יום שישי, 17 בינואר 2014

אני רווקה באופן רשמי :-)

31 שנים אני רווקה אבל רק עכשיו קיבלתי תעודה. היה שווה לחכות. 


הידעתם שתעודת רווקות תקפה רק לשלושה חודשים? אם נניח עוד 4 חודשים אני אבוא לרבנות ואבקש להתחתן ואראה להם את התעודה הם יגידו לי אבל עברו 4 חודשים מאז קיבלת את התעודה, איך נדע שלא התחתנת מאז?


הידעתם 2 שתעודת רווקות צריך להוציא ברבנות של מקום המגורים המופיע בתעודת זהות. במקרה שלי זה אומר הרב של הקיבוץ. או מכיוון שאין כזה הרב של המועצה. מה שאומר שאני צריכה לגרור את מי שיהיה מספיק נחמד ויסכים להעיד בשבילי עד לישוב נידח באמצע העמק. לא היה פשוט למצוא את הרב של המועצה. מועצה שרובה קיבוצים לא משקיעה יותר מדי בשירותי דת. דיברתי עם המזכירה שלו שהתלוננה על זה וסיפרה לי שהיא בכלל עושה את התפקיד הזה בהתנדבות. לא קל לקבוע איתו, הוא די עסוק בלהיות גם רב העיר נתניה כפי שהסתבר לי בהמשך. אז הזמן היחיד שהוא הצליח לפנות לי זה חמישי בערב, ובצירוף מקרים דווקא כל מי שהביע הסכמה להעיד בשבילי היה עסוק באותו יום. חוץ מאחד. אז לקחתי את האחד הזה ואת החבר של אמא שלי בתור העד השני.


עבר בקלות. הרב הזה יודע עם מי יש לו עסק כשהוא מדבר עם קיבוצניקים, הוא לא חקר יותר מדי, לא שאל מאיפה העדים מכירים אותי ואפילו לא שאל אותם אם אני רווקה. 30 שנה הוא מוציא תעודות רווקות ולא פגש עד שלא אמר שהבחורה רווקה. 


מה שהיה כיף שלאורך כל המפגש פנו אלי בתוך הכלה. איזה כיף זה להיות "הכלה" :-) 


שלב ראשון בפתיחת תיק נישואין עבר בקלות. עכשיו להגיע לרב של הישוב של החתן לשכנע אותו לחתן אותנו. 

4 תגובות:

  1. נדמה לי שעכשיו האריכו את תקופת תעודת הרווקות לשנה.
    חוצמזה, מזל טוב וזה. זה שלב ראשון טכני ובירוקרטי, אבל חיוני משום מה.

    השבמחק
  2. בכל האתרים שבדקתי כתוב שתעודת רווקות  תקפה רק לשלושה חודשים. מצד שני כל הזמן משנים דברים ככה שאי אפשר לדעת. האמת טוב שאי אפשר (כנראה) לעשות את זה מוקדם יותר כי את כל הדברים הגדולים כבר סגרנו לפני חודש ואת הבחירות הסופיות אין טעם להתחיל כבר עכשיו ככה שלא נשאר לי עם מה להתעסק וכל ההתרגשות דועכת וזה מבאס. אז מזל שיש איזו התעסקות. 

    השבמחק
  3. מזל טוב! עוד שלב בדרך אל האושר 
    כאשר אני הוצאתי תעודת רווקות (לפני מיליון שנים) לקחתי שני חבר’ה מהעבודה....
    אפשר אפילו למצוא מישהו שם במסדרון של הרבנות
    זו פרסה אמיתית

    השבמחק
  4. מזל שאני לא חושבת להתחתן
    בטח לא בנישואין שכרוכים בדת כלשהי
    כל הדברים שצריך לעשות בשביל טבעת על האצבע וחתיכת נייר

    הדבר האמיתי תמיד יהיה מה שיש ביניכם

    מזל טוב :)

    השבמחק