יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

מה שהכי קשה לי ביום שני

זה לחזור לדבר אנגלית אחרי שכל הסופשבוע דיברנו עברית. במיוחד אחרי שכל יום ראשון טיילנו עם חברים ודיברנו והשיחה כל כך זרמה והיה קל, ואתמול בבוקר בישיבת עדכון בקושי הצלחתי לדבר וגמגמתי כאילו כל האנגלית ברחה לי. 


בנוסף לזה היה סופשבוע זוועתי. כל שבת כאב לי הראש בטירוף, אני מאמינה שזה שילוב של סוף מחזור והזריקות, לא הייתי מסוגלת לזוז, שכבתי במיטה ובהיתי בתקרה. ראשון בבוקר היה בסדר אבל לקראת הצהריים המצב התחיל להתדרדר ובארוחת ערב הראש שלי הרגיש שעומד להתפוצץ מכל דבר, שילוב של שמש, ספינות וזריקות. בדרך כלל אנחנו לא אוהבים לטרטר את החברים שיסיעו אותנו הביתה כשהם גרים בצד השני אבל הראש שלי כל כך כאב והאפליקציה של האובר לא רצתה לעבוד והסוללה של הנייד שלי עמדה למות וממש לא היה לי כוח לאוטובוס אז כשהם הציעו להסיע אותנו הסכמתי. כל כך מחכה שזה יהיה כבר מאחרי, לפחות הזריקות. 


ואם להוסיף על התענוג, גיסתי סיפרה לי שהיא בהריון. אחרי שהיא כל כך התבכיינה על כמה זה נוראי, החליפה איזה חמישה רופאים, הגיעה למנהל מחלקת פוריות, סינג'רה את כל העולם להזריק לה (גם כן רופאה בלאי, לא מסוגלת להזריק לעצמה בבטן) והאשימה את כל העולם כשזה לא עבד, אחרי ששעות בכתה לי בטלפון למה זה לא עובד בסוף נקלטה אחרי שני סבבים. והזונה הקטנה עוד כותבת לי שרק צריך לשחרר. לכי תשתחררי מגג של איזה בניין! לשחרר, היא אומרת לי. 

13 תגובות:

  1. את חמודה כשאת כועסת ;)

    השבמחק
  2. לגמרי מאיזה בנין! אוף אין כוח לכל אלה!!! בת דודה של בעלי תמיד עוקצת אותי אבל לא בה להן בקלות גם ובלה בלה בלה אז שיסתמו ולא יעצבנו אם ככה! ממש את אמורה לרחם על מישהי אחרת ו"להשתתף" ולהיות אמפטית כשאת באותו מצב :( fuck it 
    עזבי אל תתעצבני עוד שנייה תצליחו ותראי לה מה זה 

    השבמחק
  3. מאד בעייתי העניין הזה - כשכל אחת מנסה להיכנס להריון ואחת מצליחה ואחת לא. נראה לי שכלתי דוחה את העניין של לנסות להתחיל בכלל בגלל שלאחותה היו שתי "לידות שקטות" בשנה האחרונה!  היא גם חוששת לבאס את אחותה (כלתי סופר סופר מתחשבת) ואני חושדת שהיא גם פוחדת עכשיו עוד יותר מכל העניין......

    לגבי האנגלית - כן, זה מתיש. אבל עוד כמה שבועות בעבודה ותשכחי שזה בא לך קשה בכלל

    השבמחק
  4. אוי, אני פשוט שונאת אנשים שמסבירים לך למה את לא נכנסת להריון. 

    אולי תעשי עמידת ידיים אחרי סקס או תקחי ויטמינים או תעשי דיקור. הכי חשוב - אל תחשבי על להכנס להריון. רק מי שלא חושב על זה נכנס להריון הרי.

    השבמחק
  5. לא רוצה רחמים, רוצה שלא תנופפי לי בעצות ממרומי השבוע שמיני שלך. הצלחת? מזל טוב, תסתמי את הפה. 

    השבמחק
  6. אין בעיה עם זה שהיא הצליחה, לגמרי מפרגנת. יש לי בעיה עם זה שהבחורה הכי לחוצה מהטיפולים שדיברתי איתה, שחפרה לכל העולם עם הלחץ שלה, מייעצת לי לשחרר. רק לפני חודשיים היא התלוננה כמה זה מעצבן שכולם אומרים לה שהיא צריכה להיות רגועה, ופתאום הכל נשכח והיא מיעצת לי לשחרר. 

    השבמחק
  7. את התקחי ויטמינים עברתי איתה פיזית, היא דחפה לי ליד קופסה של ויטמין די בתוספת הרצאה על זה שכולם צריכים ולא משנה ששמש... בדיעבד אני יודעת שכבר אז היא ידעה, בטח, אם הצלחת, למה שלא תגידי לאחרים מה לעשות כי את כל כך מומחית באיך להכנס להריון. 

    השבמחק
  8. (אני אגב גרה בקומה גובהה יחסית ויש לי מפתחות לגג)

    השבמחק
  9. מסכימה לחלוטין ומבינה את הכעס שלך, הכי קל לחלק עיצות כשאת כבר שם ותוך חצי שניה שכחת מה עברת לפני...

    השבמחק
  10. טקט ורגישות - והעדרם. זה קשור להמון תחומים בחיים, ובמיוחד לשלב שבו את נמצאת עכשיו. אם רק היה אפשר לכתוב ’עשה ואל תעשה’ לאנשים כאלה, שיקראו רגע לפני שהם קופצים מהגג. 

    השבמחק
  11. יש באינטרנט המון רשימות של מה להגיד ולא להגיד במצב הזה, כל אחת שעוברת טיפולים כותבת רשימה כזו ומפרסמת איפשהו. הבעיה שאף אחד לא קורא אותן חוץ מבנות אחרות בטיפולים שפשוט מהנהנות בהסכמה עם כל סעיף

    השבמחק