יום שבת, 23 במרץ 2013

הגנבים בחסות המדינה הגיעו אלי

קיבלתי מכתב אהבה מרשות הגביה. לפי בדיקה שהם ערכו יש בידי מקלט טלוויזיה מ2011 ולכן אני חייבת להם 1156 שקלים אגרה. ניסיתי לחשוב איך הם הגיעו אלי והגעתי למסקנה שהוט מניאקים ונקמו בי על זה שעזבתי את הכבלים שלהם. לפי הרשום במשרד הפנים אני גרה בקיבוץ. אין לרשות המיסים שום דרך לדעת איפה אני גרה ולכן אין להם יכולת לדעת שיש לי טלויזיה אלא אם הם בדקו ברשימות של הוט וראו שמ2011 עד ללפני חודשיים היו לי כבלים. אי לכך הוט מניאקים ורשות הגביה מפיונרים ומניאקים וגנבים.  אח שלי לומד משפטים ומתחיל התמחות בנושאי כסף אז אני אשאל אותו אם יש מה לעשות אבל לפי מה שקראתי בכל מיני מקומות עדיף לא להסתבך איתם ופשוט לשלם מעכשיו את המס המיותר הזה שנועד לממן רשות שכבר מזמן לא מספקת את הסחורה. איזה באסה.


 


אתמול ארחנו את המשפחה שלו לארוחת ערב. יש סיבה שכלי אוכל נמכרים באריזות של 6 סטים באריזה. אנשים לא אמורים להכין ארוחה ליותר מ-6 אנשים. אז מה עם המשפחה שלו זה 8 אנשים וילד, שיבואו בתורות. אתם יודעים כמה כלים זה לשטוף אחר כך? הוא עמד בכיור יותר משעה. אני עזרתי מדי פעם בניגוב הכלים כדי לפנות לו מקום על היבשן.


סה"כ עבר בשלום. העבודה התחילה כבר בחמישי בערב בקניות. ניסיתם פעם לעשות קניות ברמי לוי בחמישי בערב, בסוף השבוע האחרון לפני פסח? 9 בערב עמדנו בחוץ ועשינו מארבים לאנשים עם עגלות, כי לא נשארו. חווית קניות ללא ספק. בשישי בבוקר ניצלנו רגע אחרון של שקט כדי לתלות את אחרונות התמונות ולסדר את הבית ואז התחילה העבודה. זה התחיל בעוגת תפוזים מתפוזים שלמים. אני זכיתי להפעיל את הבלנדר מוט שכיכב בתפקיד המעבד מזון. אולי היינו צריכים לבקש מעבד מזון כמתנת חנוכת בית. לאחר מכן פיצלנו כוחות, אני לבצלים ממולאים, הוא ללזניה מושקעת במיוחד שיצאה ממש טעימה. הבצלים היו בסדר. עוד היו מרק כתום שחלקו מצא את דרכו לבגדים שלי, סלט ושעועית מבושלת.


הבית זכה למחמאות וגם האוכל. המחמאות על הבית הופנו אלי, על האוכל אליו. מדי פעם מלמלתי שגם אני הכנתי משהו כדי לקבל קצת קרדיט אבל לא נראה לי שהאמינו לי. גם בעבודה אף פעם לא מאמינים לי כשאני אומרת שהכנו את העוגה ביחד ולא הוא עשה את כל העבודה. כנראה אני ממש נראית כמו מישהי שלא יודעת לבשל. עצוב


עבר בשלום. אפילו החתולה יצאה מהמחבוא וצפתה על המתרחש מהפינה שלה כשמדי פעם הילד מציק לה. כנראה שהארוח היה כל כך לבבי שהם לא רצו ללכת הביתה עד 23:00, ככה שכל הכלים חיכו עד היום בצהרים. אבל כרגע הבית במצב סביר והמטבח חזר על מקומו בשלום. עכשיו צריך להכין ארוחה גם להורים שלי. לפחות הפעם זה לא יעבור את ה-6 אנשים ונוכל להשתמש רק בסט כלים אחד. למרות שנראה לי שנעדיף חד"פים.


איזה מזל ההחלטנו לקחת חופש מחר.


 


שיהיה לכולם חג פסח שמח וכשר (לאלה שזה משנה להם) ושלא תמצאו את עצמכם מוקפים בהמון סואן וגועש של עמישראל שיצא לחופש עם הילדים שלו.


 


 

19 תגובות:

  1. ממש נהניתי לקרוא את הפוסט הזה! חוץ מהקטע של האגרה.. מרגיז
    חג שמח! 

    השבמחק
  2. נשמע ביקור שמח וטעים! תנחומי על המס המיותר ביותר בעולם.
    לגבי הקרדיט לבישול: אני נוקטת בשיטה הפוכה. אני משבחת ומהללת את הבישולים של האיש בלי הפסק, מקטינה לגמרי את החלק שלי. זה לא אני, זה הוא! התוצאה בטווח הארוך? (ואני מדברת על 30 שנים): הוא שף ברמה, ואני חוזרת כל יום הביתה לגבר שרק מחכה להכין לי את האוכל הכי אהוב עלי, לפי גחמותי.

