יום חמישי, 2 ביולי 2015

דברים שאני צריכה לעשות

כי אם אני אכתוב אותם אולי אני גם אצליח לעשות אותם:


1. לכתוב מייל לאוניברסיטאות בשיקגו. לבוס שלי היה רעיון- לבקש ממקום העבודה לשלוח אותי לדוקטורט, אם אני כבר בשיקגו. אז הגשתי בקשה והוא הגיש המלצה ועכשיו הוא רוצה שאני אנסה להעריך את סיכויי הקבלה שלי. לי אין כוח לזה עכשיו. אני לא יודעת אם כל כך בא לי עכשיו דוקטורט, מה גם שזה לא כזה אופטימאלי, כנראה שיקח לי 4 שנים, מה שאומר שיכול להיות שסתם נישאר בשיקגו יותר ממה שהאחד צריך, וזה גם מחייב אותי לחזור למקום עבודה או לשלם להם המון המון כסף על הפרת חוזה. מצד שני אם באמת יאשרו לי דוקטורט אני לא אוכל להגיד לא- זה חתיכת הטבה מטורפת שיהיה ממש טיפשי מצידי לא לקחת. בגלל זה אני לא בטוחה אם אני בכלל רוצה שיאשרו. בכל מקרה, אני צריכה לכתוב מיילים לנסות להעריך את סיכויי הקבלה. 


2. לצלם ולמלא טפסי תביעה לביטוח הרפואי כדי לקבל החזר על הניתוח. ואולי אני אצליח גם לקבל החזר על ההורמונים, בעיקרון טיפולי פוריות מכוסים בביטוח. צריך לנסות ולשלוח, מקסימום לא יאשרו. אבל כשאני בעבודה אין לי כוח לעשות כלום, בטח לא דברים חשובים. 


3. להתחיל לחפש סאבלט בשיקגו לחודש- חודשיים החל מאמצע ספטמבר. כשנדע שיש לנו איפה לגור נוכל גם להזמין כרטיסי טיסה.


4. לשלוח קורות חיים. שלחתי בינתיים לבחור אחד ישראלי שעובד שם אבל הוא אמר שלא מתאים ונתן לי שמות של חברות אחרות שאולי יתאים להן. צריך ליצור קשר ולשלוח קורות חיים. 


5. לחפש בית ללאסי. שני האחים שלי אלגרים לחתולים (הם גילו את זה כשהם עשו עליה קט-סיטר), אמא שלי לא אוהבת אותה, אבא שלי כבר מטפל בחתולה של אח שלי וגם אותה הוא מזניח. ההורים של האחד בכלל יזניחו אותה. שאלתי בקרב החברים, יש חברה אחת שרוצה חתולה אבל בעלה לא מסכים לה (ובצדק לפי הסיפורים). 


6. כרטיסיה לחדר כושר ליד הבית. כי נמאס לי מהמדריכה בקורס אירובי שאני הולכת אליו עכשיו, אנחנו לא מתמידים בריצה וגם לשחיה לא הצלחתי לחזור. חשבתי לבדוק חדר כושר אמיתי אבל הרעיון להתחיל משהו חדש כשאני יודעת שעוד מעט אני אעבור מיאש אותי. אני גם צריכה להתמיד יותר בתרגילי פיסיותרפיה. לנקות שיניים עם חוט דנטלי (לא קשור אבל אם כבר הזכרנו דברים שצריך לעשות בשגרה). ולהתמיד בריצה. אם אני אתן לזה להתדרדר יהיה חבל. אני רוצה להשמין רק מסיבה אחת והיא לא הרעב שיש לי מכל ההורמונים שאני לוקחת. 


