יום ראשון, 16 בינואר 2011

אני איש פח

אח שלי נתן לי אבחנה מדוייקת.


אמא שלי לומדת שיאצו והיא כל הזמן מנסה להשליך עלי ועל האחים שלי את כל הבולשיט הסיני הזה שהיא לומדת. אז אתמול בארוחת ערב היא הודיעה לי שאני שיכת ליסוד המתכת. אנשים ביסוד המתכת הם בעלי גישה ישירה ובלה בלה. אז אח שלי אמר כן, אנשי המתכת הם אנשים עם פינות חדות ובלי לב. כמו ההוא מארץ עוץ.


וואלה, אבחנה מדוייקת יותר מכל קשקוש אחר. אני אדם קר ממתכת, יש לי פינות חדות ואין לי לב.


בגלל זה אני אהיה לבד לנצח ובגלל זה כנראה שלא באמת יהיה אכפת לי להיות לבד לנצח.  

14 תגובות:

  1. מספיק לקרוא כאן ומבלי להכירך אישית אני מרשה לעצמי לקבוע שיש לך לב והוא לא ממתכת

    השבמחק
  2. אבל ב’הקוסם מארץ עוץ’ הוא יוצא למסע כדי למצוא לב..
    למה שלא תטוסי לדרום אמריקה? לב לא תמצאי שם, אבל סמים בשפע, למה לא למה לא..

    ;)

    השבמחק
  3. זה בדיוק הדימוי שהשתמשתי בו בשיחה לפני כמה ימים כדי להסביר איך אני מרגישה. שאני כמו איש הפח של דורותי.

    השבמחק
  4. אז מה שאתה אומר זה שבעצם הקוסם נתן לדורותי וחבריה סמים? זה דווקא די הגיוני כשחושבים על זה.

    השבמחק
  5. אז גם את שייכת ליסוד הפח?

    השבמחק
  6. איך יודעים לאיזה יסוד אני שייכת?

    השבמחק
  7. מוצאים את המטפל האלטרנטיבי הקרוב למקום מגורייך כנראה. או שתזרקי מספר ואז תבדקי בטבלא המחזורית לאיזה יסוד הוא שייך. התוצאות יהיו אמינות באותה מידה

    השבמחק
  8. "אני אבקש שכל ולא לב; כי אדם טיפש לא יודע מה לעשות בלב, גם אם יש לו לב", אמר הדחליל.

    "ואני בוחר בלב," ענה לו איש הפח, "כי שכל אינו מביא אושר ואושר הוא הדבר הנפלא ביותר בעולם."
    - הקוסם מארץ עוץ

    השבמחק
  9. אני קיבלתי את השכל.
     You just can’t get it all

    השבמחק
  10. גם אני.
    אבל אחרי כמה זמן אני מניח שלומדים "לשחק את המשחק".

    השבמחק