    השבמחק
  3. אם אין מדיח כלים אז סעודות ארוח שכאלו עדיף להגיש בכלים חד פעמיים מושקעים כך שההוצאה לא גולה מדי והיא שווה את הנוחיות.
    הכל לפח, וחסל.
    ברכת חג שמח גמלכם
    ורשות השידור? שתישרף, אמן סלע.

    השבמחק
  4. כל הכבוד לך על ההשקעה בארוח! ראי זו כארוחה ראשונה מני רבות (לצערך? לשמחתך?) ....
    זה כיף שאתם עובדים יחד במטבח (ולא חשוב מי גורף את המחמאות!), זה חלק נהדר של הזוגיות. אצלנו הוא השף, אני בשלנית לא רעה וסו-שפית מדופלמת (ממלאה הוראות), שוטפת כלים מעולה והוא שטפן רצפות מדופלם - כבר הרבה הרבה שנים זה עובד מצויין! ורק בשביל הפרופורציה...אתמול ארחנו לבראנץ’ עצום ומושקע......41 איש אצלנו בבית, הכנו הכל לבד, הגשנו הכל לבד, ניקינו הכל לבד....
    חג שמח 

    השבמחק
  5. העלת לי את המצב רוח הזוועתי שלי.
    אז תודה! 

    רמי לוי,אני אוהבת רמי לוי ועוד הרבה אחרים שמשתלם וזול לקנות בהם.
    עזבי את המארב שעשיתם,גם זה חלק מהחוויה ;)
    העיקר שעבר טוב ואיזה כיף שיש לך גבר שגם מבשל ולא רק טורף.

    השבמחק
  6. אולי באמת עדיף לתת לו את כל הקרדיט וכך לטפח טבח פרטי
    אז מה אם אמא שלו חושבת שאין לי יכולת בישול, זה לא שהיא כזה רחוקה מהאמת.

    השבמחק
  7. זה בדיוק מה שאני אמרתי, פעם הבאה רק חד"פים.
    אמן שישרפו.

    השבמחק
  8. 41 איש בבית, בהחלט מרשים. אולי עוד כמה שנים גם אנחנו נהיה מסוגלים להרים משהו כזה. בינתיים המומחיות שלי בבית היא לקפל את הכביסה, פשוט כי הוא לא עושה את זה.

    השבמחק
  9. תודה על המחמאה
    רמי לוי זה אכן חוויה מיוחדת. כל פעם שאני נכנסת לשם זה הרפתקה. אבל באמת משתלם.

    השבמחק
  10. האמת שזה לא פשוט, וזה אפשרי רק אם בני המשפחה משתפים פעולה. אצלי הבעל הוא המוביל בתחום הזה, וזה הופך את כל העניין לאפשרי בכלל. 
    ורצוי שיהיה גם מקום לכולם, למרות שהצפיפות איננה סוף העולם... 

    השבמחק
  11. המשפחה שלו מגיעה לארוחת ערב? איפה הטבעת אני שואל?!!?

    הוט עושים לא רק את זה - הם גם מעבירים את הטלפון שלך לכל מיני אנשים שמתקשרים אלייך ומציעים לך להצטרף. (הפון שלי היה רשום במנוי שהאקסית שלי עשתה, וזה המקום היחיד שיכל להיות קשור לשם שלה) מאז התקשרו אלי מפלאפון/שירות משכנתאות ועוד ופנו אלי בשם שלה)

    השבמחק
  12. כתבת: "שלא תמצאו את עצמכם..."
    מאוחר מידי לזה, הלכתי לתערוכה של דאלי...
    וכבר מצאתי את עצמי בתוך חדר גדול מלא בתמונות שקצת קשה להגיע אליהן... מבלי לפלס את הדרך.

    ארוחה ל-8 חתיכת אתגר לקחתם על עצמכם.
     

    השבמחק
  13. אופס בעצם נראה שקצת באתי באיחור :)

    השבמחק
  14. חג פסח שמח!
    באסה על האגרה.

    השבמחק
  15. גם אני שואלת   (אני מקווה שהוא לא קורא את התגובות)

    הוט מניאקים!

    השבמחק
  16. צר לי על חווית הפסח. אנחנו למדנו מתערוכת הפרחים שנה שעברה שזה לא רעיון טוב ללכת לדברים כאלה, לא משנה כמה טוב זה נשמע.

    השבמחק
  17. אף פעם לא מאוחר.
    חג שמח גם לך

    השבמחק
  18. נו מה את ילדה?!:) אני צריך ללמד אותך איך עושים את זה?!
    בילויים עם זוגות נשואים, להסתכל עליו במבט מרייר כשהוא מחזיק ילדים אחרים אבל לא להגיד את המילה טבעת/חתונה/נשואין , להזכיר לו שאמרתם שתטוסו לסופ"ש איפשהו -ברצלונה/רומא/פריז/ונציה/כל חור אחר שנוטים להציע בו. ואז לצאת לנופש עד שהוא יבין שיותר זול פשוט לקנות לך טבעת:)

    השבמחק