יום שני, 26 באפריל 2010

סתם פוסט מיותר


לפני כמה זמן נכנס בנאדם שלישי לחדר שאני עובדת בו והביא איתו מכשיר טלפון. זה הביא למצב שכל פעם שמישהו מתקשר לחדר 3 מכשירי טלפון מצלצלים ביחד, מה שעצבן אותי אז כיביתי את הצלצול של המכשיר שלי. המכשיר השני שהיה בחדר נתרם לאדם חסר טלפון (עם הביוקרטיה שהולכת אצלנו, לוקח חודש בערך לקבל מכשיר טלפון וגם זה אם לא הסתימה בדיוק שנת תקציב, דבר שקורה לפחות פעמיים בשנה). לפני שבוע האדם השלישי שנכנס לחדר עזב לחדר אחר ולקח איתו את הטלפון. נשאר מכשיר אחד בחדר. אתמול פתאום הבנתי שהצלצול שלו מכובה ככה שאין אף מכשיר שיצלצל כמישהו מתקשר. באמת היה שקט כמה ימים.


 



מיום חמישי שעבר אין לי מים חמים. מסתבר שיש רק בנאדם אחד בצפון שמתקן התקני חימום מים בגז ובעלת הדירה לא מצליחה לתפוס אותו בטלפון. בהתחלה חשבתי שקטן עלי מקלחת קרה, זה מחשל. אבל אז הבנתי שאני זקנה מדי בשביל זה. אז כמה ימים שאני מתקלחת עם מים מהקומקום החשמלי. מה שהעלה שאלה קיומית חשובה: האם כשמרתיחים מים לטובת מקלחת צריך להשתמש במים מהבריטה? מצד אחד אני לא שותה את המים, מצד שני הבריטה מסנן אבנית ממש טוב ומונע הצטברות אבנית בקומקום. מצד שלישי אני תמיד שוכחת למלא את הבריטה ואין לי סבלנות לחכות שיסנן קומקום שלם.


 



יום ראשון קמתי ב6 בבוקר כדי להגיע לעבודה מוקדם כי יצאתי באמצע היום ללימודים ולא רציתי להשאר עד מאוחר בעבודה להשלים את השעות. בסוף בגלל שקמתי מוקדם היתי עיפה ולא עשיתי שום דבר יעיל בשעתיים האחרונות. בסופו של דבר יצאתי 10 דקות לפני שהשלמתי יום עבודה. 9 דקות יורדות מהמשכורת של החודש הקרוב. אני חושבת שה30 שעות נוספות החודש יפצו על זה.


 


אחרי מקלחת מקומקום שהעירה אותי ישבתי עד אחת בלילה על תרגיל בית להגשה ליום שלישי, כי כל הסופשבוע לא היה לי כוח אליו וביום שני תכננתי ללכת לחדר כושר בערב. בסוף שוב יצאתי מהעבודה ב20:00 ולא היה לי כוח ללכת לחדר כושר (בסופ"ש הלכתי, במקום לעשות את התרגיל, אז ויתרתי לעצמי) אז פתחתי את המייל וראיתי שדחו את התגיל בשבוע. סתם היתי עייפה יומיים. אני הולכת לישון עכשיו.


13 תגובות:

  1. לא נשמע לי הגיוני שיש רק אדם אחד בכל חיפה שיכול לתקן לך את עניין המים.. יותר הגיוני שבעלת הבית עובדת עם מישהו ספציפי ולא בא לה לשלם למישהו שהיא לא מכירה. בכל מקרה, את יכולה להגיד לה שתתקן עכשיו או תחזיר לך כסף כי תזמיני בעצמך.

    עוד דבר, בקשר לבריטה - זה ממש יקר, כבר עדיף להחליף קומקום כשיש אבנית מלקנות בריטות כל הזמן..

    השבמחק
  2. זה כמעט כמו בשנות החמישים במעברות...
    לו היית במרכז היית יכולה לקבל הזמנה להשתכשך לך באמבטיית קצף......

    השבמחק
  3. הכי הגיוני שבעלת הבית פשוט לא מודעת לעובדה שאפשר להחליף בעלי מקצוע. בסופו של דבר התקשרתי לחברה וביקשתי את הטלפון של הטכנאי והתקשרתי אליו בעצמי. באופן מפתיע הוא ענה לטלפון מיד. הוא יבוא מחר בבוקר. בינתים שכנעתי את עצמי היום ללכת לחדר כושר בתואנה שיש שם מקלחת עם מים חמים.
    ובקשר לבריטה, הוא טוב בעיקר נגד אבנית וחלודה במים ולצרכים האלה אפשר בלי בעיה להחליף אותו כל 3 חודשים. בקשר לכל שאר הדברים שהוא מתיימר לסנן, אני לא באמת מאמינה בזה

    השבמחק
  4. קיבלתי אחת קצת יותר קרובה שכוללת גם אמבט קצף. איך אתה מתחרה בזה?

    השבמחק
  5. תתכוננו, אני הולכת להחזיר את שנות החמישים לאופנה

    השבמחק
  6. אחרים יכולים להציע לך כל מיני טובין חומריים בלי סוף, אבל רק אני יכול להציע אהבת אמת! 


    (מצטער, אני טיפוס רומנטי, מהבודדים שעוד מאמינים באהבה הישנה ושמסרב בכל תוקף להשתתף בכל מיני מכרזים על ליבה שבחירת ליבי).

    השבמחק
  7. חשבתי שתעדיפי לקפוץ למרכז....

    השבמחק
  8. אהבת אמת זה נחמד כשיש מים חמים במקלחת

    השבמחק
  9. הינה מילה שלא שמעתי לפחות 10 שנים- בריטה

    השבמחק
  10. כשאני מתקלח במים מהקומקום (את לא לבד) אני מנחם את עצמי בעובדה שכך אני חוסך במים.

    השבמחק
  11. הבעיה בנחמה הזו היא שבעלת הדירה משלמת על המים. אז יוצא שהיא חוסחת על המים כי היא לא דואגת לתקן את החימום

    השבמחק