יום שלישי, 9 בינואר 2018

באמצע היום

סתם בזמן גלישה בפייסבוק רואה פוסט של מישהו. זה אפילו לא מישהו שאני בקשר איתו, מאז תואר ראשון דיברנו אולי 5 פעמים, אני חברה שלו בפייס רק בגלל שהוא חבר של האחד. 
מאז שאנחנו חברים הספקתי לראות בפייס שלו שהוא התגרש (לא מבינה את העניין של לפרסם גירושים בפייס, מה זה עניינם של כל מיני... לא משנה)  והאחד העיר על זה שחבל, אשתו היתה בחורה נחמדה וזה קצת עצוב שאנשים בגילנו מתחילים להתגרש. שאלתי אותו אם הוא לא חושב שגם אנחנו בדרך לשם. לא הגיב. 
אחר כך חבר משותף סיפר לו שהרקע לגירושים זה אי הצלחה לעשות ילדים והאחד שוב דיבר על זה שזה עצוב והוא יודע שההוא רצה הרבה ילדים. שוב שאלתי אם הוא לא חושב שגם אנחנו בדרך לשם. לא הגיב.
אחר כך ההוא התחיל לפרסם תמונות מטיולים עם החברה החדשה שלו והילד שלה שנראה שמוכן לאמץ את ההוא כאבא מחליף. ואני חשבתי לעצמי וואלה יופי, מצא לעצמו אישה שבאה קומפלט עם ילד, כמה נוח. 
אז היום שם תמונות של הילד החדש שנולד להם. וואלה, שוב יופי. עזב אישה שלא הצליחה להביא לו ילד ולקח אישה עם קבלות על כך שהיא יכולה להביא ילדים והיא אכן עמדה בהבטחה. ואז נפל עלי העצב. הייתי עצובה על גרושתו שמעולם לא פגשתי, זאת שלא הצליחה לתת לו מה שרצה, שעכשיו רואה איך מישהי אחרת עמדה בדרישות. ראיתי את עצמי במקומה, עם תחושת הכישלון הזו, ותהיתי אם יום אחד גם אני אהיה שם, זאת שויתרו עליה כי לא עמדה בדרישות הבסיסיות מאישה בנישואים. 
ובראש שלי שמעתי את האחד, בערב כשישב בספה שלו ויגלוש, תוך כדי יציין שאיזה יופי, להוא נולד ילד, והוא ישמח בשבילו. ולא החלטתי מה אני אענה לו, אם אני אתעלם או שסופסוף אני אפתח את הריב הזה שיושב לי בראש כל פעם שהוא מדבר על זוגות אחרים כאילו העניינים שלהם לא נוגעים אלינו, כאילו אנחנו לא בדרך לשם גם כן. 

8 תגובות:

  1. שולחת לך חיבוקים! אולי באמת כדאי לפתוח את הנושא הזה ולהבין איפה כל אחד עומד. את לא יכולה לדעת מה עובר לו בראש ובינתים מדמיינת מה הוא חושבת והשלכות אפשריות. אולי זה בכלל לא קשור למציאות, אחרי הכל Assumption is the mother of all fuckups

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי כמה פעמים לפתוח את הנושא מולו. הוא מגיב ב"לא יודע, זה מבאס אבל מה לעשות". הוא לא חושב על זה ואם הוא חושב הוא לא יודע להגיד לי מה הוא חושב. מבחינתו זה מה שאני מחליטה, הוא לא יכול להגיד לי מה לעשות.

      מחק
    2. אם כך, התסריט שלך שהוא מאשים ועוזב אותך בגלל זה לא ממש קשור למציאות שלו אני מניחה. זה לא נשמע כאילו הוא מאשים אותך וכו', נראה שהוא מתבאס כמוך מהמצב ולא רוצה להיכנס לזה כדי לא להכאיב לשניכם..

      מחק
  2. איזה פוסט עצוב.
    שולחת לך המון חיבוקים. גיבורה גדולה הייתה אומרת לך שצריך לפתוח את הנושא, כי בכל מקרה הוא יפתח מתישהו, וזה עלול לכאוב בין אם יפתח עכשיו או עוד שנה. אבל קל להיות גיבורים בנעליים של אחרים.

    תיאו

    השבמחק
    תשובות
    1. אי אפשר לפתוח, ניסיתי. זה או לריב או לדבר לקיר

      מחק
  3. בהמשך לתגובות הקודמות: אף אחד לא יכול להיכנס לנעליים שלך ולדעת מה נכון לך/לכם לעשות - אבל כל יודעת ש JRB צודקת שחלק מהשיחות שמסתובבות לך בראש הם שלך ואולי בכלל לא חולפות במוחו של האחד....ואת סובלת בלי לדעת אם זה נכון או מדומיין. השאלה אם יש לך אומץ וכוחות לעמוד בשיחות אמיתיות עם תשובות אמיתיות והשלכות אמיתיות.......מחבקת מרחוק ומקווה שהפסימיות שלך לגמרי, אבל לגמרי לא מוצדקת! 😘

    השבמחק
  4. אני די בטוחה שהשיחות שעוברות לי בראש לא עוברות אצלו בראש. מה שעובר אצלו זה איזה יופי שיש להוא ילד וזה בכלל לא קשור אלינו. לפעמים הוא גם מצליח לחשוב על זה שאולי לא כדאי להזכיר את זה לידי כי אני אתחיל לבכות.

    השבמחק
  5. אני מכירה שני זוגות שנפרדו על רקע אי הצלחה להביא ילדים, בשני המקרים, שני בני הזוג הביאו גם הביאו ילדים עם בני הזוג החדשים.
    לפעמים יש קושי בחיבור ספציפי בין אנשים שאף אחד לא יודע להסביר אותו. לפעמים זה מתח נפשי . לפעמים אלוהים יודעת מה.

    בתכלס, הדבר הכי משמעותי בפוסט, הוא מה שאמרו לך לפני, לא בטוח שאת והוא רואים את המצב עין בעין ולא בהכרח שניכם חושבים אותו הדבר.
    אבל, אם את חושבת שזה יוביל אתכם לגרושין, זו בהחלט יכולה להיות נבואה שמגשימה את עצמה.

    השבמחק