יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

בוא נכתוב קצת על משקל

כי אתמול לפני הכניסה עם הרופאת נשים (לקח חודש להסדיר את עניין הביטוח ועוד חודש המתנה לתור, רק אתמול סוף סוף יכלתי להתקשר לאמא שלי ולהרגיע אותה שעשיתי את הביקורת אחרי הניתוח והכל בסדר, אבל אני סוטה מהנושא) אז האחות בכניסה שקלה אותי והמשקל שלי כיום הוא 151 פאונד, שזה 4 פאונד פחות ממה שהיה לפני חודש כשנרשמתי לחדר כושר (בפאונדים הכל נראה אחרת, דרך אגב, מישהו יודע למה באנגלית כותבים פאונד Lb?). בכל מקרה, אני כרגע בגבול העליון של BMI בריא, בערך באותו משקל שהייתי בחתונה וזה גם בערך המשקל הכי נמוך שהגעתי אליו כל פעם שהתחלתי לשים לב לנושא. עכשיו בעיקרון אני יכולה להרזות יותר. בעיקר עכשיו שהדבר היחיד שאני עושה בערך זה ללכת לחדר כושר, אני יכולה ללכת כמה פעמים בשבוע וגם באוכל זה לא בעיה לצמצם כי אנחנו בקושי יוצאים לאכול (האוכל בשכונה שלנו גרוע אז אנחנו הולכים למסעדות רק בסופשבוע כשנוסעים למרכז העיר וחוץ מזה, האחד עובד המון) ואני אוכלת רק מה שיש במקרר ואין שם הרבה דברים רוב הזמן. גם לפני החתונה יכלתי לרדת יותר. אז במשך חצי שנה ירדתי בערך 8 קילו באמצעות חדר כושר והליכות. הייתי יכולה חודש לפני החתונה לתת פוש ולהוריד עוד אבל לא ממש רציתי. אהבתי את הצורה שהגוף שלי הגיע אליה, לא רזה אבל השמלה ישבה יפה. גם עכשיו לא ממש בא לי לרדת יותר. יש לאן לרדת, כשאני מסתכלת במראה בזמן שאני מתלבשת אני לא תמיד אוהבת את מה שאני רואה, אבל אז אני שמה בגדים ואני אוהבת את הצורה שמתקבלת. מאז החתונה כבר שנה וחצי אני מצליחה לשמור על צורה שאני חיה איתה בשלום. יש קצת תנודות של כמה פאונד למעלה ולמטה אבל הבגדים נראים טוב. אני יודעת שאם אני ארזה עכשיו משמעותית אני לא אצליח לשמור על המשקל ברגע שאני אמצע עבודה (במהרה בקרוב, אמן). לשמור על המצב הנוכחי יחסית קל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה