יום שבת, 5 בנובמבר 2016

Go Cubs #2

כי שיקגו כחולה 







וזה רק באזור שליד העבודה, לאורך הרחוב שבו נסעו האוטובוסים עם השחקנים בדרך לעצרת, 2 רחובות לכל כיוון היו סגורים ועמוסים באנשים שבאו להריע ולצלם. 

ולצלם

ולצלם

זה הגביע, דרך אגב. 


וגם אנחנו יצאנו מהעבודה ביחד עם המנהל הנרגש, לחלוק את השמחה. אחר כך הלכנו לאכול צהרים בפאב וראינו את העצרת עצמה. תחשבו כיכר רבין, פי 6 בערך. לפי הערכת החדשות 5 מליון איש. ככה זה נראה




וכמובן, גם הנהר צבוע כחול




למרות שאין לי שום עניין בביסבול, כשהעיר בכזה טירוף אי אפשר שלא להרגיש שמחה. אפילו שלקח לי פי 2 זמן להגיע הביתה בסוף היום והייתי צריכה להדחף ברכבת. להיות פה ברגע שהמון אנשים מחשיבים כהיסטורי, יש בזה משהו מרגש. 


 

20 תגובות:

  1. תכל’ס מאד יפה, אי אפשר שלא להיסחף בהתרגשות ובשמחה

    השבמחק
  2. אבל חשבתי שאת גרה בדרום העיר שדם שונאים את הקאבס.

    השבמחק
  3. תגידי יש לי שאלה בקשר לטיפולי הפריה... אני גם גרה בארה"ב.
    איך אתם עושים את זה מבחינת ביטוח? יש לכם ביטוח שמכסה IVF? או שאתם משלמים בעצמכם?

    השבמחק
  4. עכשיו התקלת אותי,
    האמת ששמתי לב שאצלנו בשכונה יש פחות רעש מאשר במרכז העיר אבל חשבתי שזה בגלל ששחורים פחות אוהבים ביסבול (#סליחה)
    בכל מקרה, רוב החגיגות היו באמת במרכז ולא באזור שלנו

    השבמחק
  5. יש לנו ביטוח של האוניברסיטה שמכסה הרבה מאוד, max out tof pocket סביר שכבר מזמן הגענו אליו, ככה שיצא סביר. הדבר היחיד שהביטוח לא מכסה בתהליך זה הקפאת עוברים. בלי הביטוח זה סכומים פסיכיים, לא היינו יכולים להרשות לעצמנו.

    השבמחק
  6. תודה, ומעולה לכם. שיהיה בהצלחה. 

    השבמחק
  7. חריפה!
    גם אני חושב שהאמריקאים מטומטמים :)

    השבמחק
  8. אני מאוד מודה לך שנהנית. 

    השבמחק
  9. את התרגיל הזה עם התחליף לתרופות עושים גם כאן (טוב, את התרגיל של לבחור מישהו כמו טראמפ גם עושים כאן.....אז תכל’ס כנראה הפיגור הוא מחלה מדבקת) - אבל כאן לא אומרים לך "ביום שלישי יגיע" אומרים לך קחי את זה או חפשי את החברים שלך!
    מדרגה בכניסה לפאב זה באמת אחד הדברים המפגרים יותר. מה הבעייה להחליף את זה לשיפוע.....????? לגמרי תפלי ותתבעי אותם, ותסעי לטיול יפה על חשבונם!

    השבמחק
  10. מעניין לשמוע תגובות שונות מקבוצות שונות של אמריקאים. יש כאלה שלוקחים את זה ממש קשה, ואם אני מתבוננת מהצד ומרחוק - דווקא ההתנהגות של הבוחרים שלו - שפתאום קיבלו לגיטימציה להיות גזענים ושונאי כל-אחד-ששונה-ממני הם אלה שמפחידים אותי יותר ממנו וממה שהוא יעשה/לא יעשה בבית הלבן....

    השבמחק
  11. אני אוהבת את הסתיו האמיתי הזה, ולא היומיים וחצי שאנחנו קוראים להם סתיו בארץ. תהני כל עוד אפשר, לפני שקופא לך נוזל העיניים. ושמחלות סריג יפות לעבודה זו בהחלט תגובה טובה לכל, לקור, לטראמפ ובכלל. תתחדשי.

