יום רביעי, 30 בספטמבר 2009

אני מצטערת שלא עניתי ואני גם לא אענה על התגובות לפוסט הקודם, פשוט אני לא יודעת מה להגיד אז אני פשוט לא.



בקיבוץ היו לי 2 חברות. הינו מין חבורה כזאת של 3 בנות שלא שייכות. שתיהן היו מיוחדות, אני היתי סתם. על אחת אחת מהן כתבתי בפוסט הקודם. התחלתי לכתוב עכשיו על השניה. הסיפור שלה ממש מעניין. אבל אז הרגשתי שאני לא יכולה לפרסם את זה. זה לא הסיפור שלי וזה לא נראה לי בסדר לשים אותו פה. כאילו שימוש לרעה בהכרות איתה.


 אז אני רק אכתוב את הסוף והוא שמסיבה שאני לא אפרט הקשר בינינו פשוט לא יכול להיות מה שהוא היה. אני לא יודעת מה היתה אמורה להיות המסקנה מהסיפור אבל היא כבר לא תגיע. לא משנה.



לפינת האופטימיות: ללכת לבריכה באמצע היום זה כיף. ניסיתי את זה היום. זה מרענן ונותן כוח להמשיך. נכון שהיתי צריכה להשלים את השעות שזה אומר לצאת מאוחר יותר מהעבודה בלי לקבל שעות נוספות אבל שווה את זה. חיים טובים.



אני יודעת שזה מעצבן הרבה אנשים שכל החופשים נופלים על סופ"ש אז תרשו לי לעצבן אותכם: אני מעדיפה את זה ככה. תקופת החגים היא בד"כ תקופה מתסכלת בשבילי. אני בנאדם של שיגרה, של רצף. הקטע הזה של לעבוד יום, חופש יומיים לעבוד יומיים וחוזר חלילה משגע אותי. אני לא מצליחה להכנס למוד עבודה ויש חופש, אני רק מתחילה להכנס למוד חופש וכבר צריך לחזור לעבוד. אז ככה נוח. עובדים ברצף ואז בסופ"ש דוחפים את הבולשיט של החגים. נוח.



לפינת another one bites the dust: עוד אחד בעבודה נכנע והתחיל לדבר על הצעות נישואים. זה שביעי כרגע. שניים התחתנו שבוע שעבר, אחד הולך לטעימות, אחד מחפש טעימות, אחד רב עם הרבנות ועוד אחד שלא מספר כלום.  הם נופלים אחד אחד.



ופינה אחרונה, פינת WTF: טרנטינו ודניאלה פיק??? אתם רציניים??? זה מתיחה, נכון?



זהו להיום. שבוע נעים ומועדים לשמחה.

15 תגובות:

  1. מה פיספסתי???

    מתי חנכת את הפינות החדשות??

    השבמחק
  2. זה הכי מעצבן שימי חופש וימי חגים מתלכדים. ויש אנשים שמסתכלים על זה בצורה חיובית. בוסים מרושעים למיניהם.

    השבמחק
  3. האנשים האלה, לך תבין אותם

    השבמחק
  4. פינת האופטימיות קיימת כבר כמה זמן. הפינות האחרות באות והולכות לפי הצורך.

    השבמחק
  5. אני לחלוטין אותו הדבר בקשר לשגרה - הייתי מעדיפה לעבוד בחגים (אם הייתה לי עבודה נורמלית, ז"א) מאשר כל הקטיעות הללו ברצף של החיים, ככה הרגשתי גם לגבי טיולים שנתיים בבי"ס וימי ספורט בצבא. שגרה זה טוב!

    טרנטינו ודניאלה פיק זה משעשע גם אם זו לא בדיחה, זו בדיחה.

    השבמחק
  6. בריכה באמצע יום העבודה? איפה את עובדת, במפעל קיבוצי?

    (הייתי מוכנה להישאר עוד שעה בערב תמורת שעת בריכה בצהרים, לפחות פעמיים בשבוע)

    השבמחק
  7. חופש באמצע השבוע יותר מוצלח מלשלב את זה עם הסופש - זה מקצר את זמן העבודה. חוצמזה, את לא אמורה להיכנס למוד של עבודה בספטמבר. זה מוד של חגים - יום לעבוד, שבוע לא לעבוד - משהו כזה.
    בעניין הבריכה - נשמע נחמד - אבל זה לא ממש מעייף? לא עדיפה איזה שנ"צ איכותית?
    וטרנטינו ודניאלה פיק זה אחד ההזויים, זה בטוח.

    השבמחק
  8. ברור שזה בדיחה, אני רק לא יודעת אם זה בדיקה עצובה או שמחה.

    השבמחק
  9. מוד של חגים זה מוד קשה. אני מגיעה לעבודה ועד שאני נזכרת במה עשיתי לפני החג האחרון כבר מגיע החג הבא ככה שזה מרגיש פשוט כמו בזבוז זמן. עדיף כבר חודש רצוף חופש, אני כבר אסתדר איתו.
    ובריכה זה דוקא ממש מרענן, בעיקר אם מקפידים על 5 דקות שמש לפחות אחרי זה. וגם זה גורם לזה שאני לא אוכלת צהרים שזה אחד הגורמים העיקריים לעיפות של שעות אחה"צ.

    השבמחק
  10. בו’נה... מה קרה לקיבוצים של היום? מאז שהפריטו אותכם אתם כבר לא אותו הבנאדם! בימים הטובים היו עובדים בקיבוצים 24/7 בלי הפסקה! (חוץ מהמזכיר, והמקומבנים, שהם כמובן הסתדרו לא רע, אבל זאת היתה העבודה שלהם).

    דווקא בריכה באמצע היום לא נשמע לי כל כך מוזר, יכול להיות שאת מחזירה את הערכים הישנים לקיבוץ?

    השבמחק
  11. הוו וואה מאיפה הגיעו כל הפינות האלה?
    בקשר לחופשים.. סורי אני לא מסכימה, צריך חופשים, כמה שיותר, אז מה אם זה תוקע את השיגרה וזה.
    ובקשר לבריכה.. אני אנסה פעם

    השבמחק
  12. מצטערת, קראת יותר מדי אגדות.
    חוץ מזה שאני כבר מזמן לא עובדת בקיבוץ. להיפך, כשאני מגיעה לקיבוץ אני מקפידה להגיע עם הרכב המרשים שקיבלתי מהעבודה ולהסתובב לעשות רושם על כולם (לא בדיוק קיבלתי, ליסינג, אבל בוא לא נהיה קטנוניים, חוץ מזה שהם לא יודעים את זה)

    השבמחק
  13. כנראה שנצטרך להסכים שלא להסכים. מזל שלא שואלים אותנו.

    השבמחק
  14. "...פעם ביובל הוא לביקור מגיע
    על זרועו אישתו השחקנית
    יושבים עם ההורים על אבטיח
    הקיבוץ מביט במכונית..."

    אגדות אה? הכל אמת!!!

    השבמחק