יום רביעי, 18 במרץ 2015

למה לדעתי השמאל הפסיד

בגלל השנאה וההתנשאות


בגלל וואינט ומסע ההכפשות המטורף שלהם שלא פחד לרדת נמוך (מחזור בקבוקים ב400 שח? באמת?). בגלל שמי שמקבל את כל המידע שלו רק מהם היה יכול להאמין שאנחנו חיים במדינת עולם שלישי, שנואים על ידי כל העולם הנאור ומובלים על ידי אדיוט שנשוי למטורפת ששולטת בו. ובגלל שאנשים לא כל כך טפשים כמו שוואינט מקווים, רובם יכולים לראות דרך התעמולה השקופה כל כך ורק מתחזקים בדיעה שלהם שאם השמאלנים האלה כל כך שונאים אותו כנראה שהוא עושה משהו נכון. 


בגלל שבמקום לפרסם את המצע שלהם המצע היחידי שהמחנה הציוני פרסם הוא אנחנו לא ביבי.


בגלל שבוז'י, שלא עשה שום דבר בחייו חוץ מלקחת חלק בשחיתות של ברק, חילק לנתניהו ציונים. ביחד עם ציפי שהיתה הראשונה להכנס לממשלה עם אותו נתניהו.  


בגלל שבמקום להציג את כל האנשים הטובים שיש להם, ויש להם הרבה, היחידים שייצגו את המחנה הציוני הם ציפציפ וציפורה. 


בגלל גרבוז שהבהיר לכל אותם "מנשקי מזוזות" שאין להם מה לחפש במחנה השמאל.


בגלל ה"ציוני" במחנה הציוני שגרם לכל הערבים שהיו מצביעים לעבודה (וכן, יש כאלו) להצביע לרשימה המאוחדת.


 


או שזה פשוט בגלל שלמרות מה שהיינו רוצים להאמין ולמרות מה שצעקו בעצרת בתל אביב רוב העם לא רצה שינוי.


רוב העם מפחד ורוצה מבוגר אחראי שיאיים על הערבים ועל איראן.


ומה לעשות, במדינה דמוקרטית הרוב הוא שקובע. 


 


 

20 תגובות:

  1. תחכי עוד כמה חודשים, ואז תגידי לי מי הפסיד.
    אני חושב שכולנו.

    השבמחק
  2. אני בטוחה שכולנו הפסדנו. 
    ונפסיד עוד הרבה עד לבחירות הבאות שבתקווה עד אז העבודה יצליחו להעמיד בראשם מישהו שגם ממש נראה כאילו הוא יכול להנהיג. 

    השבמחק
  3. אני חושבת שלא צריך להשתמש בנימוקים שהופיעו בתקשורת כי היא ממילא טעתה בגדול, לכן הסיבות לניצחון הליכוד הרבה יותר עמוקות

    השבמחק
  4. שנאה והתנשאות יש משני הצדדים, אותו דבר הכפשות (ע"ע עובדי הנמלים והחמאס בתשדירי הליכוד).
    העובדות הן שיש המלצה לפתוח בהליכי חקירה פלילית נגד ביבי ואשתו, כך שיש מקום לחשוד שלא הכל סיפורים מנופחים. מה גם שהיו דברים מעולם וראשי ממשלה הואשמו בשחיתויות, אפילו נכלאו על כך.

    אז לא, אני לא חושבת שבגלל זה הליכוד ניצח.
    הליכוד ניצח גם ב96 אחרי רצח רבין, כשאפשר היה לחשוב שמישהו למד משהו ממה שקרה.
    פשוט יש יותר מצביעי ליכוד.

    השבמחק
  5. יש פעמים שאני שונאת להיות צודקת

    השבמחק
  6. אני אצא קצת מתנשאת בעצמי ואגיד שמהצד הזה ציפיתי ליותר. מחנה ששם על דגלו שנאת זרים ופחד לא מפתיע אותי שמנהל קמפיין שכזה. אבל ממחנה שרוצה להיות נאור, פתוח לכולם ותומך בחלשים באמת שציפיתי ליותר.
    חוץ מזה שאם הימין היה מפסיד לא הייתי חושבת אפילו להתלונן

    כמו שאמרת, כנראה שצריך להחליף את העם

    השבמחק
  7. זה לא נימוקים מהתקשורת, להיפך. התקשורת היתה ממש תומכת במחנה הציוני. זה מה שאני אישית מרגישה מהאנשים סביבי, אלה שיש להם ראש, יודעים לחשוב בהגיון ועדיין לא ראו הגיון בלהצביע עבודה.
    גם אני שמצביעה מרץ התחלתי לשנוא את בוז’י במהלך הקמפיין שלו

    השבמחק
  8. השמאל הפסיד כי גם כשלאדם קשה ורע הוא יעדיף מצב שהוא חושב שהוא מכיר על פני מצב שהוא לא מכיר. כמה פעמים נשארת בעבודה שהיה לך רע בה פשוט כי לא היה לך כוח להתמודד עם מצב שבו את מובטלת, גם אם לטווח ארוך יכול להיות שאחרי תקופה האבטלה תמצאי עבודה יותר טובה? יש באנגלית את הביטוי better the devil you know . וזה מה שביבי הוא עבור רוב הישרלאים, השדון המוכר יותר, זה הכל. זו לא היתה הצבעת תמיכה בו אלא הצבעה של פחד מהתוצאות של מהפך, מחוסר הוודאות שיווצר כתוצאה של קידום אופציה מדיינת . ובסופו של דבר הסיבות שהקואלציה הקודמת נפלה יפילו את הקואלציה הנוכחית, רק שבמקום שאגו של לפיד וביבי ייתנגשו זה יהיה האגו של כחלון וביבי, כי ביבי לא יכול לסבול תחרות בשום צורה. 

