יום חמישי, 30 באפריל 2009

כותרת (מקורי, אני יודעת)

אני צריכה להוריד במשקל. עד עכשיו עוד היה חורף אז היה בסדר אבל לפני שאני הולכת לים אני חייבת להוריד את הצמיג. אני יודעת שאני מסוגלת כי הורדתי כבר בעבר, אני פשוט צריכה להיות נחושה ולהתמיד. אולי אם אני אעודד את עצמי פה זה יעזור. או שאני אדווח כל שבוע.


משקל נוכחי 76 ק"ג, גובה 167 ס"מ. זה אומר 27.9 BMI. בהחלט עודף משקל. שלא לומר פרה.


מחר חדר כושר.


ראיתי תוכנית בערוץ 8 על אתרי פרו-אנה למיניהם וזה נראה לי מזעזע. למה שמישהי באופן מודע לחלוטין תחליט לאמץ לעצמה הפרעה נפשית. וזה לא שהן חושבות שהן שמנות. הבנות שהתראינו לכתבה יודעות שהן רזות, ויודעות שלהיות יותר מדי רזה כבר לא נחשב יפה. אבל הן חושבות שזה יפה וזה מה שהן רוצות. פעם עוד היה אפשר להאשים את החברה שמעודדת אדיאל יופי לא הגיוני, אבל לדעתי אף אחד כבר לא משדר היום כזה רזון. הרואין שיק עבר ביחד עם שנות ה-90 ונשארנו עם חברה שסובלת מהשמנת יתר ומרוצה מזה. אז למה בנות עדיין עושות את זה? יכול להיות שזה המרד החדש?



הגעתי היום לקניון כדי לתקן את הרצועה של השעון שלי אז החלטתי באותה הזדמנות לקנות לי חזיה חדשה. המוכרת, כהרגלן של מוכרות, התחילה לזרוק עלי ערמות. סוג אחד שהיא נתנה לי היה minimizer, שאמורות לגרום לחזה להראות קטן יותר. למה שמישהי עם חזה cup C תרצה שיראה קטן יותר? טוב נו, אף פעם לא הבנתי אופנות. אז אמרתי לה שאני אוהבת את שלי בגודל האמיתי שלהם. אחרי שהיא צחקקה (מה כל כך מצחיק, אני קונה חזיה, הגיוני שחלק מהדיון יהיה על החבר'ה שלי) היא הציעה לי כאלה שיגרמו להם להראות גדולים יותר. חזרתי ואמרתי שאני אוהבת את שלי בגודל האמיתי שלהם. אז היא הציעה לי כמה שפשוט הניפו אותם אל על (פרסומת סמויה?). מה סה"כ רציתי, מקום להניח אותם שיהיה להם נוח ועדיין שיראו יפה.


בסוף מצאתי שתיים, תחרה, בלי יותר מדי התחכמויות. ועוד בהנחה על השניה, היה שווה.



באותו סיבוב בקניון החלטתי לחפש בנזוג לעגיל שלי ששכל את זוגו על הכביש. מה כבר ביקשתי, אבן אופל עגולה בגודל בינוני. בדוכן תכשיטים בו קניתי את הבנזוג המקורי אמרו לי שלא ניתן לקנות אותם ביחידים, אני יכולה לשלוח את העגיל הבודד למעבדה כדי ששם יתאימו לו במיוחד בנזוג שיהיה בדיוק באותו צבע וצורה. יחסית לרשת לא יקרה מדי הם די מתנשאים. דוכן אחר אמרו שהם לא מוכרים עגילים בבודדים ודוכן שלישי שכן הסכים למכור עגילים בודדים (אבל רק את הפשוטים ביניהם) לא היה לו כזה סוג. אז מה אמור לעשות מי שמאבד עגיל? אולי  אנשים שקונים כאלה תכשיטים פשוט לא אמורים לאבד אותם.


עגיל בודד מחפש בן זוג. אבן אופל כחולה, בגודל בינוני, צמוד לאוזן.


גם אני מחפשת בנזוג, אבל זה כבר יותר מסובך.



ד.א., אם יש מישהו שקורא את הקטע הזה (כן, בטח, על מי אני עובדת), האם אתה חושב שהקטע על החזיות היה גס?

2 תגובות:

  1. זה המקום לכתוב בלי לחשוב.
    ואני לא חושבת שזה היה גס..

    אם הם היו מוחרים עגילים בבודדים הם היו מרויחים פחות. אולי תתלי מודעות המחפשות למי עוד נפל עגיל כזה ותקנו יחד P:

    למה התכוונת בקבוצת תמיכה? יש הרבה פורמטים.

    השבמחק
  2. כל עוד יש לך את הגודל המתאים זה לא גס.

    השבמחק