יום שני, 24 במאי 2010

קיבוץ

חברה של אבא שלי גרה בקיבוץ אחר. היא היתה בטיול קיבוץ שלהם יחד עם משהי מהקיבוץ שלי. המישהי מהקיבוץ שלי שאלה אותה איך אבא שלי מרגיש עם זה שאח שלי יצא מהארון.  אבא שלי לא ידע על אח שלי. קיבוץ.


עכשיו אבא שלי נעלב שהוא האחרון שיודע. די בצדק האמת. אמרתי לאח שלי שהוא צריך לספר לו ושזה מה שיקרה בסוף. גם התגובה של אבא שלי צפויה. באופן עקרוני קשה לו עם זה אבל בפועל זה לא באמת ישנה כלום. חוץ מזה שעכשיו אבא שלי נעלב שאף אחד לא סיפר לו.



חלמתי חלום על אח שלי. יצאנו לטיול משפחתי והיה שם איזה בור עמוק שאבא שלי ואח שלי עמדו על השפה והסתכלו לתוכו. באיזה שלב ההורים שלי הלכו לעשות משהו ואני ראיתי את אח שלי עומד על מעין גשר שמעל לבור. קראתי לו כדי להגיד לו שיזהר אבל כשהוא הסתובב אלי הוא איבד שיווי משקל ונפל לבור (שהיה כנראה מאד עמוק). אני נכנסתי לפאנקה וצרחתי את השם שלו ואמרתי לעצמי שזה לא יכול להיות ומה עשיתי ואני חייבת להחזיר איכשהו את הזמן ולמנוע את זה ולא יכול להיות ואני חייבת להתעורר. רגע, להתעורר? טוב זה חייב להיות חלום. אם ככה אז קיבינימאט, גם אני קופצת לבור. קפצתי לבור, נחתי נחיתה רכה. אח שלי בינתיים טייל לו בתוך הבור. האח השני גם קפץ והצטרף אלינו ושלושתנו יצאנו יחד מהבור שפתאום כבר לא היה כל כך עמוק.



יכול להיות שיש קשר בין הדברים?

6 תגובות:

  1. תככל’ס, אני הייתי עצוב עם הילדים שלי היו יוצאים מהארון.
    לא שאכפת לי לאיזה חור הם נכנסים או מכניסים, פשוט אני חושב שבתור אב, דבר מאוד עקרוני זה נכדים.
    וביולוגי - מאומץ אלו שני דברים שונים.

    פיקולו

    השבמחק
  2. עצם הידיעה שאתם אנשי קיבוץ הייתה צריכה להיות מספיק סיבה לספר לאבא מזמן, במיוחד שכולם כבר יודעים.

    אולי זאת אני אבל לא הבנתי את החלום בכלל, רק שהוא נגמר חיובי.

    השבמחק
  3. איזה מגניב זה שאת יודעת שזה חלום ויכולה לעשות מה שבא לך כולל לקפוץ לבור.
    נראה לי אחלה חלום עם הרבה משמעות. אם אני הייתי חולמת אותו הייתי מפרשת אותו כך שעם אנשים שאוהבים אותך את יכולה לצאת מכל בור.

    השבמחק
  4. תכלס אני לגמרי יכולה להבין את הגישה הזו. מה שמשנה זה שבפועל לדעתי לא יהיה שינוי ביחסים שלהם וגם אם יהיה לאבא שלי קשה הוא יתגבר על זה.

    השבמחק
  5. גם אני לא הבנתי את החלום אבל חשבתי שאולי יש קשר בגלל שהחלום בא באותו יום עם הסיפור שלפניו. אולי אני חושבת שאח שלי בצרה (זה שהוא נפל) אבל בעצם הכל בסדר. לא יודעת

    השבמחק
  6. אני מאמצת את הפירוש שלך לחלום. מתאים לי

    השבמחק