יום שישי, 3 ביוני 2011

יומן דייטים 1414213

איזה מין רעיון זה דייט ראשון בפארק נשר? גשרים? זה מה שעושה לך את זה? (אם יש דרקון מסויים בקהל, אני יודעת מה אתה חושב)


ועוד לבוא עם מכנסי ב' וחולצת מדריך צבאי. זה אמור לעשות רושם על הבחורות? גמני לא השקעתי בהופעה חיצונית כמו לפני דייט רגיל, סנדלים בלי עקב, שיער אסוף במקום להשקיע בו, אבל בכל זאת. לא באתי בטרנינג לפחות.


אז נכון, זה נמצא במרחק הליכה משנינו, מה שחוסך את המבוכה שאין לו אוטו והוא כנראה יותר מדי ג'נטלמן לתת לבחורה לאסוף אותו בדייט ראשון. אבל יש גם בתי קפה במרחק הליכה ממנו, שאני לפחות אוכל להגיע אליהם באוטו. (ציינתי כבר שאני אוהבת בתי קפה?).


אוקי, אז הליכה זה נחמד. זה מונע שתיקות מביכות כי אפשר פשוט להנות מהצלילים של הטבע, המכוניות וקבוצת הילדים שבאה לחגוג יומולדת. וגם לא נתקעים בקטע של "אז מה בא לך?" לא יודע, מה בא לך?" וכן הלאה כי פשוט הולכים אחרי הסימון. יש גם את ההזדמנויות להיות אביר כשהבחורה מחליקה כי היא בניגוד אליך לא באה עם נעלי ספורט משופשות. מצד שני, אי אפשר לפתח באמת שיחות כי או שעסוקים בהליכה או שעסוקים בלהנות מהנוף ומהרגע שקט כשלהקת הילדים התרחקה. ואז ממשיכים ללכת לפני שהלהקה תחזור ושוב עסוקים בלא להחליק.


סבבה, סיימנו מסלול ואני לא יודעת עליו הרבה יותר ממה שידעתי בהתחלה. מה עכשיו? אני לא אזמין אותו אלי הביתה. אי אפשר לעשות סיבוב הליכה קצר כי זה מה שעשינו עד עכשיו. כל מה שאני יודעת זה שקשה להביו אותו בטלפון.


למה אנשים מתעקשים להיות מקוריים? למה לא לדבוק בשיטה הישנה, זו שעובדת?


 


 


 

8 תגובות:

  1. פארק נשר הוא יפה ואפשר גם לעצור ולשבת על סלע ולדבר בשקט כמה שרוצים.וברור שמגיעים בבגדי הליכה..צודקת שהוא ניסה לעשות רושם..
    והליכה עד לשם מהבית זה עוד יותר טוב..
    מה שמזכיר לי שפעם חיפשת פרטנר להליכה..והצעתי את עצמי ובסוף ירדת מזה. אז הנה עכשיו מצאת לך גם שותף להליכה וגם דייט. אז מה רע?

    השבמחק
  2. הוא ניסה לצאת מהתבנית הקבועה של בית קפה/פאב (נקודה לטובתו, מקוריות זה דבר חשוב) אבל אם לא הצלחתם לייצר שיחה כמו בבית קפה, אז זה לא היה מוצלח מספיק.
    שהפעם הבאה תהיה במקום יותר סטנדרטי.

    השבמחק
  3. פחחח... בלי אוטו ובלי בית קפה??? נראה לי נפלת על תפרן בן קמצן... ותגידי לי, מה את תלמידת תיכון? דייט ראשון שלך? לא סיכמנו שז הקטע עם "גשר ההרפתקאות" זה רק לשלב המזמוזים? בסוף אני באמת אצטרך לבוא להראות לך איך עושים את זה כמו שצריך...

    השבמחק
  4. צודק, זה לא באמת רע, סתם בא לי לקטר.
    אני באמת חייבת לחזור לעניין ההליכות. אולי באמת אם זה לא ילך אני אוכל להשתמש בו כשותף להליכות.
    ההצעה שלך עדיין אקטואלית?

    השבמחק
  5. תכלס, נקודה על מקוריות לטובתו. נראה עכשיו מה הוא הולך לעשות עם הנקודה הזו.

    השבמחק
  6. כרגיל אתה, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. בוא תראה לי איך עושים את זה כמו שצריך. אני יודעת שאת הדרך אתה מכיר.

    השבמחק
  7. אכן, ההצעה אקטואלית..:)

    השבמחק