יום חמישי, 13 ביוני 2013

בעד ונגד

סיבות לעזוב את העבודה


אני לא סובלת את הפרוייקט שאני עובדת עליו כרגע


המהל של הפרוייקט שלי מעצבן


הבוס שלי מעצבן 


הבוס של הבוס שלי מעצבן


הבוס של הבוס של הבוס שלי לא מעצבן אבל כמעט אין לי אינטרקציה איתו


כל הבוסים לעיל מפזרים הבטחות באויר כאילו אין שום מגבלות תכן בעולם


אף אחד לא שם עלי כשאני טוענת שלא בטוח שכל מה שהם מבטיחים יעבוד


אם שום דבר לא יעבוד אף אחד מהבוסים לעיל לא יקח אחריות 


אני מנהלת יותר מדי אנשים ואני לא רוצה להיות מנהלת


אני עסוקה כל הזמן בעדכון תוכניות עבודה ולריב עם הבוס שלי שיתן לי אנשים שאני לא רוצה לנהל


חצי מהזמן שלי אני בישיבות


בחצי השני אני כותבת מסמכים


בחצי השלישי אני רבה עם המנהל פרוייקט


 


 


סיבות להשאר בעבודה


הפרוייקט יגמר


כשהוא יגמר אני אקבל עליו תעודת הצטינות מהבוס של הבוס של הבוס


זאת כבר תהיה התעודה הרביעית. עם הזמן הן מאבדות את הקסם שלהן


אני במסלול קידום, אם אני אעזוב המסלול יפגע


אם הכל יעבוד זה ייקדם את המעמד שלי עוד צעד קדימה


אם אני אעזוב מישהו אחר יקבל את הקרדיט


צברתי המון הערכה מאנשי מפתח. במקום אחר אני אתחיל מהתחלה. 


יש כמה אנשים בסביבה שאני מחבבת. אם אני אעזוב אני יודעת שאני לא אשמור על קשר. אני גרועה בלשמור על קשר


 


עוד סיבות לעזוב


כשהפרוייקט יגמר יבוא עוד אחד. אין לי סיבה להאמין שהוא יהיה שונה


אני במסלול קידום ניהולי. אני לא רוצה להיות מנהלת


קשה לי לחשוב על תפקיד שמסלול קידום יכול לפתוח לי ושהייתי רוצה להתקדם אליו


 


עוד סיבות להשאר


יש תפקיד אחד מקצועי שאולי אני רוצה להתקדם אליו שאולי יכול להיות מעניין


זה חוסר אחריות כלפי הפרוייקט הנוכחי לעזוב אותו לפני שהוא מתייצב ואני בנאדם אחראי 


אולי הפרוייקט הקודם שעשיתי, שאני אוהבת ורוצה שיחזור לחיים, אולי הוא יחזור לחיים. אם כן אני רוצה להיות שם ואני רוצה שהוא יצליח ואני רוצה לקחת חלק בהצלחה שלו


 


עוד סיבות לעזוב


אני לא רוצה לקום בבוקר לעבודה


 


מסקנות


אני מניחה שעוד חודש אני אדע אם לפרוייקט הישן יש סיכוי או לא.


תוך חודשיים-שלושה אני יכולה להביא את אחד האנשים שעובדים איתי לרמת ידע מספיקה שהוא יוכל להמשיך מהמקום שלי


נקבעה ישיבה חוזרת לעוד חודש בה יתקבלו החלטות


 


 

4 תגובות:

  1. wow, המון סיבות לעזוב ומצד שני מספיק סיבות לא לעזוב עדיין....
    זוכרת נורא את ההתלבטויות האלה, ובעיקר את התחושה שהמסלול שלי מתקדם לכיוון יותר ויותר ניהולי (אמנם גם לא רציתי להיות ראש צוות במקור אבל לא היתה לי ברירה ואת זה דווקא עשיתי מצוין והסתדרתי עם זה מצוין)....אני חושבת שאת צודקת להמתין קצת ולראות אם את יכולה לעבור לתפקיד המקצועי שמעניין אותך בפרוייקט שאולי/אולי לא יתממש בסוף...ולפי זה תחליטי.
    כמה קשה יהיה לך למצוא מקום אחר?
    כמה זמן מראש את צריכה להודיע אם את עוזבת?

    השבמחק
  2. לא נראה לי שיהיה קשה למצוא מקום אחר. יקח קצת זמן לחפש.
    בעקרון צריך להודיע חודש מראש אבל אני אדאג שיהיה לי מספיק זמן להעביר חפיפה על כל מה שצריך

    השבמחק
  3. מדהים כמה שאת מזכירה לי את עצמי... 
    לא יודעת אם אני מקווה שתקבלי את מה שאת רוצה במסגרת המקום הזה, ולא תצטרכי לעזוב, או שאני מקווה שתעזבי כבר ותראי שיש חיים (ואפילו חיים יפים) במקום אחר...
    מה שאני בטוח לא מקווה הוא שתמצאי את עצמך נשארת בפרוייקט שאת לא נהנית ממנו עם ממונים ישירים שאת לא מעריכה, בתפקידי ניהול שאת לא נהנית מהם! 
    המון הצלחה! 

    השבמחק
  4. זה מבאס לא להינות מהעבודה שעושים
    החשק לקום בבוקר ולהגיע לעבודה לא משהו
    ובכלל מרגישים שאין אוויר כבר לכל זה
    אני בטוחה שתעשי את הבחירה הנכונה עבורך

    השבמחק