יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

זה היה אמור להיות פוסט טוב. הוא חזר ושמחתי שהוא חזר ולא כתבתי על זה שהוא חזר כי הייתי עסוקה בלשמוח ותכננתי מתישהו לכתוב על זה שהוא חזר והביא מתנות ואני שמחה. וגם על זה שאני מתמידה בחדר כושר ולמרות שלא זזתי במשקל ובאחוזי שומן ירדתי 3 ס"מ בהיקף הבטן שזה די נחמד והמדריכה אומרת שהיא גאה בי, וגם בגלל זה לא היה לי זמן לכתוב.


ואז חזרתי מהחדר כושר בערב והוא אמר שהיו לי 2 שיחות והודעה וראיתי שאח שלי התקשר וביקש שאני אחזור אליו. מסתבר שההורים שלי עושים בעיות.


-אמא צריכה להיות מחר בבית חולים ואני לא בטוח שיש לה מי שיסיע אותה כי אני באילת והאח השני עסוק.


-למה אמא צריכה להיות מחר בבית חולים?


-כי היו לה כאבים היום והיא היתה במיון והסכימו לשחרר אותה הביתה בתנאי שתחזור מחר לבדיקות נוספות. 


-טוב, אני אתקשר לאמא לבדוק מה קורה


-וגם אבא צריך להיות בבית חולים ביום חמישי (ניתוח שנקבע לו לפני חודש ולפי התיאורים שלו נשמע כמו משהו פשוט ולא בעייתי, למרות שהוא כולל 5 ימי אשפוז לאחריו, כנראה כדי שהבית חולים (פרטי) יוכל להוציא עוד כסף מהקופה) ומסתבר שהוא תכנן לנסוע לשם לבד וזה לא נראה לי וגם נדמה לי שהוא קצת מפחד וכדאי שמישהו יהיה איתו. אני יכול לחזור מאילת מוקדם ולהגיד למדריכים האחרים שיסתדרו לבד...(הוא שם במסגרת העבודה שלו כמשגיח על בני נוער)


-עזוב, אם צריך אני אסע איתו. אני אדבר גם עם אבא.


 


מתקשרת לאמא ושואלת מה קרה. מסתבר שהיה לה כאב ראש ממש קשה ואחריו ורטיגו מתמשך אז לקחו אותה למיון ועשו לה בדיקות ופסלו את כל הדברים החמורים אבל היא עדיין צריכה לחזור לעוד בדיקות נוירולוגיות אבל חבר שלה יסיע אותה והיא מרגישה עכשיו יותר טוב ויהיה בסדר אבל גם היא חושבת שזה לא בסדר שאבא נוסע לבד לבית חולים וחברה שלו לא באה איתו ואחד מאיתנו צריך להיות איתו. טוב, אני אתקשר לאבא. 


 


מתקשרת לאבא. הוא לא רוצה להטריח, זה הליך פשוט, הוא קצת לחוץ אבל יהיה בסדר וחבל שמישהו יבוא וסתם יחכה כמה שעות בקניון (בית חולים בתוך קניון, איזה רעיון מוזר). אבל אולי, אמרו לו שאין תאי אחסון עם נעילה ואם רוצים לשים משהו בעל ערך צריך לשים אותו אצל השומר בכניסה ואולי אני אבוא בבוקר רק לקחת ממנו את הטלפון והארנק כדי שלא ישארו שם. שאלתי באיזה שעה הוא שם, אמר שהוא מגיע ב9, התהליך מתחיל ב10 אז אני יכולה להגיע ב10 רק לקחת את הדברים וללכת. 


באתי ב9 וליוויתי אותו בכל תהליך הקבלה. לא משנה כמה זה פשוט, לפחות בהתחלה צריך שיהיה איתו מישהו. והוא שוב שאל בקבלה על אחסון של הטלפון והפקידה מסתכלת עלי במבט מאשים ואומרת שבדרך כלל המלווה לוקח איתו את הדברים ומביא אותם בסוף הניתוח אבל אם זה לא יקרה אפשר להשאיר אצל השומר. אז בסוף לקחתי את הארנק אבל השארתי לו את הטלפון, שיהיה לו משחקים. מסתבר שבית החולים מתקדם עם הטכנולוגיה ובתור מלווה רשמית זכיתי לקבל מסרונים שמתעדים כל תנועה שלו ברחבי המחלקה:






 את ההודעה האחרונה הם לא שלחו. מזל שהשארתי לו את הטלפון. הוא התקשר לאשר שהכל בסדר ואני לא צריכה לבוא עכשיו, רק כשאני אסיים לעבוד כי גם ככה מסממים אותו נגד כאבים וחברה שלו צריכה להגיע והכל בסדר. 


אז בסוף העבודה עברתי אצלו. הוא נראה רע. נפוח ומעוך והיד שלו קפואה ומחובר לכל מיני מכשירים ובחדר מסריח בטרוף, חטפתי בחילה, כמעט הקאתי. חברה שלו היתה שם אז השתמשתי בזה כתירוץ של אני לא אפריע לכם וברחתי. לא נעים לי אבל לא יכלתי להשאר שם יותר. 


 


בנוסף כשהיתי בעבודה היתה לי הרגשה גרועה, לא הצלחתי לעבוד, הרגשתי שלא אכפת לי מכלום ושיסגרו כבר את הפרוייקט הזה שאני מובילה בניגוד לרצוני והסתבר כלא רלוונטי אבל אף אחד לא מוכן להודות בזה. די, אני רוצה כבר חופש. 


לפחות דבר אחד טוב קרה היום- סגרנו טיסה באוקטובר. אבל אני לא יודעת אם יש לי כוח לחכות עד אז.


נקווה שסוף שבוע יהיה מוצלח


 


 


 


 


 



4 תגובות:

  1. מגיע שלב שבו מתחלפים בתפקידים, ופתאום את צריכה להיות ה’אמא’ של ההורים שלך. מקווה שיתאוששו במהרה.
    ואיזה כיף שחזר, ושהביא מתנות ושאתם ביחד!

    השבמחק
  2. כנראה אין מנוס מהטיפול בהורים באיזשהו שלב. 
    זה חלק מהחיים - וחבל ששניהם כרגע עוברים משהו במקביל - אבל טוב שאת שם בשבילם (וטוב שיש גם אחים למרות שמניסיוני גם אם יש 10 ילדים, תמיד יש את האחד שעושה יותר עבור ההורים מכל השאר).
    כיף שהבחור חזר ושכבר קבעתם את החופשה המשותפת - אין טוב מלצפות לחופש....לפעמים זה יותר כיף מהחופש עצמו!
    לגבי העבודה - אוף. כל כך מזדהה איתך! אולי תמצאי דרך להבהיר למי שצריך שהפרוייקט הזה לא רלוונטי! נסי לעשות את זה מהכיוון של הכסף, זה בד"כ עובד הכי טוב!
    חיבוק חזק וסופשבוע נהדר עם אהובך שחזר!

    השבמחק
  3. רק בריאות, לשני ההורים שלך...וגם לך ככה על הדרך...
    אני מהמהר על הצעה באוק’ בחו"ל...

    השבמחק