יום שישי, 11 בנובמבר 2016

אמריקאים מפגרים

מגיע להם שטראמפ הנשיא שלהם. מגיע מרשם לגלולות לבית מרקחת, בעצמי ביקשתי מהרופאה שתציין על המרשם לא להחליף מותג, מה פתאום בית המרקחת מחליט להחליף את סוג הגלולות. זה גלולות לעזאזל, הורמונים שאני לוקחת כל יום, תרופה שידועה בתופאות לוואי של דיכאון, אובדן חשק מיני ועוד דברים נחמדים אחרים, מה פתאום אתם מחליטים שלא משנה איזה סוג אני לוקחת. אני מגיעה לבית מרקחת והרוקח פשוט מגיש לי שקית עם הפרטים שלי עליה, מנסיון אני מבקשת לפתוח את השקית לבדוק את הסוג וכצפוי זה לא הסוג שהרופאה רשמה. והוא עוד ממש מתפלא, לא יודע מה לעשות עם זה שאני לא רוצה לקחת את הסוג שהוא נתן לי. אז את לא רוצה תחליף? אין לנו את הסוג שרצית במלאי, הוא יגיע רק ביום שלישי. לא, אני לא רוצה את התחליף הגרוע שנתתם לי פעם קודמת, הרופאה רשמה סוג מסויים, תתנו לי את הסוג הזה. ועוד בסוף הוא אומר לי תודה. מה תודה? הרגע ניסית לדחוף לי הורמונים שלא עושים לי טוב ועוד ניסית לגרום לי להרגיש שאני סתם מטרטרת אותך, מה אתה אומר תודה.


הנימוס הזה, באמת שנמאס ממנו. הלכנו לאכול צהרים בפאב, ביציאה יש שלט please watch the step. בבקשה ממך לקוח יקר, אם לא אכפת לך, אנא אל תמעד על המדרגה הזו, תודה. אני יכולה לראות איך שלט כזה מגן עליהם מתביעות במקרה של מעידה "אבל כבוד השופט, אנחנו ביקשנו ממנו בנימוס שלא למעוד והוא התעלם מהבקשה שלנו בגסות. חוסר נימוס שכזה, ועוד יש לו את החוצפה לבקש פיצוי, הוא צריך להתנצל בפנינו". בפעם הבאה שאנחנו הולכים לשם על העיקרון אני לא נזהרת ונופלת במדרגות, לא בא לי watch the step. בקשתכם נרשמה, תודה. 


 

6 תגובות:

  1. חריפה!
    גם אני חושב שהאמריקאים מטומטמים :)

    השבמחק
  2. אני מאוד מודה לך שנהנית. 

    השבמחק
  3. את התרגיל הזה עם התחליף לתרופות עושים גם כאן (טוב, את התרגיל של לבחור מישהו כמו טראמפ גם עושים כאן.....אז תכל’ס כנראה הפיגור הוא מחלה מדבקת) - אבל כאן לא אומרים לך "ביום שלישי יגיע" אומרים לך קחי את זה או חפשי את החברים שלך!
    מדרגה בכניסה לפאב זה באמת אחד הדברים המפגרים יותר. מה הבעייה להחליף את זה לשיפוע.....????? לגמרי תפלי ותתבעי אותם, ותסעי לטיול יפה על חשבונם!

    השבמחק
  4. בארץ בחיים לא החליפו לי מרשם בלי להגיד. תמיד מציעים לי תחליף זול יותר אבל אף רוקח לא יחליט על דעת עצמו להחליף, בטח לא משהו רגיש כמו גלולות. אם לא היה בבית מרקחת את המרשם שהייתי צריכה תמיד הרוקח היה בודק במחשב באיזה בית מרקחת באזור יש. 

    השבמחק
  5. תעשיית התביעות בארה"ב מספיק מפותחת כדי שהם יכסו את התחת שלהם בכל דבר אפשרי. הסכומים שאפשר להוציא שם כל כך גדולים שהם חייבים. זה עניין של הישרדות של העסקים.
    נדמה לי במעורפל ששמעתי פעם על חברה גדולה שתלתה שלטים ברורים במדרגות שלה שחייבים להחזיק במעקה בזמן השימוש במדרגות (ואם לא עושים את זה זו עילה לפיטורין).

    השבמחק
  6. אני מכירה את הסיפור הזה על אינטל. האירוני הוא שכשהם בנו את המפעל בקריית גת נהרג פועל בניין בתאונה. כנראה שהוא לא קרא את השלטים. 

    השבמחק