יום ראשון, 23 ביוני 2013

חתולה שרוטה

כשאני גוזרת לה ציפורניים היא מקטרת ומשמיעה קולות מרושעים, אבל יושבת בשקט. 


כשאני באה לרסס עליה משהו נגד פרעושים היא משתוללת כאילו אני מנסה לשחוט אותה. וזה עוד לפני שבכלל יצא משהו מהמיכל, רק התסססס גורם לה להתחרפן. היא הצליחה לשרוט אותי רציני וזה אחרי שגזרתי לה ציפורניים. 


כעונש עכשיו גזרתי לה את כל הציפורניים ממש קצר. היא לא זזה כל הזמן  וגם אחר כך נשארה תקועהה במקום. כנראה היא מבינה שהיא בעונש


 

10 תגובות:

  1. אהבתי גם אני את הכותרת. מעטים החתולים שנותנים לך לעשות להם דברים (שבסך הכל מועילים לה). לי כבר היו 4 (2 ז"ל ו-2 עכשיו) ולא ניתן לדעת מי ייתן לך לעשות מה...היה לי חתול "אריה" שכולם פחדו ממנו אבל הוא נתן לנו לרחוץ אותו, לתת לו תרופות...הכל. והיה לי חתול "חתלתול" שרק ניסית להרים אותו ללא רצונו וכבר הוא קרע אותך לגזרים. בינתיים הנוכחיים באמת עדינים ומתמסרים...ואנחנו בתורנו משתדלים לעשות להם כמה שפחות....

    השבמחק
  2. האמת שבסוף המאבק גם אני יצאתי קצת שרוטה

    השבמחק
  3. רוב הזמן אפשר לעשות לה הרבה דברים בלי שהיא תילחם יותר מדי. זה רק התססס הזה שמחרפן אותה. ונראה לי שהיא גם לא אוהבת את הריח

    השבמחק
  4. למה את גוזרת לה את הציפורניים?

    ולמה ספריי נגד פרעושים? למה לא טיפות (זה עושה בדיוק את אותו הדבר)
    חתולים לא אוהבים את הרעש של הפססססס (זה מזכיר להם נחשים)

    השבמחק
  5. למה היא צריכה ציפורניים? היא חתולת בית. אין לה אף עץ לטפס עליו ואף בעל חיים לא מאיים עליה (מלבד אולי האחיין של הבחור פעם בכמה חודשים).
    השימוש היחיד שיש לה לציפורניים זה להרוס את הספות ולשרוט אותי. 

    השבמחק
  6. לולו החתולו אצל הוריי משתולל כמו משוגע כשאני גוזרת לו ציפורניים. רק מהרעיון שהוא צריך לשבת בשקט (ילד היפר אקטיבי ממש). אם הוא לא שם לב מה אני עושה, זה עובר חלק. אם אבא שלי מעסיק אותו ומשחק איתו ביד הלא-מטופלת באותו רגע. חתולים. לכי תביני.

    למה את מרססת ולא שמה אמפולות? אפקטיבי ומצוין, והם לא מרגישים כמעט. שמים שנייה על הצוואר ובזה נגמר.

    השבמחק
  7. המוכר בחנות שכנע אותי לקנות ספרי, זה משהו שמאלני כזה, לא רעיל, מכיל למון גראס. כנראה שפרעושים אמורים לא לאהוב את הריח. לאסי בכל אופן ממש לא אוהבת את הריח. אני ויתרתי על לרסס עליה, אני מרססת על המסרק שלה שהיא נורא אוהבת שאני מסרקת אותה בו, אבל גם מזה היא בורחת.

    בכל אופן כשראיתי שזה לא עובד קניתי לה אמפולות אבל גם זה לא עוזר. אולי לא שמתי את זה טוב והיא הצליחה איכשהו ללקק את החומר. אני רוצה לשים לה עוד אחת אבל אני לא יודעת כמה זמן צריך לחכות בין אחת לשניה. 

    השבמחק