    השבמחק
  9. העניין הוא שאם לאדם ממש רע אפשר לשכנע אותו שיכול להיות יותר טוב ולהסביר לו איך יהיה טוב. המחנה הציוני רק אמר כמה רע (והוא צודק), אף אחד לא בא והסביר בצורה פשוטה איך יכול להיות יותר טוב. אם אני אדע שאני אמצע עבודה אחרת טובה יותר אני לא אפחד לעזוב עבודה קיימת, אבל אם כל מה שאני יודעת זה שכרגע רע ואף אחד לא מציע שום אלטרנטיבה בלי להציע שום עבודה אחרת, ברור שאני לא אעזוב

    השבמחק
  10. אני מסכימה איתך בצורה חלקית. את יודעת שלא מובטח לך למצוא עבודה יותר טובה, יכול להיות שתהיי מובטלת הרבה זמן ותצטרכי להתפשר על עבודה באותה רמה או אפילו יותר גרועה. יש חוסר וודאות, ולפעמים חוסר הוודאות הזה ישתק אותך ולא יעזרו כל ההבטחות לעתיד מתוק יותר. הטעות של הימין היא שהוא חושב שמה שהיה הוא מה שיהיה, כלומר שאפשר להחזיק את הסטטוס קוו הנוכחי מ2001 עד בלי די. אבל מתישהוא נתחיל לשלם כלכלית על ההחלטה לא לאפשר הקמת מדינה פלסטינית עליה הצהיר ביבי (וחזר בו תוך 2 דקות, אבל מי מאמין לו), בצורת סנקציות של יישום הסכמי סחר, השקעות מחו"ל ואולי אפילו צמצום הסיוע הבטחוני מארה"ב.  שלא לדבר על זה שהפלסטינים בגדה המערבית גם לא ישמרו על ההרגעה בשטח אם אין להם מה להפסיד. 

    השבמחק
  11. את צודקת לגמרי בעניין המצב המדיני. אבל מה המחנה הציוני אמר שהוא יעשה אחרת? לא מה כתוב במצע שלהם שרק מי שמתכוון להצביע להם בכל מקרה טורח לקרוא. מה בוז’י וציפי אמרו בתקשורת ובתשדירים שהם הולכים לעשות? איך הם ניסו להסביר לאדם הפשוט שהם ישנו את המצב, חוץ מאשר להגיד ביבי טועה? למרות שממש קיוויתי שהשמאל יקח, אותי הם לא הצליחו לשכנע שיש להם פתרון.

    השבמחק
  12. מצטערת לומר שאני מסכימה עם כל מילה 
    ההסתה של YNET שנובעת ממניעים כלכליים נטו השאירה אותי לגמרי פעורת פה. נשבעת לך שבימים האחרונים לפני הבחירות שחשבתי להצביע ביבי בגללם (טוב, לא באמת). 

    השבמחק
  13. אני לא בטוחה אם זה היה ממניעים כלכליים או שנוחי פשוט שונא את נתניהו אבל זה באמת היה לא יאמן הנחישות שלהם להוריד אותו מהשלטון וכמה נמוך הם מוכנים לרדת בשביל זה 

    השבמחק
  14. הערה חדה כתער לגבי ה"ציוני"

    השבמחק
  15. הוא טעה הרבה, לא שונאת אותו, אבל הוא לא נראה לי מתאים לתפקיד, מה הוא לוקח לידו אמא שתחזיק לו ת’יד שעברה ממפלגה למפלגה, ואיך שהוא אמר ’נתניהו מאוחדת’ הוא גמר את עצמו

    השבמחק
  16. היו כמה דברים שלא אהבתי במערכת הבחירות הנוכחית
    מסע ההפחדה מהצד של הימין
    וההאשמות מצד המחנה הציוני
    עדיף היה להראות מה הם עושים טוב יותר מאחרים מאשר להאשים אחרים בדברים שהם עושים

    חוץ מזה שלקרוא YNET בימים שלפני הבחירות היה פשוט מעצבן, כי בכל כתבה שנכנסת לשם היה וידיאו שהתחיל לפעול אוטומטית עם מוזיקה מעצבנת על מערכת הבחירות

    השבמחק
  17. נתניהו הצליח לאמץ לעצמו את מסיכת "מיסטר הביטחון". ובגלל זה כולם בחרו בו. 
    כולם חשבו שאם בוז’י יעלה הוא ישדר חולשה, לדעתי זה בולשיט אחד גדול, מי האדיוט שבכלל חושב שנתניהו מנהל את כל נושאי הביטחון לבד? יש לו 200 יועצים לכל תחום! 
    מישהו באמת חשב שאם בוז’י יעלה משהו בכלל ישתנה בתחום הביטחון?
    כשאולמרט היה ראש ממשלה לא היה שום דבר שונה בביטחון ממה שיש בתקופתו של ביבי (אפילו להפך - בעופרת יצוקה נכנסנו בהם כמו שבחיים לא נכנסנו) 

    השבמחק
  18. ברכת חג שמח לך ג’סט ולאישך

    השבמחק