יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

החורף כאן

והוא הגיע ברגע אחד. יום שישי בערב היה חמים (יחסית) ונעים ואפילו הרגשתי ששמלת הסריג הארוכה היא קצת יותר מדי. השארנו את החלונות בדירה פתוחים כדי שיהיה נעים והלכנו לשכנים לפיצה ובירה. הם ידעו מראש וסגרו את כל החלונות ולכן כשחזרנו לדירה שלנו לא ציפינו לקור שקיבל את פנינו. מאז החלונות סגורים. שבת בבוקר כבר הגיע למעלה אחת ולא נראה זה הולך לעלות מכאן.


הבעיה עם העיר הזו זה לא הקור, אלא השינויים הקיצוניים האלה. אם הטמפרטורות היו יורדות לאט היה אפשר להתרגל, אבל השינוי החד הזה שהגוף לא מצפה לו, זה לא נעים. 


בתאום מושלם עם החורף הגיעה גם עונת החגים. בשישי הדליקו את כל העצים הענקיים ברחובות, פתחו את רחבת ההחלקה על הקרח ואת הכריסמס מרקט ואתמול היה מצעד האורות ברחוב הראשי, שזה בגדול עוד מצעד עם תזמורות צועדות, אקרובטיקה בשנקל, עגלות ממונעות מקושטות עם אנשים שמסיבה שלא לגמרי הבנתי עד היום נוסעים בעגלות האלו ומנופפים לקהל וכמה בלוני פרסומת ענקיים עם פרסומות לחברות מסחריות. ההבדל במצעד הזה הוא שהוא היה בחושך (הייתי אומרת ערב אבל זה סה"כ חמש וחצי) והכל היה מואר, העגלות עטופות בהמון פנסים, פרוג'קטורים עצומים כחלק מהתהלוכה ולנגנים תקעו סטיקלייטים על הכובע ובסוף היו זיקוקים על הנהר. המפתיע הוא שלמרות הקור הפתאומי והחד אנשים יצאו מהבית וכל הרחובות היו מלאים. 


 


המצעד הזה עזר לי להבין שהמצלמה של הפלאפון שלי לא שווה כלום והגיע הזמן לחפש מכשיר חדש. שמתי עין על הפיקסל של גוגל אבל הוא ממש יקר. חשבתי גם על הנקסוס, אבל גם הוא לא זול. כמו שאתם מבינים אני טיפוס של אנדרואיד אבל אני ברצינות שוקלת לבגוד ולעבור לאייפון אם יהיו עליו מבצעים בבלאק פריידי. הבעיה היא שלמרות שאני כבר שנה פה אין לי מושג איפה מוצעים את המבצעים ויש לי עוד שבוע להבין את העניין. אם למישהו פה יש תובנות אני אשמח אם יחלוק אותם איתי.  

4 תגובות:

  1. אין מה לעשות, עצים מוארים, מצעדים מקושטים - כמה שזה קיטשי ומסחרי זה פשוט יפהפה. 
    עונת החגים בפתח, שבוע הבא thanksgiving והאמריקאים יודעים לעשות זאת ובגדול.
    לגבי מצלמת הסלולר - אני מאד מאד מרוצה מהמצלמה ב sony xperia z3 שלי וכיון שהוא לא דגם חדש סביר להניח שתוכלי להשיג אותו במחיר סביר....
    בנוסף אני צריכה לטעון אותו רק פעם ביום וחצי/יומיים (תלוי כמה אני משתמשת) 
    ובאופן כללי אני מאד מרוצה ממנו כפלאפון

    השבמחק
  2. איזה שינוי קיצוני! באמת קשה להתרגל כשזה ישר נוחת עלייך! מקווה שהוצאת את הבגדים החמים ושאת מוכנה לקבל את פני החורף.
    אצלינו הטמפ’ קופצות ולכן אני מצוננת בבית אז לא יודעת מה עדיף :)
    גם פה הכריסמס מגיע בצעדי ענק מחר היום הראשון של השווקים וזה תמיד אבל תמיד מרגש! 
    לגבי הפלאפון אני מאוד אוהבת את הנקסוס (יש לי כזה) אבל המצלמה לא הכי מדהימה, לא מזמן עשיתי סקר וכיוון שגם אני חובבת אנדרואיד מושבעת (לא סובלת איפון למרות שיש לי איפד) התחרות הייתה בין S7 של סמסונג ו G5 של LG שהוגדרו מכשירי הדגל לשנת 2016. הם בטח הרבה יותר זולים בארה"ב. ממליצה לך להיכנס ל google shopping  ולעשות שם השואת מחירים זה כלי מעולה ומאוד מאוד אינטואיטיבי ונוח. לגבי מבצעי שישי השחור בטח אם תחפשי בגוגל תוכלי למצוא בקלות
    בהצלחה!!!

    השבמחק
  3. אם אני כבר משקיעה בפלאפון חדש אני מעדיפה כזה שאני יודעת שיחזיק מעמד זמן ארוך, כזה שיש לו שם. יכול להיות שסוני זה טוב אבל בעולם הסמארטפונים הם עוד לא רכשו מוניטין מספק בשביל שאני אסמוך עליו. 

    השבמחק
  4. הבגדים החמים כבר מזמן מחכים מחוץ לארון, זה עדין לא אומר שאני מוכנה לחורף. השווקים של הכריסמיס באמת מרגשים. 
    הנקסוס שלי הוא LG והוא תפקד לא רע עד היום ככה שLG זה בהחלט אופציה. נראה לי שביום שישי אני פשוט אשב על אמזון וחבריו עד שאני אמצע אחד מהמובילים במחיר שפוי. 

    השבמחק