יום שבת, 29 באוקטובר 2016

סימנים שבא החורף

לעצים כבר אין עלים.


מתחת לכל עץ יש סנאי שמן שלא מפחד מאנשים כי הוא עסוק בלהחביא אגוזים.


כיבו את כל המזרקות חוץ מהמזרקה החדשה בקטע האחרון של מסלול הנהר שהפעילו רק השבוע (סימן שנהינו מקומיים- אנחנו מתרגשים שפתחו את הקטע האחרון של מסלול הנהר, רק חבל שרק עכשיו הם נזכרו).


סגרו חצי מהברזיות בפארק.


הפאב שעל הנהר מודיע שהיום זה היום האחרון שלו השנה.


אין המון אנשים במסלול הליכהריצהאופניים לאורך האגם.


האלווין.


הצטננתי פעם ראשונה השנה.


 


 


הלכתי לעשות בדיקות מעקב, ביחד עם הבדיקות יש גם שקילה. לפני שעליתי למאזנים ציינתי שאני עצלנית לאחרונה. המאזניים אישרו. האח שלוקח דם אמר לי שזה לא שאני עצלנית, אני פשוט מתכוננת לחורף, כמו הדובים שצוברים שכבת שומן שלא יהיה להם קר. אני דובי ^-^


 


 


 


 


 


 

12 תגובות:

  1. אם ככה זה מגיע בצעדי ענק זה הזמן להכין גם את הבית לקבלת החורף, שוקו, כרבולית, סדרות, ספרים, פוך ויאלה מתחילים :)

    השבמחק
  2. אפילו פה יש סימני חורף, עם טמפרטורות נוחות של 20 וקצת בלילה, והשמיכה (עדיין לא פוך, אבל שמיכה) שיצאה מהארון. 
    יש בהחלט צבירת שומן לקראת החורף והקור. אני קצת מקנאה בחורף הקיצוני שלכם, כזה שהאויר מקפיא את הנוזל בעיניים. אבל רק קצת ומרחוק :)

    השבמחק
  3. פוך כבר יש וזה מעצבן כי עכשיו יש שבוע חם. שוקו יש, כרבולית צריך לארגן אחת נעימה יותר מהפליז שיש לנו, המלצות לסדרות וספרים יתקבלו בברכה. 

    השבמחק
  4. האמת שאחרי שבוע קר הגיעו כמה ימים של 20 מעלות בצהרים. החורף הזה, אי אפשר לסמוך עליו. רוצה להחליף קצת חורף?

    השבמחק
  5. יש משהו בעולם הזה יותר נעים ופינוקי מפליז???????
    ממליצה על STARTUP אם עדיין לא ראיתם......סידרה מצוינת שמשום מה עברה לכולם "מתחת לרדאר"

    השבמחק
  6. כלתי צילמה לי את השלכת ברחוב שלהם בבוסטון. כמה ימים אחרי כן כל העצים כבר היו עירומים.
    אם עלייה במשקל היא התכוננות לחורף אז אני מתכוננת כבר הרבה שנים  אולי בקטע של winter is coming .......(בתקווה שאת רואה משחקי הכס...)

    השבמחק
  7. איזה אח נחמד (:  
    תרגישי טוב.

    השבמחק
  8. ברור שרואה
    ואכן winter is comming, אני מתכוננת

    השבמחק
  9. אני אוהבת את האח הזה, הוא תמיד אופטימי ושמח. מאוד מעודד

    השבמחק
  10. פליז חם אבל לא כירבולי. פה אפשר למצוא כירבוליים שעירים ופרוותיים שעושים תחושה של חם רק מלהסתכל עליהם. 
    נבדוק סטארטאפ

    השבמחק