יום שני, 29 באפריל 2013

איך להפטר מיונים

כותרות שמושכות קוראים: אני בלונדינית, תמונה של החזה שלי, יש לי בעיית חשופיות. בכל פעם שאני בודקת בסטטיסטיקות מקורות כניסה אחרונים מופיעות שם לפחות שתי כניסות מחיפוש של גוגל, אחת לכל אחד משני הפוסטים האחרונים לעיל. ועכשיו גם הפוסט על הבלונד משך ריבוי כניסות. מסקנה: אנשים אוהבים בלונדיניות עם חזה שנלחמות בחשופיות. דרך אגב, מי שרוצה מוזמן בעצמו לחפש את הפוסטים המוזכרים אבל סביר להניח שיתאכזב. בפוסט השני אכן יש תמונה אבל לא כמו שרוב הנכנסים מחפשים כנראה. הפוסט על החשופיות מציג את הפתרון שמצאתי לבעיה אבל אני לא בטוחה שהרבה אנשים ישושו לממש אותו.


 


אז הנה עוד כותרת שתביא ריבוי כניסות כתוצאה מחיפוש בגוגל. וכדי שלא להיות לגמרי לא מועילה כתוצאת חיפוש, הנה הפתרון שלי: חתול. הדירה הקודמת שלי היתה בקומה חמישית. המרפסת באופן תמידי היתה מלאה חריוני יונים, מספר פעמים השמדתי משפחה לעתיד כשזרקתי באכזריות ביצים ולא פעם כששכחתי לסגור חלון תפסתי אותן מנסות לבנות קן בתוך הדירה. אבל מאז שהבאתי את לאסי אין שום בעיות. כמעט. עדיין, בשעות בוקר מוקדמות כששתינו עוד היינו ישנות הייתי מתעוררת מההמיה שלהן (כמה שזה נשמע רומנטי, ככה זה מעצבן). היה לה יללה מיוחדת ליונים. כל פעם ששמעתי אותה מיללת ככה ידעתי שהיא רואה יונה. אמנם היא לא ממש ניסתה לעשות להן כלום ולמען האמת נראה שהיא די פחדה מהן אבל ליונים היללות כנראה הספיקו כדי לא לבנות שם קן ולא לשהות יותר מדי זמן.


 

15 תגובות:

  1. נראה לי שפיצחת את סוד הפופולריות של הפוסטים! אגב, חשופיות זה בגלל השורש חש"ף, נכון? לא כי באמת מישהו מחפש את החלזונות ללא בית האלו? אהבתי את הפתרון של בעית היונים. חתול זו חיה כל כך שימושית!

    השבמחק
  2. :))))

    מעולה.

    יש להם את היללה הזאת, שאני תמיד נקרעת ממנה- מין יללה מקוטעת (כמו בתקיעות השופר בכיפור).
    הנה מצאתי
    <a target=_blank href="https://www.youtube.com/watch?v=vZD_mwo8hJQhttps://www.youtube.com/watch?v=vZD_mwo8hJQ">https://www.youtube.com/watch?v=vZD_mwo8hJQ<br />
    זה לגמרי הורס.

    יו גו לאסי!

    השבמחק
  3. חה חה, בדיוק בגלל זה אני נזהרת לא לכתוב כותרות שקשורות לסקס וכאלה....כדי שרק הקוראים הנאמנים שלי באמת ייכנסו לקרוא.
    מצחיק - יש אנשים שמחפשים להגדיל את התפוצה שלהם, ואני דווקא נהנית מהצמצום הזה.....רק החברים הוירטואליים שלי קוראים כאן....זאת התחושה בכל אופן
    אז יונים - זה לא כל כך פשוט. גם החתולים שלי עושים את הקולות המצחיקים האלה - אבל לציפורים בכלל וליונים בכלל זה ממש לא מזיז. 

    השבמחק
  4. אני תמיד חשבתי שחשופית זה שילוב של חילזון ואסופית. למרות שלאסופית יש בית ולחשופית אין. אז אולי לא

    השבמחק
  5. לאסי לא נשמעת ככה כשהיא רואה יונים. יש לה יללה עמוקה וחזקה, אבל מקוטעת.
    אני חושבת שהחתולה שלי מקולקלת.

    השבמחק
  6. אני גם אוהבת לחשוב שאני מדברת את מספר קטן של קוראים קבועים, שאני גם קוראת אצלם. ככה זה מרגיש שאנחנו מכירים אחד את השני בסוג של היכרות שלא יכול להתקיים בלי ההגנה של אנונימיות. 
    אני חושבת שמה שהרחיק את היונים זה לא היללה חסרת הטעם שלה אלה עצם הנוכחות שלה במרפסת במשך היום. אומרים שיונים לא אוהבות להיות במקום שיש בו נוכחות מרובה, גם כשהוא ריק.

    השבמחק
  7. הגיוני שהנוכחות של לאסי גרמה ליונים להבין שלא כדאי להם להתמקם אצלך

    אצלי החתולים לא יוצאים מהבית בכלל, ולכן היללות שלהם לא מזיזות לציפורים שבחוץ... מצד שני יש המון חתולים שמסתובבים בחוץ - וגם הם לא מהווים איום משום מה - כנראה כאן "בכפר" שוררת יותר הרמוניה, לכל אחד יש את המקום שלו...

    וכן, בדיוק התחושה הזו של החברות מהסוג האחר, שבה אנחנו כל כך פתוחים זה עם זה ומצד שני לא מכירים בפועל - זה משהו חדש שהפך (עם הקבוצה המצומצמת הזאת) למשהו שיקר ללבי ביותר! 

    השבמחק
  8. לפני כמה שנים כשגרתי בת"א קומה 3 היו מתיישבות לי יונים על החלון
    אבל האמת הוא היה סגור רוב היום ולכן לא ממש הפריע לי מה הן עושות שם
    אני אם הייתי הן, הייתי בורחת למקום שיש בו עצים וקצת ירוק

    השבמחק
  9. איך אפשר לדבר על קולות של יונים מבלי לצפות ב<a target=_blank href="זהhttps://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=B1BSVbTU7TI#t=153s">זה</a>
    טרם יצא לי להתעצבן מהרעש שהן עושות אבל אזכור זאת (-:
    רוצה דרך נוספת למשוך כניסות (ותגובות נאצה)? תרשמי בכותרת "תמונות עירום שלי", זה בדרך כלל עובד. מניסיון (-:

    השבמחק
  10. יונים לא רוצות עצים וירוק כי שם יש להם תחרות. באמצע העיר הן היחידות שמוכנות לסבול את כל הזוהמה הזו ובגלל זה אף אחד לא מפריע להן שם

    השבמחק
  11. המיה של יונים מול החלון בשבת בבוקר זה אחד הדברים הכי מעצבנים שיש.
    אני חושבת שתמונות של החזה שלי די עשה את העבודה

    השבמחק