יום שני, 18 במאי 2009

הגעתי למסקנה שמתוק זה עניין של הרגל

לפני שנה בערך החלטתי לשתות קפה עם כפית סוכר אחת במקום שתיים. אני לא צרכנית קפה כבדה, 2 כוסות ביום עבודה מחזיקות אותי טוב. גם הפסקתי לשתות קולה. סתם עניין של החלטה. פתאום נראה לי טפשי לצרוך מוצר שהוא רעל טהור ולא באמת טעים. מילא היה טעים, אבל הוא לא, אז למה זה טוב. בכלל, בכוס קולה יש 8 כפיות סוכר. ושלגון מגנום. פעם היתי יכולה לפרק 3 כאלה בשבוע. עד שהחלטתי שזה לא לעניין.


היום אני שותה קפה עם חצי כפית ואם מכינים לי קפה עם יותר מכפית זה מתוק לי מדי. קולה בכלל אני לא יכולה לשתות, המתוק עושה לי בחילה. גם גלידה, ברגע שהחלטתי כמה זה מספיק אני כבר לא רוצה את השלגונים הגדולים. זה עושה לי תחושת כבדות עוד לפני שאני מתחילה לאכול. רק עם שוקולד אני לא מצליחה. לא משנה מה, אין דבר כזה יותר מדי שוקולד.


וגבינה. כשהינו קטנים הכניסו לנו לראש שגבינה לכל סוגיה זה בריא. אני פשוט לא יכולה לשכנע את עצמי שיש יותר מדי גבינה. הרי זה לא טעים כמו שוקולד, זה טעים באופן אחר, בריא כזה, לא? אז למה לא?


אני מכורה לאצבעות מוצרלה של תנובה. אני פשוט מכרסמת את הדברים האלו בלי הפסקה. למה אי אפשר להתמכר למשהו בריא, מקלות גזר למשל. נראה לי ממש נחמד להגיד שממש בא לי עכשיו גזר. איך היתי יורדת עכשיו על עוגת גזר. לא נשמע אמין, נכון?



חזרתי מחדר כושר עכשיו ואין לי כוח לזוז. הבעיה היא שעכשיו 11 וחצי ומחר יום עבודה ואני יודעת שאחרי שאני אצא מהמקלחת אני שוב אהיה ערנית ולא אצליח להרדם ונגמרו לי כל הספרים ואני צריכה ללכת לספריה וכבר עכשיו אני עיפה בשביל מחר.  איזה כיף.



סתם רציתי לשתף. שום דבר מיוחד 



4 תגובות:

  1. הלוואי ויכולתי להימנע מסוכר או קולה, כלומר אני משתדלת אבל זה קשה.
    גם אני שותה קפה עם כפית אחת אבל זה בגלל שהחלב סויה וניל שאני מוסיפה הוא מתוק.
    דווקא גבינה זה בריא בגלל הסידן אז זו התמכרות טובה ובריאה :)

    השבמחק
  2. חלב סויה וניל? זה אכיל?
    תגידי לעצמך 10 פעמים ביום "קולה זה לא טעים, זו סתם תעמולה של אמריקאים שרוצים שכולם יהיו שמנים".

    השבמחק
  3. חחחחחח הצחרת אותי עם השאלה "זה אכיל?"...
    כשיש רגישות ללקטוז (הסוכר שבחלב) אז זה מאוד אכיל.
    חח הלוואי וזה היה קל :)

    השבמחק
  4. תנחומי בעניין הרגישות ללקטוז.

    השבמחק