    השבמחק
  12. בארץ בחיים לא החליפו לי מרשם בלי להגיד. תמיד מציעים לי תחליף זול יותר אבל אף רוקח לא יחליט על דעת עצמו להחליף, בטח לא משהו רגיש כמו גלולות. אם לא היה בבית מרקחת את המרשם שהייתי צריכה תמיד הרוקח היה בודק במחשב באיזה בית מרקחת באזור יש. 

    השבמחק
  13. הגישה הזו של כל המצביעים שלו הם גזענים מיזוגניים שונאים היא ממש לא נכונה. חלק גדול מהמצביעים שלו לא מאמינים להילרי או שהם רפובליקנים בדעות או שהם פשוט חושבים שממשל אובמה היה רע וחייבים להחליף אותו. לא כל מי שחושב שאובאמה היה רע לאמריקה והילרי תמשיך את דרכו בהכרח שונא אדם.


    ואת יודעת מה, הגישה הזו של בוא נפסיק להיות פוליטיקלי קורקט בצורה משתקת, בוא נפסיק להסתגר במקום הבטוח שלנו עם אזהרת טריגר בכל מקום ובמקום נצא ונצעק, בוא נפסיק להתבייש בדעות הלא נכונות שלנו ובמקום זה נדבר על מה שמפחיד אותנו, אני יכולה להבין למה היא מפחידה אבל גם למה היא היתה חייבת להגיע. 

    השבמחק
  14. מה שממש כיף פה זה שיש עונות מעבר שלמות, תקופה שבה רואים איך לאט לאט הכל משתנה, שבה אי אפשר לדעת מה ללבוש מחר, הכנה טובה למה שהולך לבוא. 

    השבמחק
  15. brace yourself !! מאוד נחמד לשמוע על הסתיו הארוך ועל השופינג המעודד :) פה כבר היה קצת שלג וטמפ’ מינוס אז אנחנו די כבר בעניין למרות שאני מנסה לדחות את הקץ ושומרת את המעיל החם לשלבים מאוחרים יותר. היום דווקא ממש נעים ושמשי אבל בטח עד שאחליט לצאת כבר יהיה אפור חח

    השבמחק
  16. תעשיית התביעות בארה"ב מספיק מפותחת כדי שהם יכסו את התחת שלהם בכל דבר אפשרי. הסכומים שאפשר להוציא שם כל כך גדולים שהם חייבים. זה עניין של הישרדות של העסקים.
    נדמה לי במעורפל ששמעתי פעם על חברה גדולה שתלתה שלטים ברורים במדרגות שלה שחייבים להחזיק במעקה בזמן השימוש במדרגות (ואם לא עושים את זה זו עילה לפיטורין).

    השבמחק
  17. אני מכירה את הסיפור הזה על אינטל. האירוני הוא שכשהם בנו את המפעל בקריית גת נהרג פועל בניין בתאונה. כנראה שהוא לא קרא את השלטים. 

    השבמחק
  18. הוצאתי את המעיל החם לרגע אחד, רק לבדוק שהוא עדיין עובד. השלג עוד לא הגיע, אבל באמת שאין צורך למהר. 

    השבמחק
  19. ראיתי כתבות על אמריקאים שלקחו מאוד קשה את תוצאות הבחירות
    וכתבה שאמרו שהפניה לשירותים פסיכולוגיים גדלה
    זה מרגיש מהצד כאילו זה יצא קצת מכלל פרופורציה

    זה כייף לקנות בגדים יפים בצבעים שמחים במיוחד בחורף
    אני חושבת שהמלתחה שלי בחורף היא הכי צבעונית כי זה עושה לי נעים
    ובגדים שהם נעימים ומחממים בכלל... (הצבע הנכון יכול להשפיע לי על המצברוח ביום סגרירי)

    ואצלכם באמת winter is coming
    כייף שיש לפחות סתיו ארוך
    גם בארץ התחיל הסתיו, אבל שלנו בטח לא מתקרב לסתיו בחו"ל
    פה נעים ביום וקריר עד קר בלילה

    השבמחק
  20. לדעתי התקשורת פה ממש הוציאה מפרופורציות את כל העניין של טראמפ. לאורך כל תהליך הבחירות דאגו לצייר אותו כתמצית הרוע ועכשיו מנסים ליצור תמונה של אבל לאומי. איכשהו אצלנו המצב לא כזה קיצוני, כולם מסכימים שזה לא טוב אבל לא משוכנעים שסוף העולם מגיע. 

    השבמחק