יום רביעי, 19 בינואר 2011

פוביות בסופר

שופרסל החליטו לעשות בלאגן בסניף שבו אני קונה ולהעביר את כל המוצרים למקום אחר. לא יודעת אם כבר כתבתי פה על הפוביה שיש לי מסופרים ענקיים, אבל הסיבה העיקרית שבגללה אני קונה שם היא שאני כבר יודעת איפה כל דבר נמצא וזה מקל על הלחץ. לפני שבוע רציתי לעשות קניות אבל החניון של הסופר היה מלא וחשבתי לעצמי שאם החניון מלא אז בטוח גם הסופר מלא ואם הסופר מלא עדיף שאני לא אהיה בפנים. אבל מכיוון שסוף השבוע הגיע ואני הייתי זקוקה לאוכל ולא בא לי לקנות שוב במכולת השכונתית היקרה להפליא, החלטתי לעזור עוז ולהכנס לרמי לוי. טעות. זה שהחניה לא היתה מלאה לא העיד כהוא זה על מה קורה בתוך הסופר. כנראה שלרמי לוי אנשים מגיעים באוטובוס. חששותי עלו כבר כשלקחתי עגלה שהיתה כמעט אחרונה. אבל לא שעטתי לחשדות ונכנסתי בכל זאת. ברגע שעברתי את הדלת הבנתי את הטעות, אבל אז היה מאוחר מדי מכדי לסגת. בלית ברירה מילאתי את העגלה במינימום ההכרחי כדי לשרוד והמשכתי לקופה. מבט על תוכן העגלה ועל התורים העלה התלבטות- האם לעשות סיבוב נוסף ולהפתר מכמה מוצרים על מנת להגיע לזכאות לקופה המהירה או לא? החלטתי לדבוק בעגלתי הריקה למחצה אך לא מספיק. עוד החלטה מוטעית. בחצי השעה שעמדתי בתור הספקתי להצטער על ההחלטה האחרונה וגם על שורה של החלטות לפניה כולל ההחלטה להתקמצן ולא לאקנות במכולת. אז זה יעלה יותר, לפחות אני לא אצטרך לעמוד בתופת הזו. סה"כ 3 אנשים עמדו לפני בתור, אבל כל אחד עם קופונים ומבצעים ומשלם במזומן וכמובן שאין לקופאית כסף קטן וכל אחד עם עגלה מלאה ודואג קודם להעביר את כל המוצרים לפני שהוא מתחיל לארוז אותם שלא יברח לו מישהו חלילה בדרך. סוף טוב הכל טוב, רגע לפני היאוש הסופי הגעתי לקופה, עברתי אותה וברחתי כל עוד נפשי בי. כמובן שבתור אזרחים טובה, רגע לפני הבריחה באתי להחזיר את העגלה למקום למרות שיש לי מניאק כזה שמשחרר עגלות סופר בלי להשאר תקוע בפנים. ראיתי מישהו ניגש לעבר העגלות כאילו בא לקחת אחת ובטוב ליבי הצעתי לו את שלי. הוא שמח לקחת אותה ולהחזיר אותה לכלוב שנמצא חצי מטר משם. אמרתי לו שאין שם כסף אבל הוא אמר לי זה בסדר, אני מחליף אותה או משהו בסגנון. לא הבנתי. הוא כנראה חשב שהשארתי בעגלה 5 שקלים ומשום מה הניח שאני אתן לו אותם אם הוא יחזיר בשבילי את העגלה בחצי מטר האחרון שעוד נשאר לה. זה עוד משהו שאני אוהבת בשופרסל, הם לא קושרים את העגלות שלהם ונותנים להן להסתובב חופשי. ככה כשאני חונה אני אוספת עגלה מליד האוטו ובסוף הקניות מחזירה את העגלה לאותו מקום ממנו לקחתי אותה בלי להרגיש רע אם זה שנטשתי עגלה רחוק מהבית שלה. אני קוראת לזה קארמה של עגלות. אם לקחתי את העגלה מליד האוטו זה לגיטימי להחזיר אותה לאותו מקום.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה