יום שני, 29 באפריל 2013

אני שוב בלונדינית

במקור אני בלונדינית. כשהייתי קטנה הייתי ממש בהירה אבל עם השנים השיער נהיה כהה. פעם אחת בי"ב צבעתי לאדום אש. היה יפה אבל מוזר, קצת לא אני. זה לא היה צבע אלא שטיפה והיה אמור לרדת תוך חודש חודשיים, אבל השיער שלי כנראה תופס צבע ממש טוב וככה במשך שנה בערך עברתי על מגוון גווני ג'ינג'י עד שחזרתי למקור.


איפשהו בתואר הראשון גיליתי את עניין הגוונים (אני קיבוצניקית, אף אחד לא מספר לי על דברים כאלה). ניסיתי את זה כמה פעמים, לרוב זה היה יפה. מדגיש את הבלונד. לאחרונה התלבטתי אם לנסות שוב. אם להתעלם רגע מהסבל הכרוך בתהליך, ההתלבטות היתה האם אני באמת רוצה להיות בלונדינית. נכון שאומרים שגברים מעדיפים בלונדיניות אבל א. אני לא צריכה יותר גברים, יש לי אחד ואני לא רוצה אחר מלבדו וב. אני מעדיפה שלא להיות עם גברים שמעדיפים בלונדיניות. לבלונד יש השלכות חברתיות. זה אולי ישמע לכם טיפשי אבל צבע שיער בהחלט משפיע על היחס ולא לכיוון שאני רוצה.


שאלתי את הבחור מה הוא מעדיף אבל שום ישועה לא הגיעה ממנו. איך זה יכול להיות שאין לו העדפה? אני שואלת את הגברים שקוראים פה, גם אם זה לא מה שקובע ובכלל החברה הנוכחית שלכם היא עם שיער בצבע אחר, בתוך תוככם, בטוח יש לכם העדפה לצבע מסויים. כל אחד יש לו צבע שהוא אוהב, אפילו שזה לא מה שקובע.


בכל מקרה, אתמול נכנסתי לכמה מספרות ולאחר סקר שוק קצר בחרתי את המספרה היחידה שלא דרשו תשלום לפי משקל השיער שלי בזהב (יש לי שיער כבד). טעות, לא הולכים על הכי זול. ביקשתי עדין, ביקשתי גוונים לא בהירים אלא קרוב לצבע שלי. עשה לי פסים עבים ולבנים. נראה קצת כמו שיער שיבה וקצת כמו זברה. ביאס אותי לגמרי.


אבל לפחות עכשיו רואים שאני בלונדינית. עם זברה אמנם אבל בלונדינית.


וגם נפתרה ההתלבטות לגבי השיער הארוך. אחרי שהספר הוריד את כל החלק השרוף השיער לא נשאר כל כך ארוך ועכשיו הוא קצת פחות כבר ומעיק. קצת מבאס כי אהבתי שהוא ארוך אבל זה היה הכרחי כי באמת כל הקצה היה שרוף. חבל


 


יצא לי פוסט רדוד וחסר פואנטה. או במילים אחרות, יצאתי  בלונדינית. כנראה שזה משפיע


 

15 תגובות:

  1. אני מוחה בתוקף - זה שכל הפוסט יצא על שיער וצבעו אינו בהכרח גורם לו להיות רדוד ובוודאי שלא חסר פואנטה!
    אז אני מזדהה, גם אני נולדתי בלונדינית ועם השנים זה התכהה וגם אני התחלתי עם פסים דקים ועדינים (קראנו לזה "גוונים") רק כדי להזכיר לזיער לזהור קצת בשתניותו ....ואז לשם הגיוון גם צבעתי לאדום (תפוז, חציל, כל מיני) ובלונד וערמוני....בקיצור, התפרעתי גם באורך וגם בצבע ופעמיים גם פרמננט (תלתלים לשיערי החלק....) כי מה יותר קל לשנות משיער? וזה סבבה, כמו לקנות בגד חדש! וגם אצלי הבעל לחלוטין לא מעדיף, והכל מתקבל בברכה וזה בסדר - לא חייבת להיות לו העדפה....והפעם הראשונה שהעיר לי על משהו היה לפני כחצי שנה כאשר אמר שכבר רואים הרבה לבן וכדאי לעשות משהו.....סוף סוף! אז טוב עשית, ואיכשהו אני בטוחה שכמוני איש לא יטעה בך כ"בלונדינית" במובן ה(חסר)שכלי של העניין, בלי שראיתי אותך בכלל......תיהני מהחידושֱ 

