יום שבת, 31 באוגוסט 2013

שום דבר חדש

התחלתי לצפות בעונה החדשה של מחוברים, הפעם זה מחוברים+, ועל הדרך הייתי צריכה להסביר לבחור מה זה הדבר הזה שאני רואה (הבנאדם לא היה מחובר לכבלים, לדעתי מעולם). אז סיפרתי לו על העונה הראשונה, אז היו בלוגריות שאהבתי לקרוא ונהניתי לראות אותן גם בוידאו בלוג. הוא שאל אותי אם הייתי רוצה גם להשתתף. עניתי שאף אחד לא היה רוצה לראות אותי מתעדת את החיים שלי. הם משעממים. הנה עובדה, כבר חודש לא כתבתי כאן כי אין לי שום דבר לחדש.


מכירים את התקופות האלה שהכל פשוט עומד במקום? הנה הבית למשל, הוא לא גמור. אני רוצה מראה גדולה לשולחן בחדר שינה להפוך אותו לשולחן איפור (לא שאני מתאפרת יותר מדי, אבל לפעם ב... זה יכול להיות נחמד), רציתי לשים וילונות כהים במרפסת כי אחרי הצהרים יש שמש חזקה שממש מחממת את הבית. שנינו דיברנו על מזנון לטלויזיה. וזה לא יקרה, כי הבית התייצב, וכשמערכת נמצאת במצב יציב קשה מאוד להזיז אותה. 


הנה בעבודה למשל. תכולות העבודה שהייתי אחראית עליהן הצטמצמו למינימום. כתוצאה מכך שחררתי את הצוות של 2.3 אנשים שעבדו איתי ועכשיו אני עובדת עצמאית על משהו דומה מאוד למשהו אחר שעשיתי לפני 3 שנים וללא ספק נמצא מתחת ליכולות שלי כיום. צעידה במקום ואף אחורה. 


הנה הקשר למשל. הוא נסע לחודש, הוא חזר ושום דבר לא קרה. הוא מוכן מדי פעם לשמוע אותי מדברת על חתונה, ילדים או על בית שנקנה ביחד, אבל זה תמיד דיבורים באויר. הוא לא מביע דיעה, נותן לי לחלום את החלומות שלי בלי להתווכח, גם ככה זה רק דיבורים, שום דבר מאחרי. עומדים במקום.


מהבאסה של לכתוב את הפוסט הזה הלכתי לארוחת ערב משפחתית בגופיה קצת צמודה רק כדי לסחוט מאמא שלי מחמאות על זה שרזיתי קצת. לפחות בתחום הזה משהו זז. 


 


רוב סופשבוע העברתי לבד כי הוא עוזר להורים שלו בבית, והאמת, די נהניתי מהשקט. מהאפשרות הזו להתבטל ולא לעשות כלום בלי לדאוג שאולי משעמם לו וכדאי שנעשה משהו. את השבת העברתי בלנסות לעשות יונק דבש מנייר. יש לזה סיבה, אל תשאלו. 


הנה התוצאות:





לדעתי האחרונות יצאו די חמודות. 


 

5 תגובות:

  1. אל תכנעי לסטטיות. גם אם המערכת יציבה כביכול ’לפתח חטאת רובץ’ - וזרמים תת קרקעיים תמיד רוחשים שם. תפתיעי את עצמך, אותו, את יונקי הדבש (מאוד אוהבת אוריגמי, חוטאת בו בעצמי), תלכי על דברים קטנים אפילו, שינוי: תתלי את הוילון ההוא, או תצאי למקום שלא היית בו אף פעם. שנה חדשה מדפקת בפתח.

    השבמחק
  2. מקסים! ממש! וגם נראה כמו יונק דבש. ומה עם פרח? (הם יהיו רעבים :(( )

    לפעמים אין חדשות זה טוב. לפעמים השגרה מעצבנת עד שמגיע משהו מעצבן/מעיק/מטריד שגורם לנו להתגעגע אליה. ולפעמים אפשר גם ליזום ובכוח להוציא מהשגרה (אני לא טובה בזה, אל תשאלי אותי איך :)).

    השבמחק
  3.  אין לי כוח לשים וילון, זה לקדוח וזה חלון ענק וצריך וילון עבה וחוץ מזה הבעיה של השמש בצהרים זה כנראה רק בתקופה מסויימת בשנה כי עכשיו כבר אין בעיה, השמש עוברת בחלון אחר ושם אני פשוט סוגרת את התריס (למרות שגם הוא עושה בעיות).
    אולי אני אתלה יונקי דבש בכל הבית.

    השבמחק
  4. אני באמת צריכה למצוא לו פרח יפה.
    אני חושבת שהבעיה היא לא השגרה, אני די אוהבת שגרה, הבעיה היא העמידה במקום. יש תיאוריות שלמות על זה שאין דבר כזה עמידה במקום, אם לא מתקדמים קדימה חוזרים אחורה.

    השבמחק
  5. בדיוק ראינו את מחוברים פלוס במרתון, והבנו שאנחנו לא מספיק מעניינים בשביל להיות שם גם. חייבים להיות שם אנשים שלא דבוקים לכסא במשרד במשך שמונה שעות.

    השבמחק