 


מישהו רוצה חתולה? מפונקת, קצת קוטרית, ללא כישורי צייד (היא יודעת להסתכל על סממיות ולילל עד שהסממית מתיאשת ונופלת לבד). אוהבת בני אדם ונעלים (ברצינות, יש לה פטיש מוזר לנעליים). נוחה לתפעול, לא זזה הרבה, לא בררנית באוכל (אבל אם תתנו לה את הגביע של היוגורט אחרי שסיימתם אותו היא תשמח). מגיעה עם ארגז צרכים סגור, כלוב נשיאה, מספריים לגזירת ציפורניים (ממש לא בעיה לגזור לה ציפורניים) ועם הכורסה שלה (כורסת נצרים מדליית אל כרמל). אם אתם מכירים מישהו פוטנציאלי, בבקשה תעדכנו. 


 

8 תגובות:

  1. איזו רשימה! דוקטורט? איזו הברקה! יכול להיות ממש מהנה...טוב, נראה מה יתפתח עם זה. 
    הייתי מתה לעזור לך עם לאסי אבל יש לי שני חתולים (נטולי צפורניים) ומניסיון העבר כשמכניסים שלישי זה ממש פוגם באיזון הדק...
    בהצלחה עם ההחזר מהביטוח. הם חולרות ולא ממהרים להחזיר אם לא תיאמת איתם את זה מראש. אנחנו אוגלים עם זה קש עכשיו עם הניתוח של T

    השבמחק
  2. דוקטורט יכול להיות מהנה, בגלל זה לא דחיתי את העניין על הסף. החלטתי פשוט לתת לגורל להחליט בשבילי. אני לא אתאכזב יותר מדי אם לא ילך


    העלויות אחרי השתתפות של הקופה לא כאלה גבוהות (לפחות לא ביחס לעלויות מעבר הצפויות בקרוב) ככה שאני לא הולכת לריב עם אף אחד אבל יהיה נחמד אם נקבל משהו. 

    השבמחק
  3. אז בסדר, כי את הניתוח של T מימנה קופת חולים (מינוס השתתפות עצמית) אבל את עלויות "חלקי החילוף" שהכניסו לו בכתף (שלא היו ידועות מראש כמובן) אני נאלצתי לשלם. קופת החולים מייד החזירה מחצית (יפה מצידם) ואנחנו עד היום (מ-01/02) נלחמים עם חברת הביטוח על החצי השני. הם חופרים בתיקים רפואיים משנת טיכו כדי לחפש פרצה אולי הם לא חייבים לשלם (כאילו הבעייה בכתף כבר היתה ידועה לפני שהוא התחיל את הביטוח והוא לא דיווח עליה). 5 חודשים ועדיין כלום (ומדובר ב-6000 ש"ח). אגב - הוא עדיין עם אישור מחלה מלא ושוב - עדיין מתברברים איתנו על תשלום אובדן כושר עבודה ועל פטור מתשלום פרמיות. חולרות הביטוחים האלה!!

    השבמחק
  4. למה לא תקחו את לאסי אתכם?

    השבמחק
  5. יכול להיות שבסוף ניקח אותה אבל זה יהיה כאב ראש. גם ככה זה מסע לא קל עם 4 מזוודות וגם לא נחפש דירה מהארץ אלא ניקח סאבלט ורק שם נחפש אז זה 2 מעברים ו2 דירות שצריך שיסכימו לחיות מחמד. 

    השבמחק
  6. פרופסור קתרוס5 ביולי 2015 בשעה 5:52

    דוקטורט זה מגניב. את רק צריכה לבדוק מה עוד צריך. יש סיכוי שתצטרכי toefl ו - gre subject או משהו כזה.

    השבמחק
  7. יכול להיות מגניב. קצת מוזר שבכלל לא התכוונתי אבל אי אפשר לדעת אף פעם

    השבמחק
  8. ואווו!!! כמה שינויים הולכים להיות

    הרעיון של הדוקטורט נשמע לי אחלה
    זאת אומרת אם את רוצה לעשות אחד כזה

    ולמה שלא תיקחו אתכם את לאסי?
    בכל זאת אתם עוברים לתקופה לא קצרה ....

    השבמחק