    השבמחק
  2. יש לי העדפה לצבע מסויים - שטני..
    איך בדיוק דורשים תשלום על משקל השיער? אני לא מבין בזה בכלל אבל זה נשמע לי הזוי.. 
    אני רוצה פעם אחת להכיר בחורה שהולכת להסתפר ויוצאת מזה מרוצה.
    אתן תמיד מתבכיינות שזה קצר מדי או שזה הצבע הלא מתאים.
    במקרה שלך - גם וגם (-:
    בכל אופן, אהבתי את הפאנץ’ 

    השבמחק
  3. גם אני בדיוק התלבטתי אם לצבוע או לא (מסיבות אחרות קצת, של שיבה), וכתבתי על זה פוסט תוהה (’לצבוע או לא לצבוע’) וקיבלתי הרבה תגובות משעשעות וגם חכמות בדיון פה.
    לא מפתיע אותי בכלל שהבן זוג לא מחווה דעה. הם לא ממש רואים דברים כאלה, לא ברזולוציה שנשים רואות זה בטוח. הם כן אוהבים שיער ארוך, והאיש שלי לא אוהב כשאני קוצצת קצר, אבל לגבי צבע - אין לו העדפות. וממה שאני מבינה מהפוסט יצאת (זברה) בלונדינית!

    השבמחק
  4. והנה דוגמה ללמה אני מעדיפה לא לפגוש גברים שמעדיפים בלונדיניות

    השבמחק
  5. באמת יש משהו בזה שזה כמו בגד חדש. יש בזה שינוי ושינוי סה"כ זה טוב. לרוב.
    אני לא קונה את עניין האין העדפה. גם אם לרוב הם בכלל לא רואים את זה, כשהוא היה מדמיין לעצמו את האשה המושלמת (לפני שהוא פגש אותך ומצא אותה ), בטוח הוא שם לה איזשהו צבע שיער. לפחות ללבן הוא שם לב

    השבמחק
  6. אני שואלת את הספר כמה יעלה לעשות גוונים, הוא מסתכל על השיער, אומד את משקלו ונותן מחיר לפי ערך הזהר באותו יום
    לא התבכיינתי על האורך, זה היה הכרחי לקצר אותו כי כל הקצה היה שרוף, סתם התבאסתי.

    השבמחק
  7. קראתי את הפוסט שלך אבל היו שם כל כך הרבה תגובות מעניינות שהרגשתי מיותר לשים סתם תגובה לא מועילה.
    עכשיו גם אני מתלבטת אם לצבוע (את הפסים חזרה לצבע המקורי) או לא.

    אכן, יצאתי בלונדינית. צריך להתרגל לזה.

    השבמחק
  8. את באמת חושבת שיש לכל אחד (או רק לגברים?) בראש איך אמור/ה להראות האשה/איש האידיאלי ? 
    אני בכלל לא בטוחה
    אני למשל יודעת שאני אוהבת גברים רזים וכהי עור, ואז התאהבתי בבעלי (מאז ומתמיד) השמנמן ובהיר העור (אולי כהה יותר מרוב הרומנים אבל עדיין בהיר) לפחות השיער (היה) חום כהה - עכשיו כסוף וזה דווקא יפה לו. 
    אולי אני באמת מעולם לא ייחסתי חשיבות רבה מדי למראה חיצוני, ואולי בגלל רגשי נחיתות שלי - לא ציפיתי מעולם שחתיך עולמי יתעניין בנמוכה שמנמונת (גם אם יפה) כמוני.......  ואני חייבת לומר שזה מאד מאד הפתיע אותי כאשר שם לב וציין את הלבן בשיער - זה היה מאד מאד יוצא דופן מבחינתו....

