יום ראשון, 2 בינואר 2011

משעמם

מכירים את זה שיש לכם מוטיבים חוזרים בחלומות? למשל אצלי יש מוטיב חוזר שאני מנסה להחנות את האוטו (אוטו כלשהו) והא פשוט לא עוצר וממשיך להתגלגל. עוד מוטיב חוזר הוא המודעות החלקית לעובדה שאני בחלום. חלקית כי אני לא באמת יודעת שאני בחלום רק שאני לא באמצע היום או משהו כזה. קשה להסביר. בכל מקרה, היום היה לי שילוב של שניהם. זה התחיל כרגיל כשניסיתי לחנות והאוטו פשוט לא עצר. ניסיתי לנווט לתוך שיחים שיעצרו אותו או לתוך בלוק בטון (למה באלימות, למה) אבל לא הצלחתי כי כל הזמן פיספסתי אותם (נהגת מוכשרת שכמותי) והאוטו המשיך לנסוע. משכתי את הברקס עד הסוף, לחצתי על הבלמים בכל הכוח והוא פשוט המשיך להתגלגל. בסוף הוא נעצר בדשא ואני יצאתי לשחק כדורעף עם האנשים שהסתבר שאליהם נסעתי. הבעיה היא שהיתי בפיז'מה שלי (מודעות חלקית שלב א'). תכננתי להחליף בגדים באוטו אבל בגלל שהוא עמד באמצע הדשא וכולם ראו לא יכלתי אז שיחקתי בפיז'מה ובלי חזיה והיה לי לא נוח. בזמן ששיחקנו מישהו לקח את האוטו שלי כדי להביא אוכל. בזמן שאכלנו שמתי לב שאין לי מושג לאן הוא החזיר את האוטו. הסיבה שזה לא הטריד אותי היא שידעתי שאני בעצם במיטה שלי (פיז'מה והכל) למרות שאני בדשא ואוכלת תפו"א שבושלו בצורה מאד משונה, ושלמרות שאני לא יודעת איפה האוטו שלי כשאני אקום הוא יהיה בחניון שנמצא מתחתי. מודעות חלקית- העובדה שידעתי שאני אקום מתישהו לא אומר שידעתי שאני בחלום. זה פשוט הסתדר, עכשיו אני בדשא אוכלת והאוטו נמצא במקום כלשהו ועוד מעט אני אקום והאוטו יהיה בחניון.


נקודה מעניינת- עוד מוטיב חוזר אצלי בחלומות הוא מעבר דירה או דברים אחרים שקשורים למקום שאני גרה בו. החלומות האלה אף פעם לא מתרחשים בבית שאני באמת גרה בו וכשאני מתעוררת מאחד כזה לוקח לי זמן להבין איפה אני באמת. אז לא מזמן היה לי חלום שהתרחש כמעט בדירה שלי היום. כמעט כי הדירה שלי היא 2 חדרים ובחלום זו היתה דירה 3 חדרים ומישהי שלא היה לי מושג מי היא גרה בחדר הנוסף. אבל זה היה קרוב. והיום, כשידעתי שאני במיטה, גם ידעתי שאני בחדר שינה שלי האמיתי ושהמכונית שלי האמיתית נמצאת בחניון שנמצא מתחתי. יש מצב שסוף סוף אני מרגישה שהבית הזה שלי והאוטו שלי הוא שלי. למרות ששניהם לא באמת (שכירות וליסינג), הרגשה טובה. אולי מצאתי את המקום שלי.


 


תובנה. בזמן נהיגה שמו ברדיו את השיר "מחפשת" של ירמי קפלן. "היא מחפשת, שתחפש אצלה. אולי תמצא, זאת היא שטעתה". השיר הזה הוא מלפני 10 שנים בערך. לפני 10 שנים ירמי קפלן שר "אולי זאת היא טועה". היום הוא שר "כמה את יפה, כמה את צודקת".


 


מה הקטע של מילקי אוורירי? אני אוכלת אותו ומרגישה שמישהו עובד עלי. על הגביע רשומה התחולה במיליליטר ובסוגרים בגרמים. הם בעצמם מתבישים לכתוב כמה באמת מכיל גביע כזה. כשעלית מכרו שוקולד אוורירי המשקל נשאר זהה והנפח גדל. כששטראוס מוכרים מילקי אוורירי הנפח ומהחיר נשארים זהים והכמות קטנה. בגלל זה שטראוס קנו את עלית ולא להפך. בגלל זה עלית היו השוקולד של המדינה ושטראוס סתם מניאקים.


 


 




 


מחפשת









 


כמה את יפה









 


מצא את ההבדלים


 




אה כן, שנת 2011 מוצלחת לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה