יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

אל תספרו לחבר שלי אבל נראה לי שאני מאוהבת

קוראים לה Gitla ויש לה קול מדהים. במראה שלה היא קצת מהוססת, בישנית, אבל הקול שלה... קול יציב ובטוח שנכנס עמוק לנשמה ותופס חזק. ברגע שהיא מתחילה לשיר אי אפשר להוריד ממנה את העיניים.


והמראה שלה. ככה פסיכה, אהובתו של קופידון נראית. פנים עגלגלות מסותתות באבן. שיער זהוב גולש כמו שמש פרטית ששופכת עליה אור בכל מקום שהיא הולכת. ואיך היא זזה ברגש. תנועות בישניות. לא מנסה למכור מיניות. ילדת פרחים תמימה שהגיעה לעשור הלא נכון וטוב שכך, כי ככה יכלתי לראות אותה מקרוב.


אני מודה, כשהיא הציגה את בעלה היתה לי צביטה קטנה של קנאה בו, על כך שיש לו דבר יפה כל כך.


 


 









 

9 תגובות:

  1. Cranberries style. I like ! She is Israeli ? Niiiice !

    השבמחק
  2. ישראלית כשרה מהקריות. מופיעה בנתניה ואתמול בבכורה של השירים שלה בחיפה.

    השבמחק
  3. מתחיל להזכיר טיפה את שנות השבעים כאשר ישראלים שרו באנגלית והצליחו מי יותר ומי פחות בחו"ל. שיהיה לה המון בהצלחה, בביקור הבא בארץ אני מפרגן לי מופע שלה.

    השבמחק
  4. סטייל טקסני משהו...
    ישראלית, באמת יפה, עדינה.
    יש מעגל זמרים שאני מאוד מעריך שצומח לנו פה.

    השבמחק
  5. אני יודעת שתל אביב זה מדינה אחרת אבל היא עדיין נמצאת באותה ארץ כמו נתניה...

    השבמחק
  6. בתל אביב אין עדיין חנויות עם כיתוב בצרפתית בלבד ! זה רק בנתניה.
    אגב, גם אני לא הצלחתי לסיים את זן ואמנות אחזקת האופנוע. צריך כנראה מוח מאוד מיוחד בישביל הספר הזה.

    השבמחק
  7. wow
    איזה קול! מדהימה. ויפה. ועדימה. וישראלית??

    השבמחק