יום שבת, 4 בדצמבר 2010

לעזאזל הכל

לעזאזל מזג האויר, לעזאזל החום הזה, לעזאזל היובש הזה. אם היה פחות יבש האש לא היתה מתפשטת כל כך בקלות. לעזאזל הרוח הזו, יבשה וחמה שמעבירה את האש מצמרת לצמרת. לעזאזל הקרן הקיימת שמילאה את כל הכרמל באורנים, עץ שבוער כל כך בקלות. כל מי שעשה על האש ביער יודע שכדי להתחיל בערה צריך לרפד את המנגל במחטים יבשים וכאלה לא חסר עכשיו. עץ מניאק ששום דבר לא יכול לגדול בצל שלו כי המחטים שלו חונקות את הקרקע. עץ שיודע שהגורל שלו להשרף ולכן מחזיק אצטרובלים מיוחדים שנועדים להפתח בשעת שרפה (פה), עץ שמתמחה בהשתקמות אחרי שרפה. נראה אותו עכשיו המניאק, הוא כנראה יהיה היחיד בשטח בשנים הקרובות.


לעזאזל אנשים חסרי אחריות שלא נזהרים באש. לעזאזל טרוריסטים קטנים, בוגדים בתוך המדינה שמנצלים את המצב לגל הצתות בכל רחבי המדינה בנסיון להקשות על כוחות הכיבוי. כל הכבוד להתארגנויות אזרחיות של סיורים נגד שכאלה, צריך לתת להם רובים ואישור לירות בכל דמות חשודה שמחזיקה גפרור. לעזאזל פוליטיקאים קטנים שבוכים על גזענות. לעזאזל פוליטיקאים שאומרים שעכשיו לא הזמן להאשים. בטח שעכשיו הזמן להאשים.


לעזאזל סקרנים מטומטמים שמתעלמים מבקשות המשטרה לא להגיע לאיזור, מסכנים את עצמם מפריעים לכוחות הכיבוי והמשטרה. לעזאזל כתב מטומטם בערוץ 1 שמראיין סקרנים מטומטמים ושואל לדעתם ואם הם ממליצים לאחרים להגיע גם. למה הוא לא שואל אותם אם הם שמעו את הבקשה של המשטרה?


לעזאזל ממשלות מטומטמות שלא חושבות קדימה. לעזאזל התקשורת שלא הקימה צעקה כשהכבאים שבתו. לעזאזל ציבור אדיש. לעזאזל התאחדות הכדורגל שלא ביטלה משחקים. אולי זה היה גורם לכמה אנשים להתעורר. לעזאזל עם כתובות על הקיר שאף אחד לא קורא. לעזאזל עם מדינה של אנאלפבתים.  


לעזאזל טפשים ששולחים אותי לבדוק מזוזות. אם זה אות מאלוהים אני לא מעוניינת בקשר אם אל שכזה. אולי אני פשוט אתלוש את המזוזה מהדלת, ככה היא בטוח לא תהיה עקומה.


לעזאזל עם האש שלא נגמרת.


די כבר 

תגובה 1: