יום שלישי, 7 בפברואר 2012

קצרים

 קבעו לי ישיבה בשמונה וחצי לפנות בוקר במקום שהוא לא מקום העבודה הקבוע שלי. ומזמן הישיבה והמארח מאחרים. אז אני יושבת לי עם קפה מהקנטינה בנוף הררי ואויר הרים קפוא כקרח ומחכה. איזה נוח זה שיש טלפון שאפשר לכתוב בו שטויות. הבעיה היא שכשבאתי להעביר את הקטע למחשב גיליתי שאין לי איך. יש אופציה לשלוח רשימות דרך הבלוטות' אבל התברר שאין לי שן כחולה מותקנת במחשב. לא התעצלתי, הורדתי והתקנתי דרייברים על המחשב. כל התהליך לקח זמן לא מעט שבסופו המחשב הצליח לדבר עם הטלפון דרך השיניים אבל הקובץ הרלוונטי לא עבר. אני מנסה להעביר את הקובץ והמחשב מתעקש להתקין אאוטלוק בשבילו. יופי, שני מכשירים כל כך חכמים אבל כדי להעביר טקסט פשוט בסופו של דבר הייתי צריכה להעתיק אותו ולשלוח לעצמי במייל. לפחות עכשיו יש לי בלוטות' על המחשב. למרות ש4 שנים לא הרגשתי בחסרונו, קשה לי להאמין שאני אמצע משהו שעשות איתו עכשיו.  



כל פעם שאני יוצאת עם מישהו שנראה מעוניין אני תוהה לעצמי מה לא בסדר בו. או שהוא סתם מציג מראה מעוניין ועוד כמה זמן זה יעבור לו.  לעזאזל בזמן האחרון כל מי שמגיב לי באתר היכרויות אנו תוהה מה לא בסדר בו. אני פותחת הימורים בקשר לדייט הנוכחי שנראה מעוניין. האם בסוף הוא גם יפתח בנאום הרגיל- את בחורה ממש מקסימה וחמודה אבל...- או שאני אגלה שהוא בתולדפוקעתודאי (האחרון בצחוק, אם יש עתודאים בקהל, מתה עליכם).


 


אני משתגעת מהיובש הזה בזמן האחרון.  פעמיים התעוררתי בבוקר עם אף מדמם. אני יושבת בעבודה ומרגישה שהעור שלי נסדק כמו בפרסומות של הכינרצ מציבשצ. התחלתי לשים קרם לחות בשיער שלא יקפץ לכל הכיוונים אבל זה עושה לו תחושה לא נעימה. ויש לי קצוות מפוצלים. אני צריכה לגזור אותם אבל לא בא לי ללכת למספרה ולשלם 120 שקלים בשביל שיוריד לי כמה סנטימטרים מהשיער. אולי אני אתן לאמא שלי לעשות לי קצוות. מקסימום לא ילך, אני אלך אח"כ לספר. גם החתולה משתגעת. אתמול בלילה היא רצה על המיטה וממש העלתה גיצים מהרגלים. קריפי משהו. וכמובן שהיא ממשיכה בתחביב שלה להתחכך בספה ואז לתת לי מכה עם האף לפרוק עלי את החשמל הסטטי. חתולה מחשמלת.


 


כואב לי בשן. אני צריכה ללכת לשיננית. החלפתי משחת שיניים כי אמרתי לעצמי שצריך לנסות מדי פעם. זו היתה טעות. המשחה שקניתי היתה עם פסים אדומים שהפכו את הכיור לוורוד וסתמו את הפתח של הכיור. והיא לא מועילה לשיניים ועכשיו שוב יש לי סימנים חומים ואני צריכה ללכת לשיננית שתנקה אותם. הבעיה שקניתי אריזה של 4 כי היא היתה יותר זולה מאריזה של 2 ועכשיו נתקעתי עם 3 וחצי שפורפרות משחת שיניים שאין לי כוונה להשתמש בה. מישהו רוצה משחת שיניים גרועה חינם? אני מוכנה להוסיף דאודורנט שלא עובד בחצי מחיר. אני לא מאמינה בנאמנות למוצר אבל מסתמן שלפעמים אין ברירה, צריך להצמד למה שעובד.


 


 


 


 


 


 


 


 

4 תגובות:

  1. אני רואה שהערכה עצמית זה הצד החזק שלך.
    גברים לא מתים על שחצניות:)
    החתול למעלה זה אומר שכבר התחלת לאסוף חתולים?

    חייבים להאמין, המכסה בדרך אלייך...

    השבמחק
  2. משעשעת :)
    ניחוש פרוע - אקווה פרש? משחה נוראית, באופן תמידי נמכרת במבצע. מעניין למה.
    הצחקת אותי עם העתודאי :)
    אז אין יותר מדי תלונות?

    השבמחק
  3. כן, ההערכה העצמית שלי תמיד היתה גבוהה.
    ולפעמים המכסה נשבר

    השבמחק
  4. איך ידעת?
    כנראה שהמבצע הזה באמת היה צריך להדליק אצלי נורה אדומה.

    השבמחק