יום שני, 9 בינואר 2012

אני לא אוהבת מיץ תפוזים שעשוי מתפוזים למיץ

למה שלא תקראו לדבר בשמו- תפוז רקוב שחבל לזרוק אם אפשר לקחת עליו כסף.


 


באיזה קורס מנהלים מלמדים שאם אתה רוצה להגיד לעובד שלך משהו שאתה לא בטוח איך הוא יקבל תצא מחוץ למשרד?


המנהל שלי קבע לי פ"ע דחוף. לא חשדתי, מה אני חשדניסט? אבל לפני הפע הוא רוצה קפה מהקפיטריה והוא מזמין אותי. וגם הציע לקנות לי איזה מאפה. פה כבר ידעתי שאני לא הולכת לאהוב את זה.  כשהוא הזמין אותי לשבת בספות של הקפיטריה כבר שאלתי אותו מה עשיתי עכשיו.


בחיוך הוא אמר שדווקא הפעם לא עשיתי כלום ובכלל הוא רוצה להבהיר שהוא שומע עלי רק דברים טובים ושכולם מרוצים ממני. עכשיו ממש התכוננתי למכה.


יש את הבחורה הזו שכתבתי עליה כבר שפעם היתה מנהלת ועכשיו אני אמורה להיות ראש צוות שלה. האמת שכבר כמה פעמים חשבתי ללכת אליו ולהציע לו חלוקת עבודה, שהיא תהיה מובילה לענייני החלק שלה ואני אהיה מובילה לענייני כל השאר. אז זה מה שהוא רצה להגיד.


זה התחיל בשמעי.. נראה לי  שיהיה יותר נכון.. זה לא את זה אני.. בשלב הזה חתכתי אותו ואמרתי בנחרצות אני מסכימה לגמרי. השתדלתי להפגין איפוק ובמקום לצעוק קח אותה ממני  אמרתי לו כן, אני מבינה, סה"כ היא באה מעמדה של ניהול, זה רק הגיוני ובנתיים בראש שלי פצחתי בריקוד קטן למילות השיר הידוע "היא כבר לא הבעיה שלי, שמישהו אחר יקשיב לה מדברת בלי סוף".


אני די בטוחה שזה בא ממנה אבל תאמת לא ממש אכפת לי. מעולם לא היו לי שאיפות ניהול ומצידי שתפלס לה את דרכה חזרה למעלה באיזה צורה שבא לה. העיקר שבסוף לא יבואו אלי בטענות.


 


הרופא נשים מהמרפאה ליד הבית שלי, טיפוס די מלא מעצמו, עבר למרפאה פרטית ולוקח 100 שקל לביקור. עם החזר חלקי מהקופה. אז חיפשתי לי רופא אחר. היום הלכתי אל האחר הזה. האמת שרק אחרי שכבר הגעתי למרפאה שממוקמת בשכונה די דתית בחיפה חשבתי על זה שבפעם האחרונה שהגעתי למרפאה באזור זה לא היה מוצלח.  הגעתי לבדיקה שגרתית אצל רופא עור רק כדי לגלות שרופא העור דתי ולא יכול להסתכל על עור חשוף של נשים. קטע דפוק. אבל מצד שני זה גניקולוג. אם הוא לא מוכן להסתכל על נשים זה לגמרי בעיה שלו, אני סבבה עם זה. האמת שמהכרות עם גניקולוגים כבר הייתי מוכנה לזה שהוא יתחיל לקשקש לי על אחריות ועל זה שהוא לא סתם מכונה למרשמים ואם אני רוצה שירשום לי גלולות הוא צריך לעשות לי בדיקה ולטחון לי במוח על פאפס וכל הבולשיט. די הופתעתי שהוא שאל אותי מתי עשיתי לאחרונה בדיקה ואמרתי לו שלפני 3 חודשים אז הוא אמר שאני לא צריכה עוד בדיקה עכשיו, הוא יעשה בדיקה בפעם הבאה שאני אבוא אליו, או בפעם אחריה. או לא. בפעם השניה היום התאפקתי לא לקפוץ משמחה (רק אישה שמבקרת תדיר אצל רופא נשים תבין את ההקלה בפטור מבדיקה גניקולוגית). לשם שינוי נראה לי שמצאתי רופא נשים שלא מתעסק בשטויות. שוב קיבלתי חיזוק לטענה שלי שרופא מבוגר עדיף בהרבה על רופא צעיר ומתלהב.


