יום רביעי, 21 באפריל 2010

שיחות שלי עם עצמי

-היום את הולכת לחדר כושר


-בסדר


(באמצע היום) -כואב לי הראש נורא, אולי אני לא אלך לחדר כושר


-אל תדברי שטויות, כבר חודש לא היית בחדר כושר ושוב עלית במשקל. תפסיקי להיות פרה


-בסדר, אני אלך היום בערב לחדר כושר


(בערב) -נורא כואב לי הראש


-לא אכפת לי, את הולכת לחדר כושר


-בסדר


-אולי לא? נורא כואב לי הראש


-טוב נו, באמת כואב לך הראש. מחר תלכי לחדר כושר


-זה אומר שאת צריכה ללכת לסופר היום כי את לא תלכי מחר אחרי החד"כ


-אבל כואב לי הראש


-אבל המקרר שלך ריק ואת שוב תישארי בסופ"ש בלי אוכל ותטחני את הלחם בירה שאבא שלך הכין לך ובינתים כבר הספיק להתיבש כמה פעמים אבל את לא זרקת אותו כי אולי את תהיי רעבה ותישארי בלי אוכל.


-טוב, אני אלך לסופר


-אבל כואב לי הראש


-באסה לך



למי שתהה מה שלום הפרח (סתם כי בא לי לשים קישור לקטע הזה) הוא עדיין מתנדנד לו בחוסר טעם. ניסיתי להתנדנד בקצב שלו, זה עשה לי סחרחורת. אבל אח שלו התאום (גם אמא שלי קיבלה פרח ולא היה לה מה לעשות איתו) לא יזכה יותר להתנדנד בחוסר טעם דומה. מה אני אעשה שהם שמו את הברגים ממש עמוק והמברג שלי לא הגיע אליהם אז היתי צריכה לשבור את הדרך אל הבורג ובאמצע נשברתי ופשוט פירקתי את הפלסטיק ובאמצע גם קרעתי את החיבור של הסליל. אז מתסבר שהדבר הזה בעצם כולל מעגל תהודה LC עם סליל ממש גדול. בתחתית הפרח והעלים יש משקולת מתכת קטנה. כשעובר זרם בסליל הוא יוצר שדה מגנטי, כשהזרם משתנה את הקוטביות שלו כתוצאה מהתהודה הכיוון של השדה משתנה וזה מה שדוחף את המשקולות מתכת. די מגניב לדעתי.


כשהינו בגן היו לנו בחצר גרוטאות כל מיני מכשירים ישנים מקולקלים. מדי פעם היה מגיע איזה שעון שבתוכו היה סליל דומה. זה סליל שמורכב מחוט ממש דק וארוך עם ציפוי מבודד בצבע זהב, מלופף המון פעמים סביב עצמו. כשהינו מוצאים סליל כזה הינו פורמים אותו ופוחסים אותו ואז היה לנו קן זהב. לפעמים אני זוכרת דברים ממש מוזרים מהילדות. כל מיני סצנות חסרות משמעות. כמו למשל אני מסתובבת עם קן זהב כזה ושואלת במין חצי שיר "מי רוצה קן זהב". ככה כמה פעמים. ומישהו התחיל לחזור אחרי באותו קצב. בהתחלה חשבתי שהוא מחכה אותי אבל אז הבנתי שהוא אומר "אני רוצה קן זהב" באותו קצב כמוני. מוזר

14 תגובות:

  1. היי...אם היית יודעת כמה פעמים אני הבטחתי לעצמי ללכת לחד"כ..אבל תמיד כאב לי הראש..משהו נכנס באמצע..או שפשוט שכחתי והדחקתי..
    השבוע משום מה החלטתי שאני נרשם לחודש ניסיון. אני עדיין מתכוון ללכת להירשם...והנה את כותבת על זה..ואולי גם את רק מתכוונת ללכת לשם...

    השבמחק
  2. וואו אני בשוק שבאמת מצאת תירוץ כלשהו לשבור פרח ולגלות מה גורם לו לעבוד. זה קצת מפחיד.

    בקשר לחד"כ נראה לי שככה זה כשמתחמם בחוץ, זה הופך את ההליכה למקום שמזיעים בו מרצון לפחות אטרקטיבי..

    השבמחק
  3. "מעגל תהודה LC עם סליל ממש גדול...."
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    בטוחני שהקוראים כאן אינם מבינים דבר וחצי דבר בנושא

    השבמחק
  4. הי, אני באמת התכוונתי ללכת היום. וגם היתי הולכת אם לא היתי נתקעת בעבודה עד 9 בערב (שברתי שיא שלילי). אבל לפחות שחיתי היום בצהרים.חצי שעה ברצף עם עצירה רק כדי לנגב אדים מהמשקפיים.

    השבמחק
  5. אבל אבל... היו לי שניים כאלו. מה היתי אמורה לעשות איתם? וחוץ מזה זה ממש עניין אותי.
    עכשיו אני מרגישה שאני רוצחת פרחים אכזרית

    השבמחק
  6. לא.. אל תראי את זה ככה.
    את לא רוצחת את פשוט בנאדם מאוד סקרן..

    השבמחק
  7. הסקרנות הרגה את החתול (או את הפרח במקרה הזה)

    השבמחק
  8. נראה לי שאת אמורה להיות החתול במטאפורה, לא הפרח, והסקרנות לא עשתה לך שומדבר רע, רק לימדה אותך משהו חדש. אז הכל טוב :)

    השבמחק
  9. אם ככה אז כנראה שזה בסדר. נרגעתי

    השבמחק
  10. מה הקשר שלך למעגלי תהודה, סלילים וקבלים?

    השבמחק
  11. כשלי כואב הראש אני הולכת ישנה 3 שעות, זוכרת את כל מה שהבטחתי לעשות- אבל אני עייפה מהשינה אז אני רובצת מול המחשבטלויזיה.
    אבל אם את לא לוקחת כדור? לי זה עוזר אני לוקחת אדוויל אבל עד שזה משפיע אני הולכת לישון.

    ואני אוהבת את הכתיבה שלך אם עוד לא אמרתי לך 

    השבמחק
  12. כשאני הולכת לישון 3 שעות אני מתעוררת רק באמצע הלילה ואז מתוסכלת מזה שאני לא מצליחה לישון. בקשר לכדורים אני מעדיפה להימנע כל עוד זה לא הכרחי.

    תודה. גם אני אוהבת לקרוא אצלך.

    השבמחק
  13. פגשתי אחד או שניים כאלה במהלך חיי, בעיקר בפיזיקה תיכונית

    השבמחק