יום שבת, 11 ביוני 2011

יומן דייטים 2302585

אני לא נוהגת לפסול אחרי דייט ראשון אם הוא לא היה ממש אסון. אמנם פארק נשר לא הרשים יותר מדי אבל רציתי לתת לו עוד הזדמנות. כמו שאמרתי כבר, אני פה כדי להנות. הוא רצה דייט שני פיקניק. תרגום- אין לי אוטו או כסף למסעדה אז נלך על משהו קרוב ואוכל ביתי. טוב נו, למה לא. לא יזיק לי קצת לצאת לנשום אויר צלול הישר מבתי הזיקוק של חיפה. לרוע מזלו היה חם מדי אז הצעתי ים במקום. ים לא יכול להיות רע. רק מה, בטלפון לפני הוא ביקש שאני אבוא ספורטיבי כדי לא לפדח אותו. כנראה שגם לו זה לא נראה יחסי הביגוד מהדיט הקודם (תזכורת: אני באתי במשהו יפה אך נוח, הוא דפק מכנסי ב' וגופיה צבאית). טוב, אז ויתרתי על החצאית שאני אוהבת ללבוש לים ולבשתי מכנס רחב, שלא ירגיש מאויים.


סיכום נקודות לרעתו בינתיים: הבנאדם לא מוכן להשקיע במראה ומרגיש רע כשאני כן משקיעה. ועוד דופק איחור אופנתי של 20 דקות. הייתי צריכה להסתתובב וליסוע לבד בשלב הזה.



מגיעים לים, אני עוצרת עם האוטו בחוף הסטודנטים. אני כבר מוכנה לחנות את התיק ולהכנס למים אבל לא, לא מתאים לו לשבת שם. יש מקום אחר דרומית יותר, קצת לפני תל אביב, שהוא מעדיף לשבת בו. כשאני חושבת על ללכת לים אני חושבת על ללכת להתרחץ בים. הוא כנראה חושב על ללכת ל3 קילומטרים לאורך החוף, לטבול את הרגליים ולחזור. אז התחלנו ללכת. כשעברנו את השלט שאומר שעברנו כבר קילומטר (יש כאלה לאורך החוף מסתבר) כבר נמאס לי ללכת אז הנחתי את התיק על החול והודעתי לו שאני נכנסת למים. טוב, לא היתה לו יותר מדי ברירה אז הוא נכנס גם. אחרי דקות התארגנות ארוכות שאין לי מושג מה הוא עשה בהן כי אני בשלב הזה הייתי כבר עם הגב אליו ועם הפנים לשמש השוקעת והגוף בתוך המים.


הים לא היה משהו, גלים מעפנים נמוכים כאלה. יצאתי ופרשתי מגבת על החוף. הוא בהתחלה לא ממש הבין למה אני מביאה מגבת, כנראה שהוא לא מהאנשים שיושבים על החוף, הוא מעדיף להתיבש בהליכה חזרה. האמת שהוא די יבש אותי בהליכה חזרה ככה שאפשר להבין אותו. אני מצידי היתי מוכנה להמשיך ככה עד השקיעה אבל לו היו תוכניות אחרות אז הוא הציע שנלך. אני הצעתי שנלך לאכול. תגובתו- לא באנו כדי לאכול. באמת? לא ידעתי שיש לנו מטרה סציפית. בסדר, גם ככה הבנתי שלאכול איתו יהיה לאכול בשתיקה רוב הזמן. אז נכנסנו לאוטו תוך שהוא מציין שזה באסה שיש לי אוטו. למה באסה? כי ככה אני מסיעה אותו ולא הוא אותי. גבר, אני בחורה עצמאית, אני גרה לבד, אני משלמת על ליסינג, לעזאזל, אתה יודע כמה עולה היום ליסינג? ואני מוכנה לשלם את זה בשביל העצמאות שזה נותן לי, אתה באמת חושב שמה שאני מחפשת בגבר זה נהג?!?


סיכום נקודות לרעתו: מאד אוהב ללכת בלי שום סיבה, לא אוהב סביבת אנשים, לא ממש מעניין אותו מה אני רוצה, פועל לפי תסריט שהוא הכין בבית ויש לו בעיות אגו קשות.



טוב, נקודת היעד הבאה- ספסל בפארק הכרמל. כנראה ששם היה המקום המיועד לפיקניק וכנראה שהינו אמורים להגיע אליו בהליכה אלמלא היתי מתעקשת על לעבור בדרך בים. למי שלא מכיר את האיזור אני אציין שללכת ברגל מנשר לפארק הכרמל מצריך טיפוס לא מתון של כ- 300 מטרים. נחמד בתור אתגר ספורטיבי. לא נחמד בתור משהו רומנטי. ולא נראה לי שנתתי לו איזה סיבה להאמין שאני עשויה להנות מדבר כזה, אבל שוב, כנראה שמה שאני רוצה לא מעניין.  אז חזרנו חזרה לתסריט שהוא הכין בראש בבית. ולפי התסריט הזה בשלב זה הגבר שולף בקבוק יין מוסקט עטוף בשכבות של בידוד תוצרת בית. הגבר החליט לשחק אותה מקגיוור ובמקום להשקיע בתיק טרמי לבקבוקים הוא טרח ועטף את הבקבוק בשכבות של נייר טואלט ונייר כסף. כנראה שניסה להדגים לי מה יכול לעשות מהנדס חומרים (כי לנהוג הוא לא יכול). בנוסף, בהתאם לסרט קיטש רומנטי, נשלפו מהתיק גם דובדבנים. יין מבעבע ודובדבנים, כמה רומנטי, אני חושבת שאני הולכת להקיא קשת בענן. כמובן שבתסריט שהיה לו בראש הבחורה לא אמורה לנהוג ולכן יכולה להשתכר מיין מבעבע. למה המציאות חייבת להיות כל כך מציאותית ולמה תסריטים הוליוודים מטופשים לא יכולים לעבוד בחיים האמיתיים.


