יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

עדכון סתיו

הסנאים שבקיץ התחלפו בארנבים חזרו לקפץ בכביש ועל העצים. באביב היו הרבה אפרוחים. האפרוחים של השחפים שגדלו לשחפים בצבע חום מוזר התבגרו מספיק והפכו לבנים. האפרוחים של הברווזים גדלו חומים ועכשיו הזכרים מתחילים לקבל את הצבע הכחול שלהם, משפחות שלמות של ברווזים צעירים בבריכות. אני לא יודעת איך האפרוחים של האווזים גדלו אבל עכשיו שוב יש להקות שלמות של אווזים שרועים ליד האגם ורוטנים כשהם צריכים לפנות את השביל לרצים או רוכבי אופניים.


הציפורים הג'ינג'יות חזרו. באביב היתה ציפור קשקשנית מעצבנת שלא סתמה את הפה. בדרך כלל ציפור עושה כמה צוויצים, בארץ יש ציפור אחת, אני חושבת תור, שמצפצפת משפט, קוהו קוהו קוקוקו. הציפור הקשקשנית לא מסתפקת במשפט אחד, אצלה זה נאום שלם, שלושה צפצופים יורדים, שוב שלושה צפצופים יורדים, שלושה עולים, שלושה באותו גובה ולסיכום שוב שלושה יורדים. הייתי יושבת בבית והיא היתה משגעת אותי. 


העצים מזמזמים. כל השכונה זמזום בלתי פוסק, אנחנו גרים קומה שישית ושומעים את הזמזום חזק. לפני כמה ימים התישבה לנו ציקדה אחת על החלון. חוץ מזה שהיצור הזה ענק ומפחיד ולא הייתי רוצה לפגוש אותו לבד בלילה, הוא נשמע כאילו מישהו מסנר לנו את הקיר. 


הצמחים עכשיו גדולים ופראיים, הגינות שפעם היו מעוצבות ומעודנות עכשיו מתפוצצות מירוק מנוקד בפרחים שהם בעיקר גדולים. הוורדים גם פורחים עכשיו. 


העצים עדין לא צהובים אבל חלקם התחילו להשיר עלים. היום עברתי ברחוב ולידי נשר ענף שלם. כמה סנטימטרים הצידה והיתה נוספת עוד מכונית עם פח עקום לנוף השכונתי. 


בקולנוע השכונתי מקרינים את הסרט על אובמה שצולם חלקו בשכונה. We live in the south side.


שבוע שעבר היה אפור וגשום ואני התחלתי להרגיש את דיכאון החורף מגיע. השבוע הקיץ חזר, חם ולח. החלטתי לנצל את הרגעים האחרונים שבהם אני עוד יכולה ללכת בשמלה קיצית ולבוא כל יום לעבודה בשמלה. יש משהו כיף ומשוחרר בשמלות קיציות.


לא בא לי חורף, עדיין לא שחיתי מספיק באגם. 

9 תגובות:

  1. Same here מה שמזכיר לי שהשנה אף פעם לא לבשתי שמלה
    תשאפי מהחום ותצרבי בזיכרון נקווה שהחורף יהיה קצר וקל

    השבמחק
  2. חורף שעבר היה קל, נראה לי שהשנה נשלם על זה. 

    השבמחק
  3. אנחנו שנה שעברה שילמנו אז אם זה עובד אחד כן אחד לא הסתדרתי חח

    השבמחק
  4. מנסיון התץלום תמיד מגיע אבל הפיצוי יכול להתעכב בדואר. מקווה שאכן תקבלו פיצוי

    השבמחק
  5. צודקת, טוב אאלץ להנות מ 30 המעלות שיש לנו עכשיו ולקוות לטוב ;) 

    השבמחק
  6. איזה תיאור מלבב של הסתיו, ממש ראיתי את התמונות מול עיני. 
    לא בא לך חורף אבל נראה לי שצריך להגיד ביי ביי לקיץ. 
    תגידי לא מקפיאים אותך במזגן בעבודה שאת יכולה ללכת עם שמלת קיץ?

    השבמחק
  7. אמנם אני בחורה אבל גם מהנדסת. אם לי קר בדרך כלל לעוד מישהו קר ככה שאני לא צריכה לריב על המזגן

    השבמחק
  8. לומדים את זה בטכניון? אני רוצה את הקורס הזה!
    האווזים צודקים. תזוזו אתם סביבם. למה שיפנו את השביל? הם היו פה קודם!

    (נשמע קסום שם עכשיו אצלכם).

    השבמחק
  9. זה סוגשל בדיחה שלי, כל פעם שמישהו אומר לי שמוזר שלא קר לי כי לבחורות בדרך כלל קר אני אומרת לו שבחורות בדרך כלל לא לומדות הנדסה בטכניון. זה גורם להם להגיש לרגע לא נעים שיצא להם הסטראוטיפי

    השבמחק