יום חמישי, 5 בינואר 2012

דברים שעושים

דברים שעושים לי טוב


לשחות


ההרגשה הטובה אחרי אימון מתיש בחדר כושר


למצוא באג בקוד


למצוא סדרה טובה באינטרנט


ספר טוב


להתעורר בשישי בבוקר ולהבין שהיום יום שישי ואני יכולה להמשיך לישון


כשהחתולה מתכרבלת איתי מתחת לשמיכה


לסיים משימה ארוכה וקשה


תחושת הישג


רגע אחרי שאני מסיימת לנקות את הבית , ההרגשה הנקיה של משימה שמאחורי


ישיבת קפה של בוקר עם 2-3 אנשים ומדברים על ענייני דיומא


בתי קפה. קפה טוב


סרט טוב


ים. רוח.


נוף של הנמל בערב


ריח של בוקר. ריח של גשם


גשם


בילוי עם אח שלי. יום קניות מוצלח עם אמא


כשפתאום שמים שיר טוב ברדיו


תחילת סמסטר. כשהכל נראה מעניין ומבטיח


סוף סמסטר, אחרי שכל הלחץ של העבודות עבר.


מחמאה מאדם שאני מעריכה


 


דברים שעושים לי לא טוב


ההרגשה הגרועה כשלא הצלחתי לשכנע את עצמי ללכת לחדר כושר


ההרגשה הגרועה אחרי שאכלתי יותר מדי, במיוחד אם בכלל לא הייתי רעבה מלכתחילה


לגלות שלמרות שתיקנתי את הבאג עדיין יש לי בעיה


כשנגמרים כל הפרקים של הסידרה שאהבתי לראות


ספר שאני לא מצליחה להתחבר אליו


להתעורר בראשון בבוקר ולהבין שנגמר הסופשבוע


כשבאמצע הלילה החתולה מחליטה שאני מאיימת עליה ותוקפת בכל הכוח


לעמוד מול רשימת משימות אינסופית ולנסות לסדר אותה


תחושת כישלון


בית מטונף כי שוב לא היה לי כוח לשטוף


ישיבת קפה של בוקר עם עוד 6 אנשים במשרד שלי, 2 מתוכם רק אתמול התחילו לעבוד ולא יודעים בכלל מי שאר האנשים בחדר, 3 מוקדי שיחה, אחד מהם עוסק שוב בלמה חלב זה לא בריא. כמה כבר אפשר לטחון על זה שחלב זה לא בריא?


אנשים


דייטים משעממים. קפה גרוע


ריחות שעולים מהנמל ועושים לי כאב ראש


ריח של פגרים מהמפעלים שליד העבודה שמשחררים את כל הריחות שלהם על הבוקר לפני שמגיעים הפקחים של איכות הסביבה


ארוחות ערב משפחתיות. שיחות נפש (חפירה בחיים שאין לי) עם אמא


כשטוחנים את אותו השיר בלי הפסקה במשך כמה ימים


פרסומות ברדיו. פרסומות בכלל


ביקורת מאנשים טפשים


 

7 תגובות:

  1. כל אחד צריך רשימה כזו, כמו שעשית, של דברים שעושים לך טוב. במיוחד שהיא ארוכה ויש בה ממש מכל דבר. גם דברים שתלויים באחרים וגם דברים שאת יכולה לעשות לבד בשביל לשמח את עצמך. 
    לצערנו, לכל אחד יש רשימה של דברים שעושים לו לא טוב.
    אולי אלמד ממך ואכתוב אחת כזו בעצמי, אני חושבת שכתבתי פעם ביומן שלי, אולי יותר בכיוון של דברים שאני אוהבת לעשות, או אוהבת/לא אוהבת בעצמי.
    מעניין לדעת האם מה שגרם לך לכתוב את 2 הרשימות היה דבר טוב מהרשימה הראשונה או דבר מהרשימה השנייה?!

    השבמחק
  2. האמת שמה שגרם לי לכתוב את הרשימה היה שיחה אינרנטית שראיתי בין שני אנשים שאחד רצה לשאות את השני מה עושה לו טוב ובטעות שאל אותו מה לא עושה לו טוב. 
    כדאי לך לנסות גם. כשהתחלתי לכתוב לא ממש האמנתי שאני אמצע דברים טובים אבל לאט לאט זה זרם, בעיקר כי כמעט מול כל דבר ברשימה הראשונה יש משהו בשניה ולהפך.

    השבמחק
  3. מעניינת ההקבלה הזאת בין הרשימות, 
    שדברים שמתחילים כטוב הופכים ללא טובים, או דברים מאוד דומים שפעם עושים טוב ופעם לא. 
    רשימה מעניינת... חשבתי לתרום את חלקי לרשימה ולהמליץ לך על סדרה שעשתה לי רגע טוב אבל יש לה רק 13 פרקים בינתיים. 

    טוב נו אמליץ בכל זאת 2 BROKE GIRLS. סדרה משעשעת, קלילה, שנונה ברמות. אם עוד לא ראית שווה לנסות!

    השבמחק
  4. אני חושבת שאנסה את זה בהמשך. זה בהחלט רעיון נחמד. כדאי לדעת אלו דברים עושים לנו טוב ולהיאחז בהם ולהתרחק מדברים שעושים לנו הרגשה הפוכה או לפחות להיות מודע לזה.

    השבמחק
  5. בסופ"ש אני אבדוק את העניין ואודיע לך לאיזה סעיף ברשימה הסדרה נכנסת.

    השבמחק
  6. מצטרפת להערות כאן על כמה הרשימות נאות- אבל סליחה, ריח הפגרים מהמפעלים?! איזה מפעלים יש ליד העבודה שלך???

    השבמחק
  7. יש מלא מפעלים באזור הקריות שמזהמים את האוויר בלי לדפוק חשבון כי לאף אחד לא אכפת מתושבי הקריות.

    השבמחק