יום חמישי, 7 במאי 2009

מסקנות

* הטאב לא עובד בישראבלוג. למה?



* לרזות זה קשה, קיבינימאט. כבר שבוע לא בא דבר מתיקה אל פי מלבד חצי כפית סוכר בקפה. ועוגה היום בבוקר כי הביאו לעבודה וזה לא מנומס לא להצטרף אל כולם. טוב נו, זהה סתם תירוץ. גם זה שהיום בבוקר תפסה אותי חולשה פיזית שעזבה אותי רק כשאכלתי את העוגה. זו היתה עוגה טעימה. קיבינימאט. לרזות זה קשה. כבר שבוע אני אוכלת פחות ממחצית ממה שאני אוכלת בד"כ. הלכתי פעמיים לחד"כ וקרעתי את עצמי. ובסופו של דבר ירדתי בקילו. קיבינימאיט כבר אמרתי?



* כשאני לא אוכלת מול הטלויזיה האוכל הרבה יותר משביע. ככה גם האוכל יותר מהנה. לפחות מצאתי לעצמי הרגל אחד טוב. עוד הרגל טוב שאימצתי- לא לאכול אחרי 9 בערב. הבטן שלי הרבה יותר מרוצה ואני ישנה יותר טוב. מה שמביא אותי לבעיה- מה קורה אם אני מגיעה הביתה ב8 בערב ויש תוכנית שאני רוצה לראות בטלויזיה


 אבל עוד לא אכלתי.



* בגלגלץ יש שירים גרועים בין 2 ל- 5 בצהריים. זאת אומרת, כל הזמן יש שירים גרועים אבל בשעות אחרות הם מפוזרים בין שירים פחות גרועים ובין 3 ל-5 הם פשוט מרוכזים כולם ביחד בלי שיר נורמלי לרפואה.



* שפעת החזירים זו סתם קונספירציה של הממשל המקסיקני. שמתם לב שרק מקסיקנים מתים ממנה? מישהו צריך לחקור את זה. הוספתי את השורה הזו רק בגלל שכולם מדברים על זה ורציתי גם.



* לרחם על עצמי זה כיף. גם להתלונן זה כיף. אני לא יכולה להתלונן כשאני מדברת עם אנשים כי זה יעצבן אותם והם לא ירצו לדבר איתי. מצאתי יתרון לבלוג.  


עקב החולשה שתפסה אותי הבוקר, החלטתי לרחם קצת על הגוף שלי וללכת לחד"כ מחר במקום היום בערב. במקום רציתי לצאת להליכה בשכונה. אז יצאתי מהדירה, תיפסתי במדרגות הכנסתי את הידיים לכיסים של הפליז כדי לבדוק איפה שמתי את הפלאפון כשפתאום מדרגה אחת ברחה לי ממתחת לרגל ומדרגה אחרת התקרבה אלי במהירות. עקב העובדה שהידיים שלי היו בכיסים, נעצרתי ע"י המרפק והברך שלי, שבשמחה רבה התחילו להתנפח ולדמם. אז כרגע במקום ללכת אני מדדה בצורה טפשית ולא יכולה לישר את המרפק.  רציתי לשים יוד על השריטות אבל במקרה הסתכלתי על התאריך תפוגה שלו. 10.2003. החלטתי שאולי עדיף לא.


כמו שזה נראה כרגע גם מחר אני לא אלך לחד"כ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה