יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

טלויזיה מטומטמת

עד היום חשבתי שאני חנונית. היום גיליתי שלא. לפי התכנית היפה וחנון ההגדרה של חנוית היא בחורה מכוערת טיכו שאף גבר לא יסתכל עליה גם אם היא תתחנן לעזרה. מה שטוב הוא שלפחות יש שוויון. מהרגע שהבנים עברו מייקאובר במראה החיצוני, הם כבר לא חנונים. כלומר ההגדרה חנון נקבעת אך ורק לפי מראה חיצוני. טוב לדעת.


אה כן, וזה לא מכור בכלל. איזה מקרה זה שהזוג שבדיוק התחילו לעבור להילוך גבוה לא עף והזוג הכי סתמי כן. 


הימור שלי, בפרק הבא המזכירה והרואה חשבון עפים.  


 


שבוע שעבר בתחזית, "מחר כשאצלנו יהיה יום, בארצות הברית יראו את ליקוי הירח. כאן לא יראו אותו כי השמש תסתיר.


 


די נו, עכשיו יש בטלויזיה תולעת שורקת. איזה מרתק. אווו, ושלט. בחיי שגיא זוהר יותר דפוק מהבנות ביפה והחנון. אה כן, אייל שני לא רוצה לתת למבקר של התוכנית לצלם אצלו אז הוא מכניס מצלמה נסתרת. ממש טלויזיה חוקרת


 


אסור. אסור לי לראות ערוצים מסחריים. אז מה אם על זה ידברו מחר בזמן הקפה. עדיף לא לדבר מאשר לראות את זה.


 


שוב העלו את המחירים של הדלק, הפעם בלי קשר אמיתי למחירי הנפט, רק שחיטות. טלויזיה דפוקה ומדינה דפוקה.


 


מה זה הקיץ הזה בסוף דצמבר? תנו לנו חורף. אנשים רוצים גשם. מזג אוויר דפוק ומדינה דפוקה. 

4 תגובות:

  1. מה זה פרץ המרמור הזה?
    זה לא המדינה דפוקה
    דרך הניהול שלה דפוקה
    ותזכרי שיש לנו ארץ נהדרת

    השבמחק
  2. גם אני הופתעתי לגלות, שלפי התוכנית המהוללת, חנוניות לא מצחצחות שיניים ויש להן שיניים רקובות ו/או צהובות, אני דווקא חשבתי שאני מצחצחת שיניים יופי :-).

    השבמחק
  3. אנשים טפשים מוציאים ממני את הרע שבי.

    השבמחק
  4. צר לי לאכזב אותך אבל גם את לא חנונית. אנחנו צריכות למצוא לעצמנו הגדרה חדשה. יש לך רעיון?

    השבמחק