יום שני, 15 בינואר 2018

מעקב

כי אם אני אכתוב את זה אולי זה יקרה ואם לא יקרה אתם מוזמנים לנזוף ולעודד
מטרה- להזיז את עצמי כדי לא להשתגע, לפרוק תסכולים, למצוא משהו יפה.

יום שני
להזיז את עצמי- בבוקר אחרי המרפאה ויתרתי לעצמי ובמקום ללכת 15 דקות לקחתי אובר אבל זה לגיטימי כי היה הרבה שלג והמדרכות חלקות. בערב לא ויתרתי על ללכת ברגל.
28 דקות על האליפטי בקצב רגוע עם טאבלט, חצי מהזמן מנסה להתחבר לוויפי הדפוק של הבניין, בחצי השני אחרי שוויתרתי קוראת ספר באפ. בדקתי, אפשר להוריד סדרות בנטפליקס ולראות באופליין, ינוסה מחר.
תסכולים- אני חושבת שהרופאה החדשה מנסה להרוג אותי. הכמויות הורמונים שהיא רשמה לי יכולים לגרום לגבר לבייץ. רק קיבלתי את החבילה מהבית מרקחת, איבדתי הרצון לחיות. שקלתי להשאיר את הקופסה הריקה בחוץ, אולי איזה הומלס יוכל לגור בתוכה.
האחות שהתקשרה לתת הוראות העלתה לי את הסעיף. כמו כל האמריקאים ראש קטן, לא מוכנה להגיד כלום מעבר למה שאני צריכה לדעת עכשיו. הייתי צריכה לסחוט ממנה בכוח מידע, פשוט לעבור תרופה תרופה ולשאול למה ומתי. וכמובן שאם מוציאים אותם מהתבנית הם מאבדים את זה, אז שאלתי אם אפשר את הזריקות בבוקר ולא בערב אז כמו כל נציג שירות אמריקאי ששואלים אותו שאלה שהוא לא יודע אמרה שבטח, אין בעיה, ורק כשהתחלתי לשאול עוד שאלות הבנתי לבד שיש בעיה למרות שהדפוקה לא היתה מוכנה להודות שזה בעיה. כנראה שאפשר להתמודד עם העניין אבל זה יצריך אותי להציק לרופאה ולא נראה לי שזה כדאי. גם ככה היא מנסה להרוג אותי.
משהו יפה- האחד קנה לי לינדט salted caramel. למרות שהוא לא מת על salted caramel הוא יודע שאני אוהבת את זה. חוץ מזה שלג זה דבר יפה ואחרי שמתרגלים אליו זה גם לא כל כך נורא. המסלול של הנהר יפה בשלג.   
בוצע בtodo list- תשלום לבט"ל. אבא אחד למד לשלוח את המכתבים שהאחד מקבל ישירות אלי למייל. לפחות הוא מבין שמי שמטפל אצלנו בנושאים האלה זה אני. 

6 תגובות:

  1. איזה יופי שכתבת לעצמך את הדברים כאן.
    הרבה יותר עדיף ושפוי ללכת על האליפטיקל במזג אוויר כמו שלכם.
    מעצבן שהוויי פיי דפוק בבניין - הרי כמעט הכל נסוב סביב זה.
    מדאיג מה שאת מספרת על הרופאה. ניסית במקביל לקרוא על כל תרופה באינטרנט לקבל אישור על מה שנאמר לך? לפעמים יש מידע מועיל (ולפעמים זה יותר גרוע אז מה אני משפיעה עלייך לעשות שטויות?).
    מזדהה כרגיל לגבי נותני השירות האמריקאים. אוף!
    איזה יופי שכתבת דברים יפים - במיוחד שימח אותי שהאחד קנה לך משהו שהוא יודע שאת אוהבת למרות שהוא עצמו לא אוהב. זה מחמם את הלב (ומעודד גם). בכלל, יש מצב לכתוב כל יום משהו אחד יפה? נראה לי שזה יעשה לך טוב.
    כל הכבוד שאבא אחד הבין סוף סוף מי מבצע את המשימות בבית! יש תקווה.

    השבמחק
    תשובות
    1. קראתי באינטרנט על כל התרופות, ככה ידעתי מה לשאול את האחות. אם זה היה תלוי בה היא לא היתה אומרת לי כלום. אני שוקלת לכתוב מייל לרופאה (זאת אומרת לאחות הקבועה של הרופאה, לא הדפוקה שדיברה איתי) לשאול אם זה לא קצת מוגזם.
      האחד בהחלט משתדל לעודד :)

      מחק
  2. אני מעודדת אותךלפעילות גופנית באשר היא, זה עוזר למצב רוח ולהרגשה הכללית (אורמת את זה גם לעצמי כי אני אמורה לצאת להליכה בעוד 45 דקות ומה זה לא בא לי...)
    התחושה אחרי שעשית את זה והלכת, עשית לעצמך טוב, מעולה ושווה את המאמץ.

    שוקולד עם קרמל מלוח זה טעיייייים
    אבל בכלל שוקולדים של לינדט הם טובים.
    פעם קניתי שוקולד לינדט עם פלפל חריף, היה מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מעודדת אותך חזרה לצאת להליכה :) למרות שבטח כבר יצאת אליה, אני מקווה שהיה מוצלח.
      ניסיתי פעם שוקולד עם פלפל חריף, זה טעים אבל אני לא מתמודדת טוב עם חריף. האחד ממש אוהב חריף ומת על זה.

      מחק
  3. כמובן שאני מסכימה עם Empiarti, מאמינה שיעשה לך מאוד טוב לכתוב על משהו חיובי היום. ומאוד התלהבתי מהמעשה של בן הזוג. אלה הדברים הקטנים שבעצם אומרים ועושים כל כך הרבה.

    אין עם מי לדבר לגבי הויי-פיי התקול? (מתה על האליפטי. תורידי סדרות מנטפליקס, שאכן מתאפשרף ורוצי על זה!)

    תיאו

    השבמחק
    תשובות
    1. לדבר עם מישהו על הוויפי התקול? אני יכולה להגיד לך מראש מה תהיה התשובה: אנחנו כל כך מצטערים על הבעיה שניתקלת בה בוויפי, אנחנו נעשה כמיטב יכולתנו לפתור אותה. האם יש עוד משהו שניתן לעזור בו?
      ואז אף אחד לא ינסה לעשות כלום עד שאני לא אתלונן 10 פעמים.

      מחק