעתן או לחילופין- ממקסמות את פוטנציאל הפוסטמה שלהן. בינינו, יש די הרבה א/נשים שזה בדיוק חלום חייהם. להיות ה-כוכבים של ערב אחד, כמו כל הבריידזילות למיניהן. "זה הערב שלי ואני אעשה בו כלללל מה שרציתי אי פעם". אז זה פרחים באלפי שקלים ושמלה באלפי שקלים וצרחות אם המפית בגוון מעט שונה ולעשות את המוות לכמה שיותר אנשים בדרך.
    וגם- מי שמוציא על ערב אחד למעלה מ100 אלף שקל, מראש הייתי אומרת ששפוי הוא לא.  
    בהצלחה :))

    השבמחק
  3. האמת שמנסיון של לראות אולם מקצועי אחד אני מתחילה להבין איך דברים מאבדים פרופורציות בכל מה שקשור לחתונה. 

    השבמחק
  4. תודה על האיחול :)
    אני מקווה שיעבור בשלום

    השבמחק
  5. איזו תגובה גאונית (-:
    מיקי בוגנים? חשבתי שהוא בעסקי התאורה

    השבמחק
  6. את רואה? לא איבדת את השפיות בכלל!!! 
    עלית עליהם, כל מה שהם מנסים למכור לך וכל השטויות שאנשים (נשים) שמתחתנים (ות) נסחפים (ות) בהם......
    אז אל תתפתי....
    תעשי מה שבאמת בא לך, לא יותר ולא פחות!!!!!

    השבמחק
  7. בתור גבר שלא עומד להתחתן בקרוב אתה לא אמור לדעת מי זה מיקי בוגנים. אני לא יכולה להסביר למה אני יודעת מי זה. 

    השבמחק
  8. עוד לא איבדתי את השפיות את מתכוונת. 
    יש עוד זמן ולפי פוסט קודם אני מתחילה להתערער. 

    השבמחק
  9. נו, בדיוק כמו שאני יודע מי זה. ההוא מהפרסומת של מחסני תאורה 

    השבמחק
  10. ובכל פעם שאת נפגעת ממנו באופן שלא היה קורה קודם - אל תברחי מהרגש הזה...נסי לשהות בו כמה רגעים...לתת לו להציף אותך, ממש לראות אותו בבטן או בחלל החזה או בראש או היכן שאת מרגישה אותו באותו רגע...תני לו את מלוא תשומת הלב המגיעה לו (לרגש)....וראי כיצד הוא מתחיל להתפוגג...אין לו באמת קשר למה שקרה שנייה קודם עם הבחור...זה קשור למשהו מילדותך, איזו מצוקה שהדחקת או שגורמת לך להגיב באוטומט...תני לזיכרונות ילדות לעלות אם הם באים (ואולי לא יבואו, זה גם בסדר)....
    מקווה שזה יעזור

    השבמחק
  11. כן, התכוונתי שעדיין לא...
    אבל ברצינות, ישנם 2 סוגי שפיות במקרה של חתונה: 
    ההתפרעות לגבי הטכס עצמו
    והרגשנות מול החתן המיועד (וההורים...) שמשפיעה על מערכת היחסים

    אז אני לא ממש דואגת לך משום מה בתחום הראשון
    אבל באמת היי מודעת מאד למה שקורה איתך בתחום השני
    הרבה נשימות עמוקות, הרבה פעילות גופנית (מפרקת כל רגש, אני לא צריכה לספר לך כי את בטוח כבר יודעת את זה) 
    ...

    השבמחק
  12. נראה לי שכולם מקבלים את הספר הזה ללא תשלום

    מתכוונים להתחתן באולם ארועים?

    השבמחק
  13. גם ללא תשלום הספר הזה הוא בזבוז.

    השבמחק
  14. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק