יום חמישי, 23 ביוני 2011

סתם עוד מרמור משעמם

אני מתה מעייפות אבל לא רוצה ללכת לישון כי אני לא רוצה לקום מחר. בזמן האחרון אני שונאת לקום בשישי בבוקר. אני כל פעם אומרת לעצמי שיש לי המון דברים לעשות אבל אף אחד מהם לא כיף ובסוף אני לא עושה כלום וסתם מתבטלת במשך יומיים. אז  מחר אני צריכה לשלם את הארנונה (בחרתי לגור במקום האחרון בארץ שאי אפשר לשלם בו ארנונה באינטרנט) ובדרך ללכת למכולת כי לא היה לי כוח לעשות קניות השבוע אז אין לי מה לאכול בסופש. לא שזה רע שאני לא אוכל כלום. אני עליתי בחודשים האחרונים 5 קילו בערך ועכשיו אני עברתי משמנה גבולית לשמה באופן רשמי. אני פשוט לא מצליחה לשכנע את עצמי לא לאכול. כי מה הטעם? זה לא שזה יעזור לי להשיג מישהו.נכון, אני רוצה להיות יותר רזה, אבל כרגע אני יותר רוצה גלידה. למה לטרוח בכלל.


אני גם צריכה לנקות את הבית שאני ממש שונאת. החתולה עושה איתי תחרות, אני מטאטאה והיא מפזרת את החול שלה. אני לא יודעת מה יש לה. היא חתולה. למה היא לא מצליחה לכסות את הצרכים שלה בארגז בלי להעיף חול לכל הכיוונים?גם זה מרגיש חסר טעם. לנקות רק כדי שהיא תוכל ללכלך שוב.


אני ממש חייבת להתחיל ללמוד למבחן שיש לי ביום רביעי. לא שזה ממש משנה, הרי תואר בלי תזה זה גם ככה לא משהו שמרשים מישהו. אז מה אם יהיה לי ציון נמוך, מי מסתכל על זה בכלל. מזל שאני לוקחת את הקורס הזה ביחד עם מישהו שאני מכירה והבטחתי לו שנאי אעשה את העבודות ביחד איתו, זה הדבר היחיד שגרם לי בכלל להסתכל על העבודות בקורס הזה. יש עוד קורס שבו אני צריכה לכתוב עבודה. זה דווקא מעניין. אני אוהבת עבודות כאלה אבל גם את זה אני לא מצליחה לשכנע את עצמי לעשות. שבוע שעבר הייתי צריכה לתת להרצאה בכיתה ובסוף לקחתי חופש יום לפני כדי להכין אותה כי לא היה לי כוח אליה לפני זה.


אני גם צריכה להזמין אינסטלטור כי הכיור מטפטף. אבל כבר התקשרתי לשני אינסטלטורים ששמו לי מגנט על הדלת ושניהם אמרו לי שהם יחזרו אלי ושניהם לא חזרו. מאחד ביקשתי אם הוא לא יכול לבוא בשישי שיבוא ביום ראשון אבל אחרי 6 כי לפני זה אני לא בבית וגם לא אוכל לענות לטלפון. הוא אמר בטח אין בעיה. כמובן שהוא התקשר בדיוק ב-4 מתי שהייתי בהרצאה. אז לא עניתי לו וכשהתקשרתי אליו חזרה הוא פשוט ניתק בעצבים. אני שונאת אנשי מקצוע. אני גם צריכה שיבוא איש מזגנים למלא את המזגן בגז כי מי שהתקין את המזגן עשה עבודה ממש דפוקה. הבעיה העיקרית עם המזגן הזה היא שהדייר הקודם (עורך דין מניאק) התקין את המזגן הזה על דעת עצמו ללא אישור מבעלת הדירה ככה שהמזגן בעצם לא שייך לדירה ואני צריכה לשלם בעצמי על הגז הזה שהוא די יקר.


כרגע אין לי כרטיס אשראי בגלל שחברות האשראי כל כך מתקדמות וחדשניות שכשנגמר התוקף של הכרטיס הן שולחות את החדש בדואר הביתה. הבעיה היא שהוא לא הגיע בדואר. אז כשהתקשרתי לשאול מתי הוא אמור להגיע הבחורה בשירות לקוחות אמרה לי שהכרטיס נשלח לפני 3 שבועות ואם הוא לא הגיע אז זה נחשב שהוא נאבד ולכן היא מבטלת לי אותו. בגלל שדחיתי את שיחת הטלפון הזו לאמצע השבוע ולוקח להם 4 ימי עבודה לשלוח את הכרטיס החדש לסניף והסניף שלי סגור ביום ראשון אני עכשיו במצב שאין לי כרטיס אשראי עד יום שני. והכי מבאס שביום שבו ביטלו לי את הכרטיס תכננתי לצאת מוקדם מהעבודה לקניות (כי צריך מכנסיים חדשים שיעלו עלי עם הגזרה השמנה החדשה שלי). אז יצאתי מהעבודה מוקדם אבל רק אחרי שיצאתי נזכרתי שאין לי כרטיס אשראי ואת המזומן שיש עלי אני רוצה לשמור לסופש. לא שיש סיכוי שיהיה לי משהו מעניין בסופש שאני ארצה להוציא עליו כסף.


וכמובן שאחרי הכל אני גם רוצה ללכת לחדר כושר. אבל שוב, זה כנראה לא יקרה. אולי אני אלך על ההליכון שיש לנו בבניין. אחרי הכל אני משלמת די הרבה לועד בית, לפחות אני אנצל במשהו את מה שהם מספקים. השחיה היום לא היתה מוצלחת. כנראה התחלתי לא טוב, אני בד"כ עושה שתי בריכות חימום חזה, הפעם עשיתי רק בריכה אחת חזה וישר עברתי לחתירה. כבר בבריכה השניה הזו הרגשתי את הכוחות נגמרים וככה במשך כל הזמן סחבתי לסירוגין בריכה חזה בריכה חתירה. יש יותר מדי ילדים בבריכה בתקופה הזו. צריך לתת אישור להטביע אותם קצת. לא לגמרי, רק עד שישתקו.


חשבתי שאני אכתוב פוסט מרמור קצר, בסוף יצא אחד ארוך. ואפילו לא כתבתי על העבודה שגם עליה התחלתי להתמרמר לאחרונה. לא נורא, נשאיר קצת לפעם הבאה.


 

5 תגובות:

  1. חבל שאת משמינה..את יכולה לעצור את העליה הזו במשקל בלי בעיה.. ואת יכולה גם ללכת להליכות בתדירות גבוהה יותר.. וכו’ וכו’.. אבל סליחה שאני מתערב ומפריע לך להתמרמר..

    השבמחק
  2. היי, זה המרמרור שלי, אל תפריע לי עם עובדות באמצע.

    השבמחק
  3. מהמגנטים על הדלת, אף פעם לא יוצא שום דבר טוב, חוץ מפיצה :-).

    השבמחק
  4. המנוולים מהאשראי.
    יש לך מזל שלא נבלע לך הכרטיס, היית צריכה לחכות "רק" 14 ימי עסקים.

    בטח גם שמת לב שאוכל דל קלוריות עולה יותר? איך זה הגיוני שזה יעלה יותר, יש בזה יותר מים מגבינה?!?!@$!@

    השבמחק
  5. קצת באיחור, אבל כמו שאני מכיר אותך זה עדיין יהיה רלוונטי -

    את כל כך חמודה שאת ממורמרת!!!

    (-:

    השבמחק