בסוף הדייט הסעתי אותו חזרה תוך כדי שאני מרגישה את גאוותו הפגועה על כך שלא הורשמתי מהסצנה הרומנטית שהוא מנסה לארגן לי.



מאוחר יותר בערב קיבלתי ממנו sms שאומר שהוא לא מבין בנות.


אולי אני צריכה לשלוח לו את הפוסט הזה כדי להסביר לו.


  


12 תגובות:

  1. ממש כאילו הוא נלקח מהספר: "30 דרכים לבאס בחורה בדייט" ואם לא כתבו ספר כזה, תמליצי לו לכתוב!

    השבמחק
  2. ככה לזלזל בבחור שהשקיע בנייר טואלט + נייר כסף לעטיפה? לא יפה :-P.

    השבמחק
  3. לפי ההתנהגות שלו הוא עקב אחרי איזשהו ספר עצות. כנראה ספר שנכתב ע"י גבר במאה הקודמת

    השבמחק
  4. אני מזלזלת? מה פתאום. אני נופלת לרגליו של בחור שהצליח לשמור על היין קר במשך כל הערב. ללא ספק, זה מה שאני מחפשת בגבר.

    השבמחק
  5. או בשלב הקודם באבולוציה! הוא נשמע כאילו מוצאו מן הקוף

    השבמחק
  6. זה מה שכולנו מחפשות :-).

    השבמחק
  7. וואו. מרשים! הבחור באמת עשה הכל כדי להיות בלתי נסבל. חייבות לציין את זה לזכותו.
    שאלוהים תשמור עם הגברים האלה של אתרי ההכרויות. אחרי שקראתי על כולכן שבאתרים האלה החלטתי לנסות גם. השבוע נרשמתי, ומאז היו לי פגישה אחת מוזרה עם בנאדם שבעיקר דיבר אל עצמו ולא ממש היה לו אכפת מה אני עושה או אומרת (הוא בטח קרא את הספר ששלך כתב!) ושיחת טלפון עם בחור שאחרי שיחה של שעה שבה הדגשתי שאני פעילת זכויות אדם, מתעבת גזענות והומופוביה וכדומה, טרח להגיד לי ש"בכלל, אין לי בעיה עם הומואים, אבל למה המצעד שלהם צריך להיות פומבי? מה, ילדים עוד יחשבו שזה בסדר וזאת נורמה". אה, וזה יהיה רע אם ילדים יחשבו שזה בסדר ויכול להיות נורמה? "כן, מה, זה לא טבעי". אין משהו שבחורה שתומכת בקהילה אוהבת לשמוע כמו "זה לא טבעי" ושצריך להחביא את "זה" בחדר המיטות. הבחור נופנף באלגנטיות בשלב זה של השיחה. משהו, האתרים האלה. משהו.

    השבמחק
  8. בהתחשב במשאבים שעומדים (או לא) לרשותו, הוא צריך לקבל נקודות על הרעיון, כי פיקניק כשלעצמו נשמע כיף. הביצוע, לעומת זאת, היה כושל לחלוטין. אין מה לעשות, תכנון מראש זה לא מספיק.

    השבמחק
  9. הוא לא היה בלתי נסבל, הוא פשוט היה בסרט משלו, סרט שחור לבן נראה, ולא שם לב בכלל שאני לא שם איתו.
    אני מתה על הטיפוסים שמדי פעם פוגשים באתרים. יש שם כל כך הרבה תופעות. אבל יש שם גם כמה מעניינים. אם יש לך הרבה סבלנות אפשר לפעמים למצוא כאלה שכיף להעביר איתם ערב. ואלה שלא, לפחות יש על מה לכתוב.
    אני חושבת שאם אני אחתיל לפנות לבחורות באתרי ההיכרויות ובקש מכל אחד לספר סיפור אחד אני ממש אוכל להוציא ספר מרתק.

    השבמחק
  10. הרעיון באמת מקבל נקודות. מקורי ועם  פוטנציאל ואם הוא היה שולף בקבוק יין בסוף פיקניק זה אפילו היה יכול להראות לא מאולץ. אבל כשהתוכניות משתנות הבחור צריך לדעת להתאים את עצמו ולא להדבק לתסריט שהוא כתב בבית. ואולי גם לשים לב מדי פעם לבחורה שלידו.
     

    השבמחק
  11. כן, לשים לב לבחורה שאיתך בדייט זה דבר חשוב. גם היכולת לאלתר אם משהו משתבש.

    השבמחק
  12. חבל על כל רגע נוסף בלהשקיע בדייטים עם הבחור המוזר

    השבמחק