    השבמחק
  9. זה לא בקטע של איך  האיש האידאלי אמור להראות או אפילו איך את רוצה שהוא יראה. העניין הוא שכשאת מדמיינת אותו את חייבת לשים עליו איזשהו צבע שיער.

    נניח שיש לך העדפה למכוניות בצבע לבן אבל עכשיו מישהו יתן לך במתנה מאזדה 3 אפורה. זה לא שתתבאסי מהצבע או אפילו שתגידי איזה יופי אבל הייתי מעדיפה לבן. את תהיי מאושרת מהאוטו האפור ולא תחשבי על זה אפילו. אבל אם לפני שהיו נותנים לך את האוטו היו שואלים אותך באיזה צבע את רוצה אותו, היית אומרת לבן. העדפה חסרת כל חשיבות ולא משפיעה על הבחירה שלך בכלל, אבל עדיין, אם היו שואלים אותך לפני היית מעדיפה לבן.

    השבמחק
  10. הבנתי אותך.
    אצלי משום מה זה לא קיים הקטע הזה, לכן קשה לי לדמיין איך זה עובד אצל אחרים.
    בדוגמא של האוטו במיוחד המחשת לי את זה היטב. מעולם לא חשבתי על הצבע של אוטו שארצה. האמת - אפילו לא הסוג .... אצלי זה תמיד היה - רכב תקין שייקח אותי מכאן לשם ובחזרה בשלום..... איזשהו גן חסר לי בטוח 

    השבמחק
  11. כשהייתי ילדה היה לי שיער שאטני
    וגם עם השנים הוא התכהה, ועם התספורות בכלל
    לפני כמה שנים הייתי באותה דילמה אם לעשות גוונים או לצבוע לבלונד
    בסוף בחרתי בצבע, בעיקר בגלל שזה הרבה הרבה הרבה יותר זול מלעשות כל פעם גוונים
    (למרות שהגוונים נראה יותר טיבעי אני מודה)
    כשהייתי בתיכון עברו על השיער שלי כל צבעי הקשת, בעיקר אלה הזוהרים שבהם
    אחר כך הייתה תקופה שצבעתי לג’ינג’י
    ואחר כך חזרתי לצבע הטיבעי שלי
    רק לפני 6 שנים התחלתי עם בלונד
    בעיקר כי אני לא אוהבת את הצבע הטיבעי שלי זה גורם לי להיראות כמו שלגייה

    המלצה שלי - לבקש המלצה מחברה על מספרה
    את יכולה לחזור לבלונד בהדרגה, ז"א לצבוע את השיער וכל פעם הצבע מבהיר אותו קצת, ככה השינוי לא יהיה מיידי
    בלונד חייבים לעשות במספרה, ולא כדאי לנסות בבית (בטח לא עם ערבוב צבעים).

    להסתפר קצוות כדאי כל חצי שנה
    לי יש שיער מלא, ואם אני לא מסתפרת זה נראה לפעמים כמו רעמה בלונדינית (ולא יעזרו כל החומרים שאני אשים בשיער)

    השבמחק
  12. העניין הוא שאני די אוהבת את הצבע המקורי שלי. אין לי הרבה דברים בגוף שאני אוהבת, אבל את השיער כן. בגלל זה אני לא רוצה לצבוע, רק לעשות גוונים.

    אני יודעת שצריך להסתפר כל חצי שנה אבל זה תמיד מבאס אותי לשלם 120 שקלים בשביל 10 דקות אצל הספר. לא ברור לי למה לחתוך כמה שיערות צריך לעלות כל כך הרבה.

    השבמחק
  13. צודקת
    כל העניין של תחזוקת שיער הוא לא זול
    לי יש ספרית שהמחירים שלה דווקא שפויים
    אז אין לי בעיה (האמת שגם הייתי משלמת 120 ש"ח כי אני לא סובלת שיש לי קשרים בשיער או שהוא נראה מחושמל יתר על המידה או נפוח מדיי).

    אגב, את מודעת לעובדה שמי שמתחילה עם גוונים מסיימת בסוף בתור בלונדינית? (עם הזמן זה מה שקורה)

    השבמחק