יום שבת, 28 בספטמבר 2013

some good some bad

נתחיל מהטוב


אני מניחה שזה לא יפתיע יותר מדי אנשים. אני לא הופתעתי למרות שלא ידעתי אם זה יקרה או לא. מסתבר שהוא כן קנה טבעת בניו יורק, הוא סתם החליט להשאיר אותי במתח. 


אתמול בערב בנוף של רומא שהתחילה להראות נחמדה, במיוחד עכשיו. אחרי כמה מזמוזים על ספסל ציבורי הוא שלף אותה.כמובן שלא היה צורך לשאול שומדבר.


איך שחזרנו למלון שלחתי לאמא תמונה ודיברנו בסקייפ. בלילה בקושי ישנתי מהתרגשות


 


היום בבוקר אמא שלחה לי הודעה. סבתא שלי מתה. כנראה שהיא החליטה שמספיק, בימים האחרונים היא סירבה לאכול ובלילה זה נגמר. לפני זה אמא שלי הספיקה לדבר איתה הרבה ולהפרד כמו שצריך והיא לא חושבת שאני צריכה לחזור. התלבטתי כל היום. גם אח שלי בחופש בחול. הוא ניסה לבדוק אופציות לחזור אבל אני החלטתי שמותר לי לסיים את החופשה ורק אז לחזור ולהיות עצובה. עכשיו זה החופשה שלי, זאת שחיכיתי לה המון זמן, זאת עם הבשורה שהיתה אמורה להיות שמחה. ועכשיו אני אהיה שמחה ויחד נחגוג את החיים. כשנחזור יהיה זמן לאבל.


בחתונה של אח שלו הרב אמר שכל הסבים שמתו יורדים בחתונה ועומדים מתחת לחופה עם המשפחה אז אמרתי לבחור שאולי היא רצתה להיות בחתונה וידעה שבמצבה הנוכחי היא לא תוכל לבוא.


 


חיים מעניינים. בצהרים הגיעה בשורה- לאח שלו (לא זה שהתחתן, השני) נולד ילד שני. ככה זה, חיים מסתיימים, חיים מתחילים ותקווה וציפיות חדשות גם מתחילות והכל קורה כשאנחנו ברומא. אנחנו לא נהיה בהלוויה ולא בברית. לפחות יש תמונה של הטבעת לפייסבוק שלו


 


 

8 תגובות:

  1. טוב מהול בעצב. וכן, אלה החיים, בקיצוניות, וגם בסימליות מאוד מאוד ברורה.
    מדבריך נשמע שהסבתא כבר לא היתה במצב טוב, ושהיא די רצתה לעזוב. ועם כל העצב של הנשארים, זה משהו שצריך לזכור: לשחרר. והיא אכן תגיע לחתונה, ותהיה איתכם, ודאי במחשבות שלכם.
    המון ברכות. וכבוד לבחור שסוף סוף עשה את הצעד המתבקש. ולך. על הסבלנות והאהבה וההמתנה. שיהיה בהצלחה. ובהרבה אושר. :)

    השבמחק
  2. התחלתי לקרוא את הפוסט וחיוך נמרח מצד לצד.
    אחרי כמה שורות הוא פשוט נמחק )-:
    מוזר לאחל את זה אבל שמח בשמחתך ומשתתף בצערך.. 

    השבמחק
  3. סוף סוף קראתי את כל הפוסטים שלך מאז אוגוסט...ועקבתי בדריכות אחר ההתרחשויות....אז המון מזל טוב על הצעת הנישואין שהגיע בזמן ובמקום הנכון....ותנחומים עמוקים על לכתה של הסבתא...תמיד זה הולך יחד השמחה והעצב ובאמת כך אולי היא תהיה נוכחת בחתונה...

    השבמחק
  4. מזל טוב :)
    איזה כייף ככה

    משום מה החיים שלנו תמיד מהולים בשמחות ועצב שמתערבבים יחדיו

    השבמחק
  5. סבתא שלי נפטרה חודש לפני החתונה שלי וזה בדיוק מה שאני אמרת לעצמי...(גרייט מיינדס וזה...(מחמיאה לעמצי בנחת)) לחלוטין מותר לך לשמוח. לי נראה שאת ממש צריכה. לבכות תמיד אפשר, האושר הרבה יותר חמקמק. מזל טוב!

    השבמחק
  6. תמיד החיים משחקים את המשחק- עצב מול שמחה, עת ללדת ועת למות.
    מזל טוב לבשורות המשמחות! זה קצת מקרב אותך לבית ההוא, עם המקום לחתולים והפעילות הקהילתית במושב, לא? :))

    והראייה הזאת יפה- שסבתא שלך באמת תוכל להיות שם אתכם.

    שתדעו הרבה שמחות ביחד!

    השבמחק
  7. נשמעת לי גישה מאד בריאה ונכונה, להנות ולשמוח עכשיו ולהתאבל אח"כ. הרבה מזלטוב ואני מקווה שתצליחי לשמר את הגישה.

    השבמחק
  8. שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק