יום רביעי, 24 בפברואר 2016

כל עבודה מכבדת וזה

אבל יש גבול.


לפני חודש בערך פניתי לעבודה בבית הספר היהודי בשכונה. שלחתי קורות חיים ולא קיבלתי שום תשובה. התקשרתי לשאול, האחראית ענתה לי שהיא קיבלה את המייל ולא היה לה זמן להסתכל. מאז לא שמעתי מהם.


עד אתמול, בשמונה בערב במייל עם שורה אחת - can you sub tomorrow 10:40-11:20?  מה, מי, איך, אני מכירה אותך? שיחה ארוכה במיילים הובילה לזה שהיום בבוקר החלפתי את המורה בשיעור אחד תמורת 20$. 


עכשיו, זה לא שאני מזלזלת בכסף אבל יש כרגע בחוץ חתיכת סופה רצינית, שלג ב-0 מעלות (שלג ב5- זה כיף כי הוא קפוא, שלג ב-0 זה לא כיף כי הוא מיד נמס ומרטיב את הכל) עם רוחות מטורפות שמעיפות את השלג לפרצוף וכמעט מעיפות אותי לאגם ובמצב הזה יצאתי מהבית בשביל 20$ שבסוף לא קיבלתי אותם כי האחראית על החשבונות היתה עסוקה והאחראית על המחליפים לא היתה אז מתישהו אולי אני אקבל אותם.


הילדים היו די חמודים, המשימה כללה עבודה על מחשב, ככה שבמקום להפריע הם שמעו שירים וסך הכל היה די נחמד. גם הרבי שפגש אותי בכניסה היה מקסים והתנצל על חוסר הנימוס. אולי בפעם הבאה לא תהיה כזו סופה ואני ממש עשויה להנות.


 


אומרים שהחורף עומד להגמר. שבוע שעבר היה שבוע יפה וחם, עכשיו יש סופה מטורפת אבל לא ממש קר וכנראה שהיא תגמר עוד מעט. הבטיחו שהאביב פה יפה. 

13 תגובות:

  1. אני לא מאמינה שבלי שום ראיון, הסברים, ביורוקרטיה פשוט קראו לך מהיום למחר להיות מורה מחליפה.. זה הזוי. אבל זה באמת יכול להיות נחמד, אם נסיר את עניין מזג האוויר הבעייתי. ואל תאמיני שהאביב מגיע... זה עוד ייקח הרבה זמן

    השבמחק
  2. גם אותי זה תפס די בשוק אבל היי, עכשיו ביקשו ממני יום שלם שבוע הבא. 

    השבוע החולף היה מאוד אביבי, זה רק היום שהגיעה הסופה וכנראה מחר היא תלך. חוץ מזה <a target=_blank href="שהמרמיטהhttps://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%94">שהמרמיטה</a> אמרה שהאביב יגיע בקרוב. 

    השבמחק
  3. אולי הם רגילים שם למזג אוויר מהסוג הזה
    זה כמו שבארץ עושים עניין משלג, אבל בכל מקום אחר בעולם, זה חורף, סוג של שגרה
    מתישהו האביב צריך להגיע, לא?

    השבמחק
  4. כל עבודה מכבדת וזה, אבל יש אנשים שפשוט מזלזלים באנשים אחרים...
    מאחלת שיהיה לך חמים בקרוב!

    השבמחק
  5. הם כנראה רגילים לסופות כאלה, בגלל זה שיקגו נקראת עיר הרוחות. 
    שנה שעברה האביב הגיע באפריל, השנה החורף היה ממש קל (לפי מה שמספרים) אז אני מקווה שגם יהיה קצר.

    השבמחק
  6. אני לא יודעת אם זה זלזול או סתם חוסר רצינות, סך הכל כולם פה מאוד נחמדים ולא נותנים לי הרגשה מזלזלת. יכול להיות שסתם נפלתי בין הכסאות פה, נראה מה יהיה בהמשך. 

    השבמחק
  7. אבל עכשיו את בזיכרון שלהם, וברשימות. וכשיצוץ בפעם הבאה עניין שידרוש החלפת מקום יותר משמעותית זו תהיה את. החורף בשיקגו ידוע לשמצה. מזל שהוא באמת לקראת הסוף. 

    השבמחק
  8. האמת שהשנה סידרו לנו חורף קל במיוחד, אני זוכרת רק עוד יום אחד של כזו סופה מטורפת. גם הקור היה הרבה פחות מכל האיומים שקיבלנו. 

    השבמחק
  9. איזה מוזר ההתנהלות שלהם!
    מתארת לעצמי שהם לא עושים עניין מסופת שלגים.. בכל מקרה מאחלת לך אביב מהמם בקרוב!

    השבמחק
  10. היי one .

    אהתבי במיוחד את הספרים משמאל. קראתי את רובם ואני חייב לומר שאת כנראה שרוטה כמוני:)

    מילא אדמס, וזן, אבל מלכוד 22 וחולית?

    shapo

    זד

    השבמחק
  11. אני מקווה שיהיה מהמם לפצות על כל האפור הזה שיש פה עכשיו

    השבמחק
  12. לצערי הספרים האלה כבר לא על המדף  המדף נשאר מאחור והספרים פוזרו. אבל מלכוד 22 זה לא שריטה, זה ספר חובה לכל חייל באשר הוא. ואדמס גם כן. חולית זה באמת למתקדמים. 

    השבמחק
  13. הי, just, לפחות ל פי הקריטריונים שלי מי שקורא את הספרים האלה הוא מעניין. גםאם הם לא על המדך כעת, הרי שהם ספרו טובה. במיוחד חובבת מד"ב נדירה:)
    אגב, באופן מוטזר לא ראתי את ראשית של מאיר שלו. זה מוזר. אקנה אותו ביוםשישי.

    ZED

    השבמחק