יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

אינטרנט שלום

השיחה הבאה מתנהלת באנגלית:


תמיכה טכנית שלום, תודה רבה שהתקשרת, איך אפשר
לעזור?


אין לי אינטרנט


מה המספר טלפון שלך?


<מספר>


אוקי, המספר ששמעתי הוא <מספר> לא הבנתי את
הספרה הרביעית


ארבע <מנסה לבטא את הר>


כן, הספרה הרביעית


הספרה הרביעית היא ארבע <לעזאזל אם הר הזו>


לא הבנתי


ארבע. אחת שתיים שלוש ארבע


ארבע?


כן


טוב, טכנאי יתקשר אליך.


אתה יכול להגיד לי אם יש בעיה באזור שלי?


לא, אבל טכנאי יתקשר אליך ויבדוק, שיהיה לך יום
נפלא


<מזל שהתקשרתי לתמיכה טכנית ולא, נניח, לסתם נציג שרות>


 


 


כעבור זמן מה- טלפון מחברת האינטרנט


שלום, אני מחברת האינטרנט, מה שלומך היום?


נפלא חוץ מזה שאין לי אינטרנט 


יופי, אני מתקשר בגלל שדיווחת על issues באינטרנט. עדיין יש לך issues?


אין לי issues, פשוט אין לי אינטרנט מהבוקר.


טוב, אני רוצה לשלוח טכנאי היום אחרי הצהרים,
תוכלי לקבל אותו?


כן, תוכל לתת לי התראה של חצי שעה לפני שהוא
מגיע?


אה, חצי שעה, מה? בין 2 ל2 וחצי בסדר (השעה רבע
ל2)?


כן, שיתקשר חצי שעה לפני שהוא מגיע ואני אהיה
בבית


טוב, הוא יגיע בין 2 ל5 (שזה במילים אחרות לא הבנתי מה את רוצה אבל זה מה שיש)


<מזל שהעבירו אותי לטכנאי>


 


 


כעבור חצי שעה מגיעים שני חברה. מסתכלים על
המודם- הנורות דולקות.


המודם טוען שיש אינטרנט, כנראה יש בעיה בחיבור למחשב שלך,
רק כדי לוודא מחברים את המחשב שלהם ישירות למודם. אין אינטרנט. המודם שקרן, צריך
להחליף מודם.


מחליפים מודם. עדיין אין אינטרנט.


מתקשרים למוקד, במוקד אומרים להם שיש טכנאי אחר
בבניין (האינטרנט כלול בחוזה שכירות והחברה אחראית לספק אינרנט לכל הבניין) שמטפל
במודם הכללי של הבניין.


אחד הולך, חוזר, הולך שוב, השני נשאר, אני מנסה
להנל שיחה, אם כבר יש פה מישהו אני אנצל את הזמן לתרגל שיחה באנגלית.


אחרי כמה פעמים של הולך חוזר הבחור שנשאר בודק
שוב- יש אינטרנט אבל איטי, נחכה לראות אם זה עובר לו. אחרי כמה זמן הבחור השני
שואל מה זה איטי, רק 2.5 מגה, לא 8. מנסה להבין למה. הבחור השני מציע סיבה- אולי
אין לה חבילה של 8 מגה. הממ... את משלמת על אינטרנט? לא. אז כנראה שיש לך את
החבילה של 3 מגה. אז זה בסדר, יש אינטרנט.  


הכל טוב, הולכים.


 




פעם באה שאתם מתלוננים על השירות של הוט או
נטוויזן, אני רק רוצה לציין שכל פעם שהיתה לי בעיה איתם היא נפתרה בטלפון או
שהנציג בטלפון ידע להגיד לי שיש בעיה באזור שלי והיא בטיפול. 2 אנשים בילו 20 דקות
בדירה שלי בלי לעשות כלום, מחכים שמישהו אחר יפתור את הבעיה ולא נראה שמישהו מהם
באמת יודע לפתור בעיות. לפחות הם הגיעו מהר. 

2 תגובות:

  1. חחחחח מה זה עזר שענו מהר לטלפון והגיעו מהר? הסתובבו אצלך בדירה כמו dumb and dumber ולא פתרו כלום
    מאד מתסכל
    הבעייה היא שגם בארץ ישנן חברות בהן רמת העובדים הולכת ויורדת (כנראה חוסכים על שכר לבעלי המקצוע הטובים). מקווה שלא נגיע לרמה הזאת...
    אז מה בסוף - יש אינטרנט? 

    השבמחק
  2. נראה לי שזה עניין של יעילות, בארץ זה יקר לשלוח טכנאי הביתה אז פתרים הכל בטלפון. פה שעת עבודה זה כנראה לא דבר יקר וגם ככה זה אותה חברה שמספקת אינטרנט לרוב הבניינים בשכונה אז תמיד יש טכנאי שמסתובב פה.
    העיקר יש אינטרנט, מקרטע אבל עובד

    השבמחק