יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

גם מסע בן אלף מילין מתחיל

עם תקר בצמיג ורצועה קרועה.


יש לי חורים (ברבים) בתיק גב והנעל שלי מתפרקת. קנינו סים מקומי עם חבילת גלישה של עד גיגה אבל רוב הזמן הטלפון לא מצליח להתחבר לרשת. גוגל מפות אופליין לא שווה יותר מדי. לא הצלחנו למצוא רכב אוטומאטי בגודל סביר אז אני לא אוכל לנהוג.


עד השדה תעופה הכל עבר בשלום.משם היו 2 אופציות, רכבת ואוטובוס ב 15 יורו לאדם או שאטל למלון ב20. הבחור הרפתקן וחוסך ולכן הלכנו על אופציה א. עבד טוב עד לקטע של האוטובוס בו התברר שהאוטובוס שגוגל הציע נוסע רק בלילה. לאחר מספר חיפושים מצאנו אוטובוס אחר ועלינו עליו רק כדי שהנהג יגיד לנו שלא משלמים על האוטובוס. אז איך משלמים? הנהג החווה עם היד לכל הכיוונים בתוספת פרצוף של מה אכפת לי, לא אצלי.


בסוף הצלחנו להגיע לרחוב הנכון אבל את המלון לא מצאנו. גוגל טען בתוקף שהוא נמצא במקום שהוא ללא ספק לא היה שם. לפחות הוא נתן לנו מספר טלפון והסימ המקומי עבד מספיק לאפשר לנו להתקשר לשאול. בסוף המלון נמצא בתוך בניין משרדים בסגנון אירופאי כששם המלון מופיע רק על הכפתור של האינטרקום ומאחרי שטח בניה. כדי להכנס אליו צריך שלט לפתוח את השער של הבניין, מפתח לדלת של הבלוק, מפתח לדלת של הקומה ומפתח לחדר.


אולי זה בגלל שאני עיפה אבל בינתיים רומא ממש לא עושה עלי רושם וגם קפה טוב לא מצאנו. ביחס לעיר מאוד תירותית האיטלקים ממש לא מסבירי פנים ובמנטליות שלהם הם מזכירים ישראלים מהזן הפחות טוב.


היה אפשר לצפות שאני אתבאס מכל העניין. אבל אני איתו ואנחנו בחופש רק שנינו יחד ולכן כל עוד הוא מרוצה אז גם אני.


 


הערה למגיבים, עקב תנאי המסע לא בטוח שאני אוכל או ארצה להגיב לתגובות, התנצלותי מראש על חוסר הנימוס.

3 תגובות:

  1. מנסה אופטימיות זהירה: רומא זה מקום טוב לנעליים קרועות. עכשיו ממש אין לך ברירה, אלא לקנות נעליים חדשות . ולעצם העניין: גם אני מצאתי את רומא תיירותית וחמה ולחה, וצריך היה לחפש הרבה עד שמצאתי מסעדה אחת קטנה (לא זוכרת את שמה, אבל בקושי היו בה שני שולחנות וחצי על המדרכה בחוץ) עם קרפצ’יו ראוי לשמו. רוב האוכל היה יקר ולא שווה. ולא התחשק לי לעמוד בתורים לאטרקציות ולפורום, ובקיצור, לא אהבתי. אבל כמו שאמרת זה לא רק איפה את, זה בעיקר עם מי את. אז הכל סבבה!!!

    השבמחק
  2. יש נטייה לעשות את ההשוואה בין ישראלים ואיטלקיים, סיים סיים.
    חבר טוב טס מחר לסיציליה וצריך גם כן (הוא ממש לחוץ על זה) חבילת גלישה בפלאפון.
    מה העלויות של סים מקומי וחבילת גלישה? אם יזדמן לך להגיב אשמח לשמוע.. 

    השבמחק
  3. הו, בהצלחה במסע! אני בטוחה שתסדרו ושכבר הסתדרתם.
    תתעלמו מתיירים ותמצאו לעצמכם פינות רומנטיות בסמטאות קטנות.

    לפני 15 שנה, פלוס מינוס, הייתי ברומא ולא נכנסתי לשום מקום תיירותי שעולה כסף (סיפור ארוך) רק נהניתי מהגלידה המעולה, מהקפה (מצאתי אז כמה מקומות מהנים) ומהאווירה. ממליצה בחום. גלידה קפה ואווירה.

    תיהנו!

    השבמחק