יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

להיות קלישאה יכול להיות כיף

נכנסתי למוד הבחורה שהולכת להתחתן. תמיד חשבתי שאני לא אתלהב כל כך כי בעצם הטקס אף פעם לא הלהיב אותי כל כך. יותר היה חשוב לי הכוונה שמאחריו, כל הבלאגן של האירוע אף פעם לא משך אותי.


אבל זה די כיף. אני משתדלת לא לנהל שיחות חתונה אם אנשים שנראה שזה לא מעניין אותם אבל למזלי, כמו שכתבתי בפוסט קודם, שיחות חתונה חזרו לאופנה.


אז היום בבוקר כבר קיבלתי טיפ על מכירת חיסול לשמלות כלה בתל אביב. עיינתי באתר של המעצב והגעתי למסקנה שאין לי הרבה מה לחפש שם ושיהיה לי ממש קשה למצוא שמלה. לא כי אני רוצה משהו מיוחד. להיפך. אני רוצה הכי פשוט. בלי מחוך ומחשוף, בלי פאייטים ונצנצים, בלי חצאית עוגת קצפת. פשוט, חלק ואלגנטי. למישהו יש המלצות על מקום שמוכר כאלה? 


אחרי עוד שיחה בסגנון שלחתי לבחור מייל עם קישור ליוטיוב ורשמתי לו שזה השיר כניסה לחופה שלנו. יש לי גם רעיון לשיר לסלואו אבל לגביו אני לא בטוחה ופתוחה לרעיונות. הוא יכול לבחור את השיר שבירת הכוס. 


אז זהו, נכנסתי לעסק. עכשיו צריך למצוא מקום. אנחנו יודעים בערך מה אנחנו רוצים ובערך כמה ומתי, רק צריך לקוות שכל הרצונות האלו יסתדרו ביחד. 


תהיו מוכנים להרבה פוסטים דביקים חיוך


 

10 תגובות:

  1. מותר לך לגמרי להיות bridezilla, למרות שלא נראה שאת קיצונית עדיין.
    הבת שלי הזמינה שימלה אצל <a title="מירב טמיר מעצבת" href="http://www.meravtamir.com/index.htm&quot;>מירב טמיר . היא לקחה שימלה שמירב עיצבה והתאימה אותה קצת לטעם שלה. כך נראה <a title="שימלת כלה" href="https://plus.google.com/u/0/photos/109073373596859129485/albums/5935378951746978849/5935378957237159346&quot;>התוצר הסופי על בתי. בינתיים מירב סגרה את החנות ברחוב הרכבת בתל אביב ולא עידכנה את האתר מאז החתונה של בתי אבל.....שווה לנסות

    השבמחק
  2. תהני מהחוויה הכי שאפשר. אמורים לעשות אותה רק פעם בחיים =)
    מקסימום לא כולנו נקרא כל אות שלך..

    השבמחק
  3. אבל אני הולכת להיות כלה. כולם צריכים להתעניין בכל בכל עלה של פרח על כל שולחן.
    סתם, אני מקווה שני לא אהיה כזו. 

    השבמחק
  4. יפה השמלה שלה. הסתכלתי באתר אבל זה לא מה שאני מחפשת. אני רוצה משהו ממש פשוט, לא מעוצב. נראה לי שאני אלך לתופרת בסוף.

    השבמחק
  5. רעיון מצוין. צלמי אחר כך......

    השבמחק
  6. אני מתקשה להאמין שתהיי

    השבמחק
  7. מגניב ומזל טוב.
    כל אחד הופך להיות "מבקר חתונות" מהרגע שהוא בתוך זה, ותמיד משווה לאירוע שלו. היינו באחת ביום שישי, ולא הפסקנו לחשוב איך זה היה אצלנו לעומת זאת שהיינו בה (למקרה שהיה ספק, שלנו היתה הרבה יותר מגניבה).
    אם תרצי טיפים/עזרה/סתם להתמרמר ולשמוע עוד פרספקטיבה, תגידי.

    השבמחק
  8. תזהר, פתחת פה פתח. אני לאחרונה מנסה לסחוט מידע מכל מי שמוכן לדבר.

    אז כמה אנשים היו אצלכם? הייתי שואלת על מקומות שראית אבל אני מניחה שלא חיפשתם באותו אזור כמונו. מה מצב העומס בשישי בצהרים?
    יש לך מושג איפה עוצבה השמלתכלה?
    האם תוכל לפרט מה היה מגניב במיוחד בחתונה? 
    פרספקטיבה תמיד תתקבל בברכה :-) 

    השבמחק
  9. שלחתי לך מייל מפורט. יותר נוח מאשר פה.

    השבמחק
  10. אני חושבת שרוב הנשים בישראל קונות שמלות כלה מצועצעות משהו
    השד יודע למה
    פשוט זה תמיד הכי יפה

    השבמחק