יום שישי, 10 בפברואר 2012

סיכום ביניים

הוא בהחלט נראה מעוניין. שיחת ה 'את בחורה מקסימה אבל' כנראה לא תגיע. בינתיים. בד"כ היא מגיעה לפני שלב הסקס. כנראה שיש משהו בסקס שגורם להם לרצות להשאר. מעניין מה. הוא לא בתול ולא דפוק. אמנם צמחוני ולובש קרוקס בבית (אני מקווה שרק בבית) אבל חוץ מזה אין סימנים חריגים. הוא יודע להכין אוכל. הוא יודע להקשיב. גם אני טובה בלהקשיב.  הקטע של לדבר הוא קצת בעייתי אבל אני עובדת על הצד שלי לפחות. וההקשבה שלו היא הקשבה טובה, כזו שבא לספר לו סיפורים. אז אני משתדלת לאסוף סיפורים בעבודה. לא פשוט, סה"כ אוסף של מהנדסים חננות. ופשוט בא לי לראות אותו. אני רוצה שזה ילך. אוף, כל כך בא לי כבר להפסיק עם החיפוש המתסכל הזה. אני לא רוצה לפתח תקוות ובסוף ליפול שוב. אין לי כוח לזה. רק שאני לא אעשה משהו מטומטם עכשיו. רק שהוא לא יעשה משהו מטומטם.


 


סוף סמסטר נוחת בכל הכוח. עם פרוייקט ומבחן ואין לי כוח להתמודד. לפחות מבחינת עבודה סידרתי לי עכשיו בתוכנית העבודה משימה של חודש וחצי מה שאומר שלפחות בחודש הקרוב אני יכולה לטעון שאין בעיה ואני עומדת בזמנים. אח"כ נסתדר. רק לעבור את השבוע המיותר הזה שבו יש ישיבות כל יום כל היום. היום החלטתי שאני באה בהסעה ונוסעת בהסעה המוקדמת. גם ככה מהבוקר עד 4 יש לי רק ישיבות, אז מה הטעם ב-4 להתחיל לעבוד, אני אחתוך מהישיבה האחרונה שבטוח לא תסתיים ב- 4 ואתחיל את השבוע מחר. בסוף אכן חתכתי ב4 מהישיבה שכמובן לא הסתיימה בזמן אבל אז הרגשתי רע עם עצמי שלא עבדתי וגם שני חברים הבטיחו שאם אני אשאר הם יזמינו אותי איתם לקפה. מכיוון שאני מכורה לקפה בחברה טובה לא יכלתי לסרב אז נשארתי עד 7 להסעה המאוחרת יותר. יש בזה משהו נוח, בהסעות. אני צריכה להשתמש בהן לעיתים קרובות יותר. אולי גם מחר אני אסע בה. אם אני אצליח לקום בזמן. סוף החודש אני אקח חופש כדי ללמוד. אין ברירה. את הסמסטר הזה הצלחתי לדחוף בלי להוריד משעות העבודה שלי, עכשיו הגיע הזמן להשתמש בקלף הלימודים כדי להעדר קצת .


 


חדשות מעצבנות אותי. נראה כאילו יש לאחרונה נשק חדש במשרדי הממשלה- הטרדה מינית. אני לא מדבר על אנסי קצב שזה בושה למדינה שאדם כזה נהיה נשיא. אני מדברת על המקרה של ראש לשכת ראש הממשלה. הבחורה לא אמרה שום דבר. היא לא רוצה להתלונן. היא מבקשת שלא להגיש תלונה. אבל כל האנשים הטובים שם פתאום נהיו נורא מוסריים ורק דואגים לבחורה המסכנה שלא יכולה להגן על עצמה. ואני מדברת גם על מקרה חיים רמון. נכון, זה לא בסדר לנשק בחורה בלי שהיא הביעה הסכמה, נכון מגיעה לו על זה נזיפה קשה והוא צריך להתנצל בפניה ולנצח להשפיל מבט כל פעם שהוא חולף מולה, אבל עבירה שיש בגינה קלון על נשיקה? גם שם הבחורה לא רצתה להתלונן ולא היתה מתלוננת אם לא היו מאיימים עליה שאם היא לא תתלוננן היא תעמוד מול תביעת דיבה. החוק נגד הטרדה מינית הוא חוק מבורך. אנשים שהופכים אותו לנשק פוליטי הם יותר גרועים מהמטרידים עצמם מכיוון שהם מנטרלים את החוק מכוחו. בגלל שימוש שכזה משה קצב יכול להרשות לעצמו דברים שמגיע עליהם להרקב בצינוק, כי מקסימום יבוא הפרקליט ויטען שהכל פוליטי ושקר. הפוליטיקה בארץ כנראה מאז ומתמיד היתה מלוכלכת אבל כשזה מגיע לפגיעה כזו גורפת בנשים זה ממש דרגה חדשה של שפלות.


זו הבעיה עם לנהוג בבוקר. הרדיו פשוט מחרפן.

6 תגובות:

  1. בהצלחה :) שלא תקבלו רגליים קרות מזה שטוב  לכם ביחד :))
    חדשות אכן מעצבנות. אני עברתי לצרוך חדשות דרך הפייסבוק- מה שחברים מפרסמים אני יודעת. למרבה הצער, החברים שלי מפרסמים רק את הדברים הכי דיכאוניים שיש (הפרות זכויות וכיף אחר). חוץ מאחת, היום, ששיתפה ידיעה על סנאי סגול שנמצא איפשהו בעולם. סנאי! סגול!!!

    השבמחק
  2. בהצלחה.:).. כניראה שהוא כבר בשלב הזה הבין שיהיה לו טוב איתך. וטוב שכך. תשקיעי בו קצת. תצאי מהעבודה בשעות סבירות. מה יש...יש לך חיים גם מחוץ לעבודה..תתרגלי לעובדה הזו..

    השבמחק
  3. למרבה המזל אין לי פייסבוק אז הוא לא יכול לשמש כמקור פרסום מדכא.
    מה זה סנאי סגול? איפה מוצאים כזה?

    השבמחק
  4. לצאת מהעבודה בשעות סבירות, כן, זה קשה. אני עובדת על זה

    השבמחק
  5. את האמת אני אדם מאוד אקטואלי, קורא אתרי חדשות לפחות פעמיים ביום. את הטרנד שאת מדברת אליו אפשר לקשור למעמד, וזה תמיד משהו שנוח להבליט.
    אני מסכים איתך, בסופו של יום, לא הכל צריך להגיע לנקודת קיצון. מה שכן לדעתי צריך להחמיר בענישה עם עברייני המין הכבדים יותר.

    וסעמק איתך, תתני לעצמך כבר להתאהב בשקט, בלי סרטים של בנות. להיפגע זה חרא והכל, אבל אם זה יקרה, במילא זה לא יהיה בשליטתך.

    השבמחק