יום רביעי, 19 במאי 2010


זהו, הגעתי למסקנה שאני אהיה לבד לנצח. כל המוצלחים תפוסים והיחידים שנשארו יש סיבה שהם לבד. כנראה שיש סיבה לכך שאני לבד. החלטתי שאני הולכת לאמץ חתול. אם כבר רווקה זקנה אז עד הסוף, לפחות שמישהו יתגעגע אלי לפעמים.


פתאום שמתי לב שכבר עברה יותר משנה מאז שפתחתי את הבלוג הזה. ניסיתי לחשוב מה עבר עלי מאז והגעתי למסקנה שכלום. מתוארים פה כמה אנשים שיצאתי איתם, היתי יכולה להוסיף עוד אחד בעקבות השבוע החולף אבל זה חסר טעם. לא התחלתי תזה, להיפך, החלטתי לוותר ולעשות תואר בלי תזה שזה במילים אחרות תואר לא שווה, אבל לפחות מעניין לי. שקעתי לתוך העבודה. תמיד חשבתי שאני עושה רושם ראשוני טוב מדי ופחדתי מה יקרה כשהוא יעבור. אז עכשיו אפשר להגיד כבר שהרושם הראשוני עבר והבוס שלי מעריך אותי לפי מה שאני שווה באמת, שזה קצת פחות ממה שהוא ציפה אבל לפחות הוא לא מאוכזב. מה שכן, גיליתי ששפטתי לא נכון את הבוס החדש שלי. בבסיס שלו הוא ממש מנסה להיות אדם טוב, הוא פשוט לא מודע לאנטי שהוא יכול ליצור לפעמים. מפריע לי שבשיחת משוב איתו אמרתי לו שהוא יוצר לפעמים אנטי (בתוספת פירוט על מה בו יוצר אנטי). הוא לקח את זה די קשה ולמרות שהוא טוען שהוא מעריך את הכנות שלי לא נראה לי שאני צריכה להגיד לו את זה.



בעלת הדירה שלי כלבה. החוזה שלי מסתיים בספטמבר אבל מצאתי דירה ממש נחמדה שמתפנה עכשיו ואני רוצה לעבור אליה. אז דיברתי עם בעלת הדירה לשאול אותה אם היא רוצה שאני אפרסם מודעה, כי כשהארכנו את החוזה לפני שנה היא אמרה משהו על זה שהיא רוצה לתת את היחידת דיור לבת שלה. אז היא התחילה לנבוח עלי שמה פתאום אני רוצה לסיים את החוזה לפני הזמן ומה היא תעשה עם הדירה עכשיו. אמרתי שאם היא רוצה להמשיך להשכיר אותה אני אמצע מישהו שירצה לשכור אבל היא אמרה שלא מתאים לה עכשיו כי שכירת דירה הולכת ביחד עם תחילת שנת הלימודים האקדמית (???) והיא עדין לא החליטה בכלל עם היא רוצה להמשיך להשכיר את היחידה והבן שלה חוזר לארץ רק באוגוסט ואז היא תחליט אם היא רוצה לתת לו את הדירה או לא אז בינתיים אין לה מה לעשות עם הדירה. אין לי כוח אליה. החלטתי שאני אעבור בכל מקרה ואם היא תמשיך להיות כלבה אני אספוג את התשלום. אני יכולה להרשות את זה לעצמי. בכל מקרה אני אחפש אולי אני אמצע מישהו שיקח את הדירה ל-3 חודשים. אם מישהו מחפש יחידת דיור נחמדה, בנויה בצורה לא לגמרי פונקציונאלית, חימום מים בגז שנראה כאילו הוא הולך להתקלקל שוב בקרוב אבל זה כבר לא בעיה שלי, חיבורי חשמל מוזרים שעושים בעיות ו3 כלבים של השכנים שמטילים בחצר וגם מלכלכים אותה, שיפנה אלי.


לדירה החדשה אני אביא חתול.  



עכשיו עברתי על המומלצים וקראתי את הקטע הזה ולא יודעת למה אבל הוא גרם לי לכמעט דמעה. איזה סיפור יפה.


  

8 תגובות:

  1. ראיתי את ההפנייה שלך רק אחרי שנכנסתי לפה.
    אחרי שקראי את הקטע הזה עברה בי צמרמורת... את צריכה לקוות רק לטוב.
    ואני לא בטוח אבל אני חייב להגיד תודה שריגשתי אותך ועוד כמה אנשים,
    למרות שזה שוק גדול בשבילי. לא חשבתי לעצמי שכולם יאהבו את זה...
    אבל זה לא העניין עכשיו. עברתי בבלוג שלך ואני אבקר פה לעיתים קרובות.

    השבמחק
  2. זה פשוט סיפור תמים על טוב לב. חסרים דברים כאלה באינטרנט

    השבמחק
  3. גם אני חשבתי על האכזבה שתבוא אחרי שהרושם הראשוני שלי יפוג בעבודה (בעבר) כי חשבתי שאני עושה תמיד רושם מצויין אבל אז אמרו לי שלא ושיש לי מזל שהייתי טובה במה שעשיתי עכשיו אני כבר לא חושבת על זה (בעיקר כי אין לי בוס..).

    ממש מכרת את הדירה הזו, נשמע כמו דיל מעולה, אני בטוחה שתקבלי עשרות אם לא אלפי פניות!

    אם השנה הזו הייתה כלום בשבילך זה אומר שמכאן זה רק יכול להשתפר! לא?

    השבמחק
  4. אם את מרימה ידיים (בנושא האהבה) לבטח היא לא תבוא
    וחתול? חיית מחמד שלא ממש מתגעגעת לבעלים שלה אבל אין כמו חתול
    חתול שולטטטטטטטטט

    השבמחק
  5. איזה כיף לך, לעבוד בלי בוס. גם אני רוצה אומץ כמו שלך.

    מה, הדירה לא נשמעת מש טובה? מאתגרת ומחשלת

    השבמחק
  6. חתולים מתגעגעים לבעלים שלהם, פשוט הם לא מראים את זה כי בניגוד לכלבים, להם יש גאווה.

    השבמחק
  7. חתול אחד זה לא נחשב. את צריכה לפחות ארבעה בבית, וללכת לכל מקום עם אוכל חתולים. כולל כשאת רק מורידה את הפח. תודי שאת לא יודעת מה היית עושה בלי האינפורמציה הזו.

    השבמחק
  8. אני הולכת על זה לאט לאט. ככה תמיד יש למה לחכות

    השבמחק