 


היה לי קצת בלאגן במקלחת, כמה אריחים קפצו מהקיר והייתי צריכה להביא איזה שיפוצניק לשים אותם חזרה. כשבאתי לבעלת הדירה שלי היום לקחת ממנה צ'ק על מה ששילמתי לו סיפרתי לה שכמה אריחים נשברו והוא שם אחרים בצבע קצת שונה. אז עכשיו היא רוצה לבוא לראות מה קרה ואיך זה נראה. הבעיה שבעלת הדירה לא כל כך מסכימה לחיות מחמד. זה לא מופיע בחוזה אבל היא ביקשה ממני ממש יפה לא להביא חיות והיא גם נתנה לי ציור שהיא ציירה אז עכשיו קצת לא נעים לי ואני צריכה לחשוב על דרך להחביא את החתולה במידה והיא באמת תבוא לראות. אני מקווה שהיא תשכח מזה בסוף אבל נראה לי שזה לא יקרה כי היא קצת יקית פדאנטית. אני גם חושבת שהיא קצת כועסת עלי כי בד"כ כשאני באה אליה היא נותנת לי עוגה וגם עוד עוגה לקחת שיהיה לי בבית והיום קיבלתי רק עוגיות יבשות.


מה הקטע הזה של אריחים שכל אחד צריך שיהיה לו צבע אחר או מרקם אחר ואז כשכמה נשברים אין שום סיכוי למצוא אריחים דומים? לא עדיף לקחת קרמיקה בצבע משעמם אבל שבטוח יהיה קיים גם עוד 10 שנים כשהמקלחת תתחיל להתפרק? 


 


 

7 תגובות:

  1. בדיוק בגלל השטויות האלה של החרסינות תמיד מראש קונים עוד כמה לגיבוי.
    ובעניין הרופא - זה מאוד מוזר להיות רופא עור דתי שמסרב להסתכל על בחורות. לא ברור איך הוא בחר דווקא את ההתמחות הזאת מכל האפשרויות.

    השבמחק
  2. אני גם לא הבנתי את הקטע של הרופא עור הזה. אולי הוא בונה על זה שרק גברים יבואו אליו. הוא צריך לתדרך את המזכירה שלו שתפנה בחורות לרופא אחר.

    השבמחק
  3. הוא מחזיק מזכירה? וזה כן מותר?

    השבמחק
  4. כנראה שהוא לא מסתכל עליה כשהוא נכנס למשרד.

    השבמחק
  5. מזל טוב על החלוקה! שתי מדינות לשני עמים, שתי משרות ניהוליות לשתי בחורות (או נשים, הקיפי את המילה המועדפת).

    את תמיד יכולה לכלוא את החתולה בחדר אחר, או לבקש משכן/ה לכמה דקות. וכמובן להחביא את כל מוצריה. זה לא נורא נורא שמישהו ישמור עליה לשעה. היא קצת תהיה בטראומה כשתחזור אבל תכיני מראש פנסי-פיסט בהמונים. או רק אחד, יש להם זיכרון קצר.
    או שתהיי נורא עסוקה וכל פעם כשהיא תרצה לבוא בדיוק "לא תהיי בבית" :)

    השבמחק
  6. יש לי כולה שני חדרים ואני חושבת שהיא תרצה לראות מה קורה גם חדר שינה. בטוח שהיא תרצה אם פתאום יעלו יללות משם.
    זה לא קצת חוצפה לבקש מהשכנים לאכסן חתולה במשך כמה שעות?
    היום קניתי לה מין משחק כזה שכולל גם מחבוא וגם מדף לשבת עליו. אני מתכננת להרגיל אותה אליו ואז לשים אותו במרפסת בתקווה שאם אני אסגור אותה במרפסת עם הדבר הזה שם היא פחות תילל ותבקש להכנס.

    השבמחק
  7. בתור יקה, אני חותם על זה שהיא תוכל להריח! שיש חתולה בדירה.
    לא רק זה היא גם תוכל לזהות שמדובר בחתולה ולא חתול...
    תנפיצי לה שנדבקת בשפעת הפות אצל הגניקולוג ואם היא רוצה
    שיאצק יגע בה ביום הנישואין שלהם שיבוא הוא לבדוק את האריחים